Geld idd voor de Joden precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bcc je de fax ook even naar de VS en Israël?
Het WTC heeft niets met Nederland te maken nee maar ik zag toch echt mensen dansen op straat en nee dat waren geen echte Nederlanders nee mensen met een dubbel paspoort zijn geen echte Nederlanders, ze voelen zich ook geen echte Nederlanders dat laten ze zelf duidelijk merken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want het WTC heeft wat precies met Nederland te maken?
En je vindt dus dat mensen die gebruik maken van hun vrijheid van meningsuiting en die mening komt niet overeen met de jouwe, geen echte nederlanders zijn?
Even ter info: Ik rouw ook niet om dooie soldaten in Afghanistan. Ik vind het niet leuk, maar het is het risico van het vak. We horen daar niet, we doen niet waarvoor we er zogenaamd naartoe gingen (vanochtend erg scherp gezegd op Radio 1) en als je dan gaat schieten loop je de kans dat mensen terugschieten en dat er doden vallen.
Hou toch op, je hebt helemaal niemand zien dansen. Waarom denken figuren als jij dat de rest hier op Fok! net zo zwakzinnig is ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het WTC heeft niets met Nederland te maken nee maar ik zag toch echt mensen dansen op straat en nee dat waren geen echte Nederlanders nee mensen met een dubbel paspoort zijn geen echte Nederlanders, ze voelen zich ook geen echte Nederlanders dat laten ze zelf duidelijk merken.
Hoe de fuck weet jij wat ik wel en niet zie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch op, je hebt helemaal niemand zien dansen. Waarom denken figuren als jij dat de rest hier op Fok! net zo zwakzinnig is ?
Types als gelly denken graag voor anderen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij wat ik wel en niet zie?
Jij komt niet uit de stad zeker?
Ga alsjeblieft ergens anders totaal niet interessant zitten doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, in alle steden waren ze aan het dansen. Alleen de mensen die in de steden wonen snappen het.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Types als gelly denken graag voor anderen.
Ow en nu probeer ik interessant te doen oke wat jij wilt, maar maak me niet voor leugenaar uit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft ergens ander totaal niet interessant zitten doen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom denken figuren als jij dat de rest hier op Fok! net zo zwakzinnig is ?
Ojee, In Veldhuizen (Ede) waren ze zakdoekjes aan het leggen zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, in alle steden waren ze aan het dansen. Alleen de mensen die in de steden wonen snappen het.
Mevrouw Poepjes![]()
![]()
![]()
![]()
Hele interessante stelling, die anno 2007 weleens de waarheid dichter kan naderen dan veel mensen lief is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Partijen als de SP en (het leeuwendeel van) de PvdA hebben zonder de "onderbuik" (niet mijn woorden, maar dat zijn de woorden die de linkse elite graag in de mond neemt om conservatieve arbeiders aan te duiden) van "het volk" vrijwel geen bestaansrecht.
Mis. Ik woon ook in een stad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ojee, In Veldhuizen (Ede) waren ze zakdoekjes aan het leggen zeker.
Dat was een hoax.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is toch wel bekend dat zo'n 20-25 zetels vooral ingevuld worden door stemmen van mensen die eigenlijk te dom zijn om te mogen stemmen ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hele interessante stelling, die anno 2007 weleens de waarheid dichter kan naderen dan veel mensen lief is.
Ik zie SP en een deel van de PVDA in hetzelfde rijtje als Wilders: veel geschreeuw en weinig daar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hele interessante stelling, die anno 2007 weleens de waarheid dichter kan naderen dan veel mensen lief is.
'Feestende' Marokkanen in Ede geschrokkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ha ha, wat je ben je toch lekker politiek-correct.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ja, duh, natuurlijk moeten Wildersstemmers niet het land uit en Wilders niet gemold.
Als ik de zetels van SP en PvdA bij elkaar optel, kom ik op nog wel wat meer dan 20-25 zetels...quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch wel bekend dat zo'n 20-25 zetels vooral ingevuld worden door stemmen van mensen die eigenlijk te dom zijn om te mogen stemmen ?
Ja tuurlijk meneer de professorquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch wel bekend dat zo'n 20-25 zetels vooral ingevuld worden door stemmen van mensen die eigenlijk te dom zijn om te mogen stemmen ?
Ik bedoel ook meer dat die 20-25 zetels constant in beweging zijn naar gelang wie er de grootste mond heeft over " de gevestigde politiek" of "de gewone burger". Eerst LPF, dan SP, Wilders etc.. Dat soort mensen weten echt niet waarop ze stemmen, maar het geeft ze vast een fijn gevoel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als ik de zetels van SP en PvdA bij elkaar optel, kom ik op nog wel wat meer dan 20-25 zetels...
Inderdaad. Het beste is om hem gewoon te negeren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef Urquhart het volgende:
Ze snappen het ook nooit he. Wilders lacht in zijn vuistje. Dit soort uitspraken plaatsen hem alleen maar in de slachtoffer-rol, en daar zijn we in Nederland gevoel voor. Wilders mag z'n winst alweer gaan uittellen.
Ja maar dan lopen die Intellectuelen ook weer publiciteit mis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Het beste is om hem gewoon te negeren.
Dan krijg je zo'n cordon sanitaire situatie, waarin Wilders zal zeggen dat niemand het lef heeft te islam en immigratie te bekritiseren, en dat hij in Den Haag een roepende in de woestijn is. Daar kan hij ook de nodige zetels mee binnen halen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Het beste is om hem gewoon te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |