quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
mensen die iPods kut vinden, mensen die niet van populaire muziek houden, mensen die mode maar niets vinden...
daar kots ik op
Kun je het niet gewoon boycotten omdat het een nutteloze, slecht functionerende en onoverzichtelijke kutsite is dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik boycot Hives om de comerciėle kutheid.
Jij zet je nu af tegen een massa massahaters.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ken je ze? Van die mensen die zich afzetten tegen alles dat door de massa op handen gedragen wordt? En die zichzelf dan heel verfijnd/alternatief/gedistingeerd vinden? Veelvoorkomend voorbeeld: iemand die weigert Titanic te kijken, want "dat is zo'n massafilm die ieder al gezien heeft"![]()
Prima als je het niet eens bent met de massa, maar niet om het niet-eens-zjin-met-de-massa zelf!![]()
Klaag hier over massahaters en vertel enthousiast met welke massale trends jij vol overgave meedoet![]()
Klopt, maar ik zeg toch ook niet dat je je niet tegen massa's zou moeten afzetten? Maar doe dat dan wel met een gegronde reden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef Diramor het volgende:
[..]
Jij zet je nu af tegen een massa massahaters.
Huh? Ja ik volg het ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |