Op zijn sterfdag (de 21e, dat weet ik uit mijn hoofd) ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
Nee hij komt pas in oktober officieel uit. Ik weet zeker dat ik em ga halen.
Zou je wat (links naar) recencies kunnen posten?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:24 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
De recensies zijn, zoals ik al verwacht had, niet super-lyrisch, maar misschien is dat ook wel een beetje terecht. Het is dan ook niet de beste plaat allertijden, maar het muzikale sfeertje is wel zo bijzonder en typisch elliott dat je hem als fan niet mag missen.
http://www.kindamuzik.net/rock/article.shtml?id=7557quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zou je wat (links naar) recencies kunnen posten?
Maar ben je het nou met de lovende of met de minder lovende eens?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind de meeste kritieken eigenlijk nogal lovend op de (hoe kan het ook anders) Nederlandse na...
Heb je 'm nog niet geluisterd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:01 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Maar ben je het nou met de lovende of met de minder lovende eens?
Niet officieel, vuile leecherquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:26 schreef Thomas B. het volgende:
from a basement to the hill was toch in augustus al uit?
owquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet officieel, vuile leecher
18 okt. al had ik em voor het weekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |