Prima, maar dan gaat ie niet in een bubbeltjes envelope voor die prijs.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:35 schreef MoreMark het volgende:
5 eu voor Van Helsing
Verdammt malquote:
Ja godsamme... je hebt in de afgelopen maand al meer dan 40 PM's naar me gestuurdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:54 schreef Svensational het volgende:
Die heb ik je begin al augustus al verstuurd, je was gewoon te lui om in je PM te zoeken.
Mooi, thx Dizer!quote:
5 was excl verzendkosten hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Prima, maar dan gaat ie niet in een bubbeltjes envelope voor die prijs.
1.50quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef MoreMark het volgende:
[..]
5 was excl verzendkosten hoorHoeveel zijn de verzendkosten incl bubbeltjes dan?
Ja sorry, onder de 1 kilo is het voor maar 40 cent meer aangetkend versturenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef cultheld het volgende:
Ok, leuk: De bel ging net, ik hoorde een huisgenote de deur open doen... Ik was dus in de veronderstelling dat zij wel ff open zou doen, is ze gewoon naar de wc gegaan of zo. Eindstand is dat ik nu een briefje heb gevonden waarmee ik het pakket vanaf morgen na 13:00 af kan halen
.
Ik ben vooral boos op m'n huisgenotequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja sorry, onder de 1 kilo is het voor maar 40 cent meer aangetkend versturen.
Toppiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:12 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik kan het morgen ophalen bij het postkantoor![]()
Bedankt Dizer![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef Nonneke het volgende:
Alles is weer veilig aangekomen
Tot de volgende he !(met een beetje Disney's diek nog niet heb ofzo
;))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |