quote:
Elliott Smith misschien toch vermoord
31/12/03 - Na diverse onderzoeken op het lichaam van Elliott Smith kan nog steeds niet met zekerheid vastgesteld worden of de 34-jarige singer/songwriter nou zelfmoord heeft gepleegd of vermoord is.
Op 21 oktober trof de vriendin van Smith hem dood aan in hun appartement met een steekwond in zijn borst. In het begin ging de lijkschouwer ervan uit dat Elliott zelfmoord had gepleegd, maar kon dit vervolgens niet bewijzen. Zelfs na verschillende uitgebreide tests door verschillende lijkschouwers blijft het onduidelijk wat Smiths doodsoorzaak is.Een woordvoerder van de politie in Los Angeles heeft in ieder geval laten weten dat het onderzoek naar de dood van Elliott blijft lopen zolang er geen uitsluitsel is over hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Ik hoop dat al de nieuwe nummers alsnog uitgebracht zullen worden dit jaar.
Zitten er tussen zijn albums nog kwaliteitsverschillen?
[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 04-01-2004 12:10]
quote:Mijn twee favoriete albums zijn XO en Figure 8, waarvan de eerste verreweg de beste ceedee is. Werkelijk alle liedjes zijn zeldzaam prachtig.
Op zondag 4 januari 2004 11:56 schreef PogueMahone het volgende:
Zijn er tussen zijn albums nog kwaliteitsverschillen?
Ik las idd helaas in de krant laatst dat ie dood was.
Edit:
Jezus, ik ben ook weer lekker wakker
quote:Verschrikkelijk depri-muziek vink dan weer een beetje overdreven, das meer zoiets als Low.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:22 schreef Knakker het volgende:
Elliot Smith? Da's toch die kerel die verschrikkelijk depri muziek maakt en zelfmoord gepleegd heeft?Edit:
Jezus, ik ben ook weer lekker wakker
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:17 schreef Doc het volgende:
Ik las nog een bijzondere recencie in de Oor vandaag over het Pearl Jam album "Benarya Hall October 22nd 2003". Daarin stond dat Elliott Smith ook een rol had op die plaat:
"Deze warm rockende opener van laatste studioplaat Riot Act (het nummer "Can't Keep") is hier getransformeerd tot een duet tussen Vedder en ukelele, gespeeld door Elliott Smith, die de dag voor dit optreden dood werd gevonden in zijn appartement in Los Angeles"
Indrukwekkend! (:X![]()
)
The recording from heaven?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:17 schreef Doc het volgende:
Ik las nog een bijzondere recencie in de Oor vandaag over het Pearl Jam album "Benarya Hall October 22nd 2003". Daarin stond dat Elliott Smith ook een rol had op die plaat:
"Deze warm rockende opener van laatste studioplaat Riot Act (het nummer "Can't Keep") is hier getransformeerd tot een duet tussen Vedder en ukelele, gespeeld door Elliott Smith, die de dag voor dit optreden dood werd gevonden in zijn appartement in Los Angeles"
Indrukwekkend! (:X![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |