abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53354738
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef Igen het volgende:

[..]

In het videofragment, waarvoor al twee links zijn gegeven, zegt hij letterlijk:
"Want feitelijk zijn er dus 9 zetels voor hem. Duizenden mensen denken dus zoals hem. Nou kijk, dat is dus wel het probleem waar het om gaat, dat zijn dus duizenden die op een of andere manier niet in onze wereld van een nieuwe samenleving, die we met elkaar aan het maken zijn, passen. Waarvan je eigenlijk zou moeten zeggen, die mensen moeten dit land uit gewoon."

De oude titel, "Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten! " klopte dus heel aardig.
Heb de bron gevonden en de titel aangepast in een letterlijke quote. Wel wat lang, maar het moet maar. Selectief quoten is NWS onwaardig
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:39:09 #127
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_53355247
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Omdat de VVD niets wezenlijks doet om zaken te veranderen en ook niet echt liberaal is.
Ga je zometeen Wilders en Liberaal in één zin noemen?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:50:12 #128
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53355582
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef Igen het volgende:

[..]

In het videofragment, waarvoor al twee links zijn gegeven, zegt hij letterlijk:
"Want feitelijk zijn er dus 9 zetels voor hem. Duizenden mensen denken dus zoals hem. Nou kijk, dat is dus wel het probleem waar het om gaat, dat zijn dus duizenden die op een of andere manier niet in onze wereld van een nieuwe samenleving, die we met elkaar aan het maken zijn, passen. Waarvan je eigenlijk zou moeten zeggen, die mensen moeten dit land uit gewoon."

De oude titel, "Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten! " klopte dus heel aardig.
En daar heeft van Riesen absoluut wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op halve gare fundamentalisten die hier de sharia inclusief handafhakken willen invoeren. Maar als er mensen zijn die nederland willen veranderen in een bekrompen, xenofoob landje met heel veel sloten op de deur, in plaats van 'n land waarin iedere Nederlander (ongeacht z'n geloof, herkomst of huidskleur) zich thuisvoelt en waar je je fiets niet op slot hoeft te zetten, dan zouden die mensen zich eens af moeten vragen wat ze hier eigenlijk nog doen, en waarom ze niet gewoon oprotten naar Texas ofzo. Kunnen die mensen gezellig met StefanP gaan zitten klagen over nederland.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:53:25 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53355662
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat betreft -edit- Nutteloos?
Die heb ik gemod. Schelden voegt niets toe in deze discussie. De rest is van Duncie zelf
Duidelijk maken.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:54:08 #130
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53355683
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef gronk het volgende:

[..]

En daar heeft van Riesen absoluut wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat je niet zit te wachten op halve gare fundamentalisten die hier de sharia inclusief handafhakken willen invoeren. Maar als er mensen zijn die nederland willen veranderen in een bekrompen, xenofoob landje met heel veel sloten op de deur, in plaats van 'n land waarin iedere Nederlander (ongeacht z'n geloof, herkomst of huidskleur) zich thuisvoelt en waar je je fiets niet op slot hoeft te zetten, dan zouden die mensen zich eens af moeten vragen wat ze hier eigenlijk nog doen, en waarom ze niet gewoon oprotten naar Texas ofzo. Kunnen die mensen gezellig met StefanP gaan zitten klagen over nederland.
Dat gaat dan weer te ver. Wilders-stemmers verdienen inderdaad een matig leven, maar ik vind het in strijd met de mensenrechten om wie dan ook te veroordelen tot het samenleven en aangaan van gesprekken met StefanP.
pi_53355692
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wilders ook niet. ècht niet.
Geen van beiden, zoals ik al aangaf, zijn daadwerkelijk liberaal. Maar als Wilders de belastingen verlaagt omdat dat makkelijk scoort, vind ik het ook goed.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53355715
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef paddy het volgende:
Ik zou eerst graag een bron willen zien. Ik kan de nergens weer vinden waar hij dit gezegd zou hebben. Dus heb voorlopig de TT even vaag gehouden. Hoop dat je snel een bron geeft.
quote:
De OP is dan wel slecht geschreven, maar je moet wel iets beter opletten.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:52 #133
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53355730
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat gaat dan weer te ver. Wilders-stemmers verdienen inderdaad een matig leven, maar ik vind het in strijd met de mensenrechten om wie dan ook te veroordelen tot het samenleven en aangaan van gesprekken met StefanP.
Ik moest lachen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:57:03 #134
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53355762
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef Pool het volgende:

Sorry, ik liet me gaan
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53355842
wat drukt die vent zich vreselijk dom uit
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_53355857
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Met niet op slot zetten bedoel je neem ik aan dat je bedoelt dat dat geen zin heeft.

Maar goed, ik ben het verder wel met je eens dat de houding van Wilders ten opzichte van immigratie en vrijheid van godsdienst verre van acceptabel zijn. Als je vervolgens mensen die het niet met je eens zijn het land uit wilt sturen, ben je echter wel heel hypocriet bezig natuurlijk.
pi_53355889
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

De OP is dan wel slecht geschreven, maar je moet wel iets beter opletten.
Ik heb die link dus ondertussen bekeken en de TT weer aangepast. Had geen tijd om echt te zoeken. Ben niet alleen bezig op deze plek .
Rekende op de welwillendheid van de users

Dank je
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_53355947
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Duidelijk maken.
Al gedaan
pi_53355970
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb die link dus ondertussen bekeken en de TT weer aangepast. Had geen tijd om echt te zoeken. Ben niet alleen bezig op deze plek .
Rekende op de welwillendheid van de users

Dank je
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:12:28 #140
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53356214
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef heiden6 het volgende:

Met niet op slot zetten bedoel je neem ik aan dat je bedoelt dat dat geen zin heeft.
Met niet op slot zetten bedoel ik dat het niet hoeft, omdat niemand je fiets wil jatten. Omdat mensen of zelf een goede fiets hebben, of voldoende beschaving hebben om niet andermans bezit te jatten om het stuk te maken. Iets wat je nog wel eens ziet bij blanke pauperjeugd met goedverdienende ouders.
quote:
Maar goed, ik ben het verder wel met je eens dat de houding van Wilders ten opzichte van immigratie en vrijheid van godsdienst verre van acceptabel zijn. Als je vervolgens mensen die het niet met je eens zijn het land uit wilt sturen, ben je echter wel heel hypocriet bezig natuurlijk.
Nee, consequent. Als je een tolerant land wilt opbouwen, dan moet je intolerant zijn tegen intoleranten. Ja, dat concept is te moeilijk voor de meeste wildersstemmers.
pi_53356329
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik was al bezig Joop, en velen die de samenleving draaiende houden en wat van hun leven willen maken met mij

Kennis economie!

Zet Nederland maar in de uitverkoop en haal nog wat gelukzoekers naar binnen ik ben over een per jaar weg hier!

Lekker vrijstaand wonen voor 200.000 euro, geen bijtelling cq onzinbelastingen op mijn (lease)auto en geen multicultureel gespuis!
Wees een vent en doe het ook

Voor zowel autochtonen als allochtonen die blijven zeiken dat Nederland zo kut en naar voor ze is, trek je conclusies en vertrek!!! Liever vandaag dan morgen wat mij betreft

vrijdag 21 september 2007 @ 14:19:43 #142
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_53356391
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:56 schreef Bresser het volgende:
ach laten we even naar amsterdam en rotterdam kijken.
de zogenaamde multi-culti pareltjes.

werkt goed he.

juist, ach nog 30 jaar en er is geen probleem meer...

ook geen vrij nederland

gelukkig kan ik zo naar dld verhuizen
Wat is dit nou weer voor een kul-argument?

Waarom zou het feit dat er problemen zijn, per definitie gaan betekenen dat iemand die met belachelijke polariserende opmerkingen komt meteen gelijk heeft?
Krekker is de bom!
pi_53356406
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef gronk het volgende:

[..]

Met niet op slot zetten bedoel ik dat het niet hoeft, omdat niemand je fiets wil jatten. Omdat mensen of zelf een goede fiets hebben, of voldoende beschaving hebben om niet andermans bezit te jatten om het stuk te maken. Iets wat je nog wel eens ziet bij blanke pauperjeugd met goedverdienende ouders.
[..]
Gelukkig komt dat onder jeugd met andere achtergronden niet voor.
quote:
Nee, consequent. Als je een tolerant land wilt opbouwen, dan moet je intolerant zijn tegen intoleranten. Ja, dat concept is te moeilijk voor de meeste wildersstemmers.
Omdat het onzin is. Vuur kun je niet met vuur bestrijden, dat doe je met water. Als je een grote mond hebt over de uitspraken van Wilders dan kun je niet met uitspraken komen als dat hij maar het liefst omgelegd moet worden en zijn achterban gedeporteerd. Daarmee drijf je nog veel meer mensen in zijn richting.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:24:59 #144
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53356518
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Jalu het volgende:

Gelukkig komt dat onder jeugd met andere achtergronden niet voor.
Ja, en? Misschien hopeloos naief, maar ik denk echt dat kinderen die weten wat de waarde is van spullen minder snel geneigd zijn om andermans spullen te slopen. Het zou me zelfs niets verbazen als daar al uitgebreid onderzoek naar is gedaan.
quote:
Daarmee drijf je nog veel meer mensen in zijn richting.
Da's een aanname. Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:28:01 #145
191980 jurgen.
Sarang Mi lobi
pi_53356576
Grappig dat dit topic zoveel reacties te weeg bracht maar gezien de uitspraken van Driesen niet zo verwonderlijk. Even terugkomend op enkele reacties inzake het perect weergeven van wat gezegd is.
Ik luisterde met een half oor naar P&W en ving dus e.e.a op. Tijd om het op te nemen of terug te zien d.m.v. een replay was op dat moment niet voor handen. Fijn dus dat er later! wel een video-file online beschikbaar was waardoor e.e.a kon worden geverifieerd. Dank alvast voor de Op correctie maar m.i was de conclussie in grote lijnen hetzelfde als wat ik eerder neerzette.
pi_53356776
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef gronk het volgende:

[..]

Heb je iets tegen blanken ofzo?
quote:
Volgens mij is het juist zo dat de meeste Wildersstemmers daarin doorslaan, en té intolerant zijn van alle moslims, omdat sommige moslims een bedreiging vormen en zij dit veelal generaliseren, omdat ze vinden dat de islam in de kern gewelddadig en intolerant is.

Het is wel degelijk consequent om intolerant te zjin tegen intolerantie, maar je kunt hetook consequent noement om tolerant te zijn tegenover intoleranten. Tolerant zijn ten opzichte van anderen met dezelfde mening is niet zo'n opgave, maar de vrijheid van je fundamentele politieke tegenstander verdedigen, dat zie ik er niet zoveel doen.

Hierbij denk ik aan die knakker van de SP die het onzin vond om Wilders te beveiligen, omdat hij het aan zichzelf te danken zou hebben dat hij bedreigd wordt. Dan beschuldig je dus Wilders als intolerant, en vervolgens keur je intolerantie (of zelfs geweld) tegen Wilders zelf goed. Dat is toch te hypocriet voor woorden?
pi_53356847
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef gronk het volgende:
Ik geloof dat wel degelijk, je ziet bijvoorbeeld ook dat hij zichzelf steeds meer in een slachtofferrol wringt, en het cordon sanitaire eigenlijk wel best vindt gezien de peilingen. Zo kan hij zich lekker on-Haags en volks profileren. Zo is het ook met elke opmerking die hij kan aangrijpen om 'aan te tonen' dat hij gedemoniseerd wordt, etcetera. Hij spint garen bij het feit dat hij uitgekotst wordt, omdat hij gewoon niet geloofwaardig is als hij meegaat in de dagelijkse gang van zaken in het parlement.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:40:50 #148
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53356893
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef heiden6 het volgende:

Heb je iets tegen blanken ofzo?
Ik heb iets tegen paupers, ja, en volgens mij zijn er veel meer autochtone paupers dan allochtone paupers.
pi_53356965
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb iets tegen paupers, ja, en volgens mij zijn er veel meer autochtone paupers dan allochtone paupers.
Ja, absoluut gezien wel, ja.
pi_53356977
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef gronk het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')