Heb de bron gevonden en de titel aangepast in een letterlijke quote. Wel wat lang, maar het moet maar. Selectief quoten is NWS onwaardigquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef Igen het volgende:
[..]
In het videofragment, waarvoor al twee links zijn gegeven, zegt hij letterlijk:
"Want feitelijk zijn er dus 9 zetels voor hem. Duizenden mensen denken dus zoals hem. Nou kijk, dat is dus wel het probleem waar het om gaat, dat zijn dus duizenden die op een of andere manier niet in onze wereld van een nieuwe samenleving, die we met elkaar aan het maken zijn, passen. Waarvan je eigenlijk zou moeten zeggen, die mensen moeten dit land uit gewoon."
De oude titel, "Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten! " klopte dus heel aardig.
Ga je zometeen Wilders en Liberaal in één zin noemen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat de VVD niets wezenlijks doet om zaken te veranderen en ook niet echt liberaal is.
En daar heeft van Riesen absoluut wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op halve gare fundamentalisten die hier de sharia inclusief handafhakken willen invoeren. Maar als er mensen zijn die nederland willen veranderen in een bekrompen, xenofoob landje met heel veel sloten op de deur, in plaats van 'n land waarin iedere Nederlander (ongeacht z'n geloof, herkomst of huidskleur) zich thuisvoelt en waar je je fiets niet op slot hoeft te zetten, dan zouden die mensen zich eens af moeten vragen wat ze hier eigenlijk nog doen, en waarom ze niet gewoon oprotten naar Texas ofzo. Kunnen die mensen gezellig met StefanP gaan zitten klagen over nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef Igen het volgende:
[..]
In het videofragment, waarvoor al twee links zijn gegeven, zegt hij letterlijk:
"Want feitelijk zijn er dus 9 zetels voor hem. Duizenden mensen denken dus zoals hem. Nou kijk, dat is dus wel het probleem waar het om gaat, dat zijn dus duizenden die op een of andere manier niet in onze wereld van een nieuwe samenleving, die we met elkaar aan het maken zijn, passen. Waarvan je eigenlijk zou moeten zeggen, die mensen moeten dit land uit gewoon."
De oude titel, "Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten! " klopte dus heel aardig.
Duidelijk maken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat betreft -edit- Nutteloos?
Die heb ik gemod. Schelden voegt niets toe in deze discussie. De rest is van Duncie zelf
Dat gaat dan weer te ver. Wilders-stemmers verdienen inderdaad een matig leven, maar ik vind het in strijd met de mensenrechten om wie dan ook te veroordelen tot het samenleven en aangaan van gesprekken met StefanP.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef gronk het volgende:
[..]
En daar heeft van Riesen absoluut wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op halve gare fundamentalisten die hier de sharia inclusief handafhakken willen invoeren. Maar als er mensen zijn die nederland willen veranderen in een bekrompen, xenofoob landje met heel veel sloten op de deur, in plaats van 'n land waarin iedere Nederlander (ongeacht z'n geloof, herkomst of huidskleur) zich thuisvoelt en waar je je fiets niet op slot hoeft te zetten, dan zouden die mensen zich eens af moeten vragen wat ze hier eigenlijk nog doen, en waarom ze niet gewoon oprotten naar Texas ofzo. Kunnen die mensen gezellig met StefanP gaan zitten klagen over nederland.
Geen van beiden, zoals ik al aangaf, zijn daadwerkelijk liberaal. Maar als Wilders de belastingen verlaagt omdat dat makkelijk scoort, vind ik het ook goed.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef paddy het volgende:
Ik zou eerst graag een bron willen zien. Ik kan de nergens weer vinden waar hij dit gezegd zou hebben. Dus heb voorlopig de TT even vaag gehouden. Hoop dat je snel een bron geeft.
De OP is dan wel slecht geschreven, maar je moet wel iets beter opletten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wilders_mollen.html
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver. Wilders-stemmers verdienen inderdaad een matig leven, maar ik vind het in strijd met de mensenrechten om wie dan ook te veroordelen tot het samenleven en aangaan van gesprekken met StefanP.
Sorry, ik liet me gaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef Pool het volgende:
Dat gaat dan weer te ver. Wilders-stemmers verdienen inderdaad een matig leven, maar ik vind het in strijd met de mensenrechten om wie dan ook te veroordelen tot het samenleven en aangaan van gesprekken met StefanP.
Met niet op slot zetten bedoel je neem ik aan dat je bedoelt dat dat geen zin heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef gronk het volgende:
[..]
En daar heeft van Riesen absoluut wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op halve gare fundamentalisten die hier de sharia inclusief handafhakken willen invoeren. Maar als er mensen zijn die nederland willen veranderen in een bekrompen, xenofoob landje met heel veel sloten op de deur, in plaats van 'n land waarin iedere Nederlander (ongeacht z'n geloof, herkomst of huidskleur) zich thuisvoelt en waar je je fiets niet op slot hoeft te zetten, dan zouden die mensen zich eens af moeten vragen wat ze hier eigenlijk nog doen, en waarom ze niet gewoon oprotten naar Texas ofzo. Kunnen die mensen gezellig met StefanP gaan zitten klagen over nederland.
Ik heb die link dus ondertussen bekeken en de TT weer aangepast. Had geen tijd om echt te zoeken. Ben niet alleen bezig op deze plek .quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
De OP is dan wel slecht geschreven, maar je moet wel iets beter opletten.
Al gedaanquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb die link dus ondertussen bekeken en de TT weer aangepast. Had geen tijd om echt te zoeken. Ben niet alleen bezig op deze plek .
Rekende op de welwillendheid van de users
Dank je
Met niet op slot zetten bedoel ik dat het niet hoeft, omdat niemand je fiets wil jatten. Omdat mensen of zelf een goede fiets hebben, of voldoende beschaving hebben om niet andermans bezit te jatten om het stuk te maken. Iets wat je nog wel eens ziet bij blanke pauperjeugd met goedverdienende ouders.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef heiden6 het volgende:
Met niet op slot zetten bedoel je neem ik aan dat je bedoelt dat dat geen zin heeft.
Nee, consequent. Als je een tolerant land wilt opbouwen, dan moet je intolerant zijn tegen intoleranten. Ja, dat concept is te moeilijk voor de meeste wildersstemmers.quote:Maar goed, ik ben het verder wel met je eens dat de houding van Wilders ten opzichte van immigratie en vrijheid van godsdienst verre van acceptabel zijn. Als je vervolgens mensen die het niet met je eens zijn het land uit wilt sturen, ben je echter wel heel hypocriet bezig natuurlijk.
Wees een vent en doe het ookquote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik was al bezig Joop, en velen die de samenleving draaiende houden en wat van hun leven willen maken met mijKennis economie!
Zet Nederland maar in de uitverkoop en haal nog wat gelukzoekers naar binnen ik ben over een per jaar weg hier!
Lekker vrijstaand wonen voor 200.000 euro, geen bijtelling cq onzinbelastingen op mijn (lease)auto en geen multicultureel gespuis!![]()
![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor een kul-argument?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:56 schreef Bresser het volgende:
ach laten we even naar amsterdam en rotterdam kijken.
de zogenaamde multi-culti pareltjes.
werkt goed he.
juist, ach nog 30 jaar en er is geen probleem meer...
ook geen vrij nederland
gelukkig kan ik zo naar dld verhuizen
Gelukkig komt dat onder jeugd met andere achtergronden niet voor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Met niet op slot zetten bedoel ik dat het niet hoeft, omdat niemand je fiets wil jatten. Omdat mensen of zelf een goede fiets hebben, of voldoende beschaving hebben om niet andermans bezit te jatten om het stuk te maken. Iets wat je nog wel eens ziet bij blanke pauperjeugd met goedverdienende ouders.
[..]
Omdat het onzin is. Vuur kun je niet met vuur bestrijden, dat doe je met water. Als je een grote mond hebt over de uitspraken van Wilders dan kun je niet met uitspraken komen als dat hij maar het liefst omgelegd moet worden en zijn achterban gedeporteerd. Daarmee drijf je nog veel meer mensen in zijn richting.quote:Nee, consequent. Als je een tolerant land wilt opbouwen, dan moet je intolerant zijn tegen intoleranten. Ja, dat concept is te moeilijk voor de meeste wildersstemmers.![]()
Ja, en? Misschien hopeloos naief, maar ik denk echt dat kinderen die weten wat de waarde is van spullen minder snel geneigd zijn om andermans spullen te slopen. Het zou me zelfs niets verbazen als daar al uitgebreid onderzoek naar is gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Jalu het volgende:
Gelukkig komt dat onder jeugd met andere achtergronden niet voor.
Da's een aanname. Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van.quote:Daarmee drijf je nog veel meer mensen in zijn richting.
Heb je iets tegen blanken ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Met niet op slot zetten bedoel ik dat het niet hoeft, omdat niemand je fiets wil jatten. Omdat mensen of zelf een goede fiets hebben, of voldoende beschaving hebben om niet andermans bezit te jatten om het stuk te maken. Iets wat je nog wel eens ziet bij blanke pauperjeugd met goedverdienende ouders.
Volgens mij is het juist zo dat de meeste Wildersstemmers daarin doorslaan, en té intolerant zijn van alle moslims, omdat sommige moslims een bedreiging vormen en zij dit veelal generaliseren, omdat ze vinden dat de islam in de kern gewelddadig en intolerant is.quote:Nee, consequent. Als je een tolerant land wilt opbouwen, dan moet je intolerant zijn tegen intoleranten. Ja, dat concept is te moeilijk voor de meeste wildersstemmers.![]()
Ik geloof dat wel degelijk, je ziet bijvoorbeeld ook dat hij zichzelf steeds meer in een slachtofferrol wringt, en het cordon sanitaire eigenlijk wel best vindt gezien de peilingen. Zo kan hij zich lekker on-Haags en volks profileren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef gronk het volgende:
Da's een aanname. Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van.
Ik heb iets tegen paupers, ja, en volgens mij zijn er veel meer autochtone paupers dan allochtone paupers.quote:
Ja, absoluut gezien wel, ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen paupers, ja, en volgens mij zijn er veel meer autochtone paupers dan allochtone paupers.
Da's een aanname. Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen paupers, ja, en volgens mij zijn er veel meer autochtone paupers dan allochtone paupers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |