BRONNEN?
De niet-genomineerden vermaken zich met een spelletje ‘toepen’. Sabine en
Bart liggen knus op de bank in de woonkamer. Terwijl het schaterlachen van
de voorlopige ‘winnaars’ door het huis schalt, bespreken ze op fluisterende
toon over hoe ze gaan reageren op deze situatie. Bart: “De verhoudingen zijn
helemaal krom geslagen. Als jij weg moet, heb ik eigenlijk zin om hier de boel
op stelten te zetten. Maar misschien stap ik wel op omdat ik jou enorm zal
missen. Ik heb aandacht nodig en die zou ik dan van iemand anders moeten
krijgen.” Sabine houdt zich op de vlakte: ”Ik kijk gewoon de situatie aan en als
ik er niets meer aan vind, ben ik vertrokken.”
Bart heeft zin om de boel te stangen: “Ik heb zitten denken. Wat kan ik
gemakkelijk meenemen waar iedereen iets aan heeft, behalve jij?” Sabine
denkt mee: “De kaasschaaf.” De ogen van Bart beginnen te glinsteren. “Ja,
da’s een goeie”, fluistert hij enthousiast. “Die kan ik gemakkelijk meenemen.
Ik zat zelf aan de sigaretten te denken, maar dat wordt veel moeilijker. En ik
wil ook niet dat Mona zonder tabak komt te zitten.” Hij ziet de optie van
Sabine echter wel zitten: “Die kaasschaaf neem ik mee.”
Het maakt geen donder uit op wie we stemmen.
ze maken zich beiden zo onmogelijk dat wie er ook wordt weggestemd, de ander automatisch zal volgen uit eigen beweging
triest triester triestst
niet tegen je verlies kunnen, tis toch maar een spelletje?
Zou best waar kunnen zijn, ik vind ze er gek genoeg voor.... ik vraag het me af.
Grtz,
MiRR0RMaN.
[Dit bericht is gewijzigd door don berti (Datum 19 Oktober 1999).]
Overigens,IK zou ook pleite zijn hoor...heeft niks/weinig te maken met "niet tegen je verlies kunnen", maar wel dat je nu eenmaal niet nog 2 maanden blijft wonen met mensen waarvan je weet dat ze niet met jou willen wonen. Wie zou daar wel zin in hebben?
Om spullen uit het huis dan te gaan lopen jatten, plus dat V. ze dan ook nog een schadeclaim kan aandoen.... bewijs staat op tape.
In vervolg op het boek 'De Mummie heeft een snor' het volgende:
Radeloos nadat Sabine het Bordeel Brother pand heeft verlaten besluit Bart samen met Mona een complot op te zetten de kaasschaaf van het Bordeel Brother huisje te ontfremen en voor een woekerprijs op de Arabische Zwarte Markt te verkopen. (Zoals u allen weet is sinds de Arabische Kaas-Crisis in 1947 Arabie op het gebied van kaas en aanverwante artikelen nooit hetzelfde geweest.) Sabine wordt echter bij de grens van Tilburg al opgepakt vanwege het ontfremen van 4897237 flessen limonade die ze om haar buik had getaped. Ze wordt vastgezet in Vrouwenvleugel, waar haar verhaal verder gevolgd kan worden. Bart wordt nooit meer hetzelfde en raakt verslaafd aan het brugwachten.
Wachtend op de brug kunt u hem (nog steeds) aantreffen in Spaarndam, waar hij bijna versteend lijkend en met een vinger in de dam (inbeeldend dat het Sabine is) staat te wachten op zijn geliefde.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Meer over dit DramaH volgt spoedig. (dus vrij snel.)
Het zou erg mooi zijn als ze besluiten samen het BB-huis te verlaten. Bart is galant (!) en houdt de deur voor Sabine open en laat haar voor gaan. Gooit snel de deur achter haar dicht:
opgeruimd staat netjes !
Los manos ballos.
Sinds wanneer weet een Delftse man iets over galant zijn?
Heeft Sabine
hem niet goed bevredigd dan?.... Tsk tsk.... slechte zaak.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Bart: “Ik wil Mona en Bianca nomineren. Beiden zijn aardige meiden, maar ik zou me aan het eind aan beiden gaan irriteren.
Waarom Mona? Vergt die teveel tijd van zn gleufje?
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-19-1999 om 07:58 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Bart: “Ik wil Mona en Bianca nomineren. Beiden zijn aardige meiden, maar ik zou me aan het eind aan beiden gaan irriteren.
Weten Sabientje en Moontje eigenlijk dat Bart op Mona gestemd heeft?
Loopt ze een beetje naar Sabine toe op d'r kamer (terwijl die in principe afscheid van Bart aan het nemen is) komt ze daar ff storen en vertellen dat zij het heel belangrijk vindt dat je getroost wordt etc... en dat ZIJ de enige is die dat wel komt doen. Is ze zichzelf nou aan het ophemelen?
Ik hoop dat ze dat nog voor d'r kiezen krijgt... zou wel terecht zijn... denk ik
Groetjes..
quote:
op 10-19-1999 om 06:22 PM schreef DIGGER het volgende:Het maakt geen donder uit op wie we stemmen.
ze maken zich beiden zo onmogelijk dat wie er ook wordt weggestemd, de ander automatisch zal volgen uit eigen beweging
Als Bart overblijft en lastig gaat doen zie ik nog wel een hevig gefrustreerde doch strak afgetrainde Maurice de lompe domme slome Bart het huis uit punchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |