Nee, het nieuwe politiek correctisme is om met dat addergebroed dat Wilders stemt gewoon te discussiëren. En je moet daarbij dan met nadruk vermelden dat deze mensen niet volslagen krankzinnig zijn. Dus niet negeren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Het beste is om hem gewoon te negeren.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het nieuwe politiek correctisme is om met dat addergebroed dat Wilders stemt gewoon te discussiëren. En je moet daarbij dan met nadruk vermelden dat deze mensen niet volslagen krankzinnig zijn. Dus niet negeren..
Het getuigt vooral van hoogmoed om op deze kiezers neer te kijken. Gevaarlijk wat mij betreft. Want er is wel degelijk kritiek mogelijk op de manier waarop 'de gevestigde politiek' neerkijkt op 'de gewone burger' zoals jij dat hier doet. Alleen al de Rijksbegroting 2008 bewijst dat: men verzwaart de lasten flink(met twijfelachtige beweegredenen) omdat men weet dat de verkiezingen toch nog ver weg zijn, en tegelijkertijd veroordelen de coalitiepartijen elkaar tot het eeuwige compromis; geen van de partijen kan ooit zeggen dat een willekeurig onderwerp het waard kan zijn om de samenwerking te beëindigen omdat vervroegde verkiezingen op dit moment de coalitiepartijen zouden decimeren. Zo wordt de democratie feitelijk gedurende de beginjaren van een coalitie naar de zijlijn verwezen. Daarom hoort in mijn ogen bij een volwassen democratie ook de mogelijkheid tot een (reactief) correctief referendum, en de mening van de gevestige politieke orde daarover laat duidelijk blijken dat men de gewone burger minacht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer dat die 20-25 zetels constant in beweging zijn naar gelang wie er de grootste mond heeft over " de gevestigde politiek" of "de gewone burger". Eerst LPF, dan SP, Wilders etc.. Dat soort mensen weten echt niet waarop ze stemmen, maar het geeft ze vast een fijn gevoel.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent niet knettergek joh. Net als Dr.Nikita niet..
Vergeet niet de PvdAquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer dat die 20-25 zetels constant in beweging zijn naar gelang wie er de grootste mond heeft over " de gevestigde politiek" of "de gewone burger". Eerst LPF, dan SP, Wilders etc.. Dat soort mensen weten echt niet waarop ze stemmen, maar het geeft ze vast een fijn gevoel.
Lijkt me eerder: Joop van Riesen: als ik op Wilders manier zou reageren tegen Wilders, dan...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef Igen het volgende:
[..]
In het videofragment, waarvoor al twee links zijn gegeven, zegt hij letterlijk:
"Want feitelijk zijn er dus 9 zetels voor hem. Duizenden mensen denken dus zoals hem. Nou kijk, dat is dus wel het probleem waar het om gaat, dat zijn dus duizenden die op een of andere manier niet in onze wereld van een nieuwe samenleving, die we met elkaar aan het maken zijn, passen. Waarvan je eigenlijk zou moeten zeggen, die mensen moeten dit land uit gewoon."
De oude titel, "Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten! " klopte dus heel aardig.
Hoaxquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat vind je van chemtrails trouwens..
naar analogie zullen het dan wel de Polen zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef Refragmental het volgende:
1 ding weet ik wel zeker. De PvdA in dit kabinet is een gruwelijke fout geweest waar we over een aantal jaar weer de rekening van krijgen gepresenteerd
Gatver de gatver.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch wel bekend dat zo'n 20-25 zetels vooral ingevuld worden door stemmen van mensen die eigenlijk te dom zijn om te mogen stemmen ?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:07 schreef Re het volgende:
[..]
naar analogie zullen het dan wel de Polen zijn...
Er zijn toch ook mensen die niet op Wilders stemmen en gewoon op CDA, VVD, CU, SGP stemmen, zijn die ook links???quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Gatver de gatver.
"Ja, we weten dat er ook mensen zijn die niet overtuigd links zijn, maar die kun je gewoon negeren want die zijn te dom. Als ze slimmer waren geweest, dan hadden ze vanzelf wel het licht gezien en dezelfde politieke voorkeur als ik gehad"
![]()
Het is gewoon een hoax dus.quote:
Leersquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:09 schreef Sidekick het volgende:
Gerd Leers had onlangs een brief (nogal warrige overigens) waarin hij pleit om Wilders niet te negeren, maar ook niet zo serieus te nemen. Door hem serieus te nemen krijgen kiezers het gevoel dat hij iets zinnigs oppert. Hij wilde meer relativering en humor zodat Wilders minder de gelegenheid krijgt debatten te kapen.
Hahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Gatver de gatver.
"Ja, we weten dat er ook mensen zijn die niet overtuigd links zijn, maar die kun je gewoon negeren want die zijn te dom. Als ze slimmer waren geweest, dan hadden ze vanzelf wel het licht gezien en dezelfde politieke voorkeur als ik gehad"
![]()
Klopt. Maar het was een reactie van gelly.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook mensen die niet op Wilders stemmen en gewoon op CDA, VVD, CU, SGP stemmen, zijn die ook links???.
Mensen die stemmen op Wilders afdoen als stom... dat is pas stom. Precies wat er eigenlijk gebeurt... meestal vanuit een minachtende standpunt, want je stemt tenslotte links en hebt dus het morele gelijk aan je kant en alle rechtsfacisten zijn gewoon dom... toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook mensen die niet op Wilders stemmen en gewoon op CDA, VVD, CU, SGP stemmen, zijn die ook links???.
Op die manier kan het natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:09 schreef Sidekick het volgende:
Gerd Leers had onlangs een brief (nogal warrige overigens) waarin hij pleit om Wilders niet te negeren, maar ook niet zo serieus te nemen. Door hem serieus te nemen krijgen kiezers het gevoel dat hij iets zinnigs oppert. Hij wilde meer relativering en humor zodat Wilders minder de gelegenheid krijgt debatten te kapen.
links krijgt toch de schuld van het binnenhalen van de gastarbeiders en daarmee de verislamisering van nederland... nou de Polen zijn momenteel bezig de rottige baantjes te vervullen dus daar kunnen we over 20 jaar dan maar weer links de schuld van gevenquote:
gelly is een VVD'er met een vette nek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was een reactie van gelly.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef JohnDope het volgende:
Kennelijk hebben de ElitaireLinkseClubjes een monopoly wat betreft het bedenken van conspiracies en heerst er duidelijk een taboe op het bedenken van conspiracies rond om de hypocriete milieuknuffelaar Al Gore.
Als Bush op een gemanipuleerde foto een soort satan-groet doet, dan roept iedereen meteen: "NWO dit dat zus zo". Maar als een Jan Modaal zoals ik, een subliminaal omgekeerd kruis vind in een film van Al Gore, dan betekent het weer helemaal niks![]()
![]()
Er bestaat dus helemaal geen NWO. De NWO is enkel bedacht om de Kapitalisten een hak te zetten![]()
*Schaak mat*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |