Wat een misconceptiequote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Heathen het volgende:
De massa is nu eenmaal de middelmaat. En waarom niet afzetten tegen de middelmaat als je gaat voor het hoogste?
Lees de OP nog eens, sukkel:quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
Tja, moet de massa maar eens verder kijken dan hun neus lang is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Prima als je het niet eens bent met de massa, maar niet om het niet-eens-zjin-met-de-massa zelf
ipods zijn ook kut toch...er zijn betere mp3 spelers!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
mensen die iPods kut vinden, mensen die niet van populaire muziek houden, mensen die mode maar niets vinden...
daar kots ik op
mode is ook kutquote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
mensen die iPods kut vinden, mensen die niet van populaire muziek houden, mensen die mode maar niets vinden...
daar kots ik op
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef Dibble het volgende:
kankerlui, btw burberry nektasjes FTW![]()
quote:Hobby's
- Fok!
- Shoppen
- Slapen
- Beetje muscle pump af en toe
nee, ik heb liever een metal tshirtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef MASD het volgende:
[..]
mode is ook kutof loop je liever in roze shirtje met een goud/zilverglitterende tekst
ook niet, maar wel veel lieverquote:Op donderdag 20 september 2007 23:38 schreef vaudej het volgende:
[..]
nee, ik heb liever een metal tshirt
Maar als je de tegenovergestelde mening van de massa aanneemt, dan heb je net zomin een eigen meningquote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef KosterT het volgende:
Er zijn gewoon te weinig mensen met een eigen mening. Iedereen neemt maar de mening van de massa aan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Heathen het volgende:
De massa is nu eenmaal de middelmaat. En waarom niet afzetten tegen de middelmaat als je gaat voor het hoogste?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ken je ze? Van die mensen die zich afzetten tegen alles dat door de massa op handen gedragen wordt? En die zichzelf dan heel verfijnd/alternatief/gedistingeerd vinden? Veelvoorkomend voorbeeld: iemand die weigert Titanic te kijken, want "dat is zo'n massafilm die ieder al gezien heeft"![]()
Prima als je het niet eens bent met de massa, maar niet om het niet-eens-zjin-met-de-massa zelf!![]()
Klaag hier over massahaters en vertel enthousiast met welke massale trends jij vol overgave meedoet![]()
OMG ja, vreselijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Kontiki het volgende:
Mja, of die lui die lopen te zeuren dat ze al jaren fan zijn van band x, maar het nu maar bagger vinden omdat nu iedereen x te gek vindt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg gewoon jeuk van mensen die iets veroordelen zonder er ook maar iets vanaf te weten
waar heb je die zonnebril vandaan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die alles als "afzetten" beschilderen zodra er een verschil is tussen een bepaald individu en de massa.![]()
Nogmaals, lees de OP nog eens goed:quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die alles als "afzetten" beschilderen zodra er een verschil is tussen een bepaald individu en de massa.![]()
Wat ik wil zeggen, is dat ik liever zie dat mensen zélf een mening vormen in plaats van die op een of andere manier af te laten hangen van wat anderen vinden.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Prima als je het niet eens bent met de massa
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:49 schreef MASD het volgende:
[..]
waar heb je die zonnebril vandaan?
Ik denk dat je al fout zit over wat jij denkt wat mooie vrouwen zijn of zelfs wat de massa vind wat mooi is.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een misconceptie![]()
Of wil je zeggen dat als de massa gek is op mooie vrouwen, het beter is om lelijke vrouwen te neuken?![]()
Maar heb je een eigen reden om te doen wat jij doet, of doe je dat alleen omdat anderen het juist níet doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat grappig nou, dit is nou PRECIES de houding van de "massa" tegenover mij.
Mij met van alles vergelijken maar eigenlijk geen flauw benul hebben van waar ik voor sta en waarom ik doe wat ik doe.
mja noem het goeie marketingquote:Op donderdag 20 september 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nogmaals, lees de OP nog eens goed:
[..]
Wat ik wil zeggen, is dat ik liever zie dat mensen zélf een mening vormen in plaats van die op een of andere manier af te laten hangen van wat anderen vinden.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik wil zeggen, is dat ik liever zie dat mensen zélf een mening vormen in plaats van die op een of andere manier af te laten hangen van wat anderen vinden.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar heb je een eigen reden om te doen wat jij doet, of doe je dat alleen omdat anderen het juist níet doen?
Ik heb niet eens gezegd wat ik een mooie vrouw vindquote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat je al fout zit over wat jij denkt wat mooie vrouwen zijn of zelfs wat de massa vind wat mooi is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef MASD het volgende:
laten wij het er gewoon op houden dat iedereen doet waar hij zin in heeftalltijd dat gezeik over wat wel en niet goed is....
dit topic gaat over jouquote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik boycot Hives om de comerciële kutheid.
normaal bestaat imo niet omdat iedereen er een andere opvatting over heeft, je kunt wél kijken welke meningen of voorkeuren het vaakst voorkomen in een selecte groep en dit als "normaal" benoemen. Maar blijkbaar denken veel mensen zich te moeten vormen naar wat een ander van hen verwachtquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
"goed"
Opzich is dat een goed discussiepunt.
Mensen zeggen wel es, doe es normaal met je kleding men!
Wat is normaal? Wie bepaald dat? Waar staat beschreven wat normaal is?
Wat de massa accepteert als zijnde normaal = normaal is doorgaans de beredenering.
Maar als je dan normaal doet, doe je dan eigenlijk niet precies hetzelfde als de mensen die overal tegenin gaan? Alleen dan vanuit een ander perspectief? Je doet namelijk normaal, omdat je normaal wil doen. En dan doe je wat de massa vind. Mensen die overal tegenin gaan doen niet wat de massa vind. Ik zie een link, alleen dan vanuit een ander standpunt.
Wie volg me nog?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat anderen wel of niet doen en vinden kan mij om heel eerlijk te zijn niet aan mijn reet roesten en ik sta daar absoluut niet bij stil. Het komt gewoon vaak voor dat ik net iets anders tegen bepaalde dingen aankijk.
Natuurlijk is dat ook een mening, maar wel een hypocriete en zelfs vrij paradoxale mening: je veroordeelt de mening van de massa en neemt de tegenovergestelde mening aan. Maar daarbij negeer je het feit dat, zoals ik al eerder zei, een antitrend ook een trend is: elk fenomeen dat "massaal toegejuichd wordt" heeft een gigantische schare aan haters, die dat fenomeen juist veroordelen. Door je dus af te zetten tegen een massa, maak je deel uit van een andere massa. En dat terwijl het object waar het allemaal om draait (de film, het boek, de modetrend) niet zélf beoordeelt.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:54 schreef McKillem het volgende:
Een hekel hebben aan alles wat de massa tof vind, valt dat niet gewoon onder een mening dan? Zij vinden het niet tof, omdat iedereen het tof vind. Een mening, want ze vinden het. Als ze het niet vinden, gedragen ze zich ook niet zo me dunkt.
Daar kan ik me dan weer prima in vinden. Als je iets niet leuk vindt, kun je dat tenminste oprecht "verafschuwen". Maar dan heb je in ieder geval zelf je mening gevormd en is deze niet afhankelijk van andermans meningen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef McKillem het volgende:
Wat anderen wel of niet doen en vinden kan mij om heel eerlijk te zijn niet aan mijn reet roesten en ik sta daar absoluut niet bij stil. Het komt gewoon vaak voor dat ik net iets anders tegen bepaalde dingen aankijk.
Nou je komt anders al aardig dichtbij de massa. Aangezien jezelf beweerd dat wat het tegenovergestelde wat de massa mooi vind, wel lelijk moet zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb niet eens gezegd wat ik een mooie vrouw vind![]()
Maar ik ga niet roepen (of geloven) dat ik een vrouw mooi vind omdat anderen dat vinden. En ik ga ook niet roepen dat ik een vrouw niet mooi vind omdat anderen dat wel vinden.
Als je maar niet gaat beweren dat jij dingen doet die je uit jezelf doet en niet omdat de massa dat van je vraagt. En ook wat betreft smaak.quote:Ik vind het gewoon sneu dat zoveel mensen bezig zijn met wat anderen wel/niet tof vinden.
Al is dat nogal raar om te beweren als TS van een topic dat volledig draait om dingen die anderen wel/niet tof vindenMaar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef MASD het volgende:
[..]
normaal bestaat imo niet omdat iedereen er een andere opvatting over heeft, je kunt wél kijken welke meningen of voorkeuren het vaakst voorkomen in een selecte groep en dit als "normaal" benoemen. Maar blijkbaar denken veel mensen zich te moeten vormen naar wat een ander van hen verwachtzonde van je leven imo
conclusie: normaal bestaat niet![]()
vandaar dat je zovaak in het fotoboek komt, wat uniek van je zegquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:05 schreef McKillem het volgende:
Er zijn trouwens inderdaad wel een aantal dingen waar ik niet aan mee doe omdat het zo populair is.
Online profielen bijvoorbeeld.![]()
Dat is eigenlijk mijn hele puntquote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef MASD het volgende:
laten wij het er gewoon op houden dat iedereen doet waar hij zin in heeftalltijd dat gezeik over wat wel en niet goed is....
ik heb gewoon een verkapte filosoof in mij zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk een beetje het moraal van mijn verhaal idd.![]()
Tjah, uiteinderlijk is het overgrote deel van de mensheid gewoon een kudde. Een opgesplitste kudde met bepaalde stromingen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ook een mening, maar wel een hypocriete en zelfs vrij paradoxale mening: je veroordeelt de mening van de massa en neemt de tegenovergestelde mening aan. Maar daarbij negeer je het feit dat, zoals ik al eerder zei, een antitrend ook een trend is: elk fenomeen dat "massaal toegejuichd wordt" heeft een gigantische schare aan haters, die dat fenomeen juist veroordelen. Door je dus af te zetten tegen een massa, maak je deel uit van een andere massa. En dat terwijl het object waar het allemaal om draait (de film, het boek, de modetrend) niet zélf beoordeelt.
quote:[..]
Daar kan ik me dan weer prima in vinden. Als je iets niet leuk vindt, kun je dat tenminste oprecht "verafschuwen". Maar dan heb je in ieder geval zelf je mening gevormd en is deze niet afhankelijk van andermans meningen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:16 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb gewoon een verkapte filosoof in mij zittenhet antwoord op het leven en alle vragen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef MASD het volgende:
[..]! ik moest lachen, goed boek/film btw!
Je begrijpt me verkeerd. Ik stel dat mensen mooie vrouwen prefereren. Daarbij geef ik geen invulling aan wat dat "mooi" precies inhoudt, want dat is afhankelijk van individuele meningen. Maar dat neemt niet weg dat "de massa" voorkeur geeft aan een partner die hij/zij zélf mooi vindt. Je kunt dat dus als trend beschouwen. Jij stelde de massa gelijk aan de middelmaat en stelde dat je "gaat voor het hoogste" als je je daar tegen afzet. Wat ik met mijn mooie vrouwen wilde aantonen, was dat een massale mening ("ik wil een mooie partner") lang niet altijd de middelmaat is. En dat het dus niet altijd "hoger" is om je daar tegen af te zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nou je komt anders al aardig dichtbij de massa. Aangezien jezelf beweerd dat wat het tegenovergestelde wat de massa mooi vind, wel lelijk moet zijn.
Ik ben absoluut beïnvloedbaar door de massa. Ik ga bijvoorbeeld dikwijls een boek lezen omdat veel anderen zeggen dat het een fantastisch boek is. Naderhand geef ik dan mijn eigen, gefundeerde mening; of ik het nu een topboek of een kutboek vond. Maar ik zou van tevoren nooit andermans mening omtrent dat boek bekritiseren, als ik zelf niets van dat boek weet afgezien van de populariteit ervan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Heathen het volgende:
Als je maar niet gaat beweren dat jij dingen doet die je uit jezelf doet en niet omdat de massa dat van je vraagt. En ook wat betreft smaak.
wat gek dat de grote massa dat altijd over zichzelf zegt. Je hoort nooit iemand zeggen "ik ben een grijze muis en massa", nee alleen die massahaters weten zich te verzamelen om dan met elkaar meeknikken van "kijk ons eens rebels zijn eh, wij hebben een eigen mening en andere mensen niet". Vooral op FOK! is dat, en al die bikkels moeten dan nog even in het fotoboek kijken als ze een discussie niet kunnen winnen met hun massavernietigende mening zodat ze iemand lelijk kunnen noemen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:17 schreef McKillem het volgende:
Ik heb een eigen mening, en weiger die te nuanceren voor de massa. Dus ik ga met mijn mening rechtstreekt tegen de massa in, sterker nog. Ik heb mijn mening en wat mij betreft kan de massa doodpleuren.
Wat een bagger is dat nummer van die neger over die beautifull girls, compleet gejat van stand by me!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef Heathen het volgende:
Doe eens een mening tegen de massa.
Dat eerste deel van je betoog kan ik me helemaal in vinden, dus daar reageer ik verder niet opquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Eigen gevormde meningen for the win. Maar ik vind dat mensen alles om alles kunnen verafschuwen. Dit geld ook voor de mensen die dingen verafschuwen alleen omdat de massa het tof vind. Ik snap je standpunt, maar ik vind het ongeldig.
He weer zo'n mening.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:23 schreef Herald het volgende:
[..]
wat gek dat de grote massa dat altijd over zichzelf zegt. Je hoort nooit iemand zeggen "ik ben een grijze muis en massa", nee alleen die massahaters weten zich te verzamelen om dan met elkaar meeknikken van "kijk ons eens rebels zijn eh, wij hebben een eigen mening en andere mensen niet". Vooral op FOK! is dat, en al die bikkels moeten dan nog even in het fotoboek kijken als ze een discussie niet kunnen winnen met hun massavernietigende mening zodat ze iemand lelijk kunnen noemen.
Dat is precies de jeuk die ik krijg van massahaters (zoals ik deze in de OP heb gedefinieerd) ! Mensen die doen alsof ze heel erg "eigen en zichzelf" zijn, maar eigenlijk gewoon ook weer tot een (andere) massa behoren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:23 schreef Herald het volgende:
[..]
wat gek dat de grote massa dat altijd over zichzelf zegt. Je hoort nooit iemand zeggen "ik ben een grijze muis en massa", nee alleen die massahaters weten zich te verzamelen om dan met elkaar meeknikken van "kijk ons eens rebels zijn eh, wij hebben een eigen mening en andere mensen niet". Vooral op FOK! is dat, en al die bikkels moeten dan nog even in het fotoboek kijken als ze een discussie niet kunnen winnen met hun massavernietigende mening zodat ze iemand lelijk kunnen noemen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat eerste deel van je betoog kan ik me helemaal in vinden, dus daar reageer ik verder niet op![]()
Maar wat betreft dat laatste... Misschien praten we daar langs elkaar heen. Ik wil in ieder geval niet beweren dat het zogeheten "massahaten" geen mening is. Dat is het overduidelijk wel (mensen vinden het, dus is het zo). Ik vind het alleen een hypocriete mening. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat mensen niet zulke meningen zouden moeten hebben, integendeel: antitrends brengen balans in de wereld. Maar hypocriet vind ik het wel.
En dat is ook weel zo'n mening![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Maarrrr hypcrisie zit in de natura van de mens.
Voorbeeld:
Pak ik de massa weer, we noemen het eveen "de huidige maatschappij"
Ik word daaruit verstoten, want ik heb lang haar, draag zwarte kleding, luister metal DUS...ik ben tuig, rotzooi, schorem van de bovenste richel.
Mensen accepteren je dus alleen als je je kleed volgens hun standaarden.
Hypocriet? Beetje wel he?
Maargoed, laten we maar ophouden, want volgens mij gaan we volledig lang elkaar heen terwijl ons uiteindelijke standpunten niet zoveel van elkaar af liggen.
Dit is trouwens regel nr.1 die ik in gedachten houd als ik mensen probeer te begrijpenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:31 schreef McKillem het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:33 schreef Zhenar het volgende:
Overigens krijg ik niet het idee dat McKillem valt onder de groep die ik "veroordeel".
Volgens mij is hij iemand met een afwijkende mening die wel degelijk gefundeerd is. Het enige echte verschil tussen ons is (denk ik) dat hij zich meer ergert aan mensen die anderen veroordelen die niet met de massa meegaan, terwijl ik mij meer erger aan mensen die anderen veroordelen omdat ze juist wel met de massa meegaan. In mijn ogen zijn dat beide suffe (en ongefundeerde) veroordelingen die ik op mijn beurt weer veroordeelMaar ik hekel de massahaters net iets meer dan de antimassahaters. Als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
quote:
Opzich wel grappig, we haten het. althans de meesten. Maar stiekem maakt het ook een groot deel uit van de samenleving.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit is trouwens regel nr.1 die ik in gedachten houd als ik mensen probeer te begrijpenZó waar
![]()
Oh ik wist niet dat je er zoeentje bentquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:31 schreef McKillem het volgende:
Voorbeeld:
Pak ik de massa weer, we noemen het eveen "de huidige maatschappij"
Ik word daaruit verstoten, want ik heb lang haar, draag zwarte kleding, luister metal DUS...ik ben tuig, rotzooi, schorem van de bovenste richel.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Opzich wel grappig, we haten het. althans de meesten. Maar stiekem maakt het ook een groot deel uit van de samenleving.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:38 schreef Herald het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je er zoeentje bentLangharige metalfreaks vind ik niet zo massa als de normale massa. Jij mag van mij best een hater zijn
Truste ;pquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:41 schreef MASD het volgende:
hey truste iedereenliefde en broederschap
Ik vind het een verrassend leuk topic gewordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dat opzich alleen al is ook weer hypcoriet.
Damn, wat een twilightzone topic.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:41 schreef MASD het volgende:
hey truste iedereenliefde en broederschap
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het een verrassend leuk topic geworden![]()
[..]
Wat hij zegt![]()
Precies!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we koesteren, dat gebeurt vooral in klaagbak bitterweinig.
het moet ook gewoon misgaan nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we koesteren, dat gebeurt vooral in klaagbak bitterweinig.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies!![]()
Al juichen we wel iets te vroeg, nu slechts twee of drie users het soort van eens zijnMaar dat geeft gelijk aan hoe erg het normaal gesproken in KLB gesteld is
Vandaar dat ik er bijna nooit een topic open
![]()
Lelijke vrouwen hebben ook sex nodig..quote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een misconceptie![]()
Of wil je zeggen dat als de massa gek is op mooie vrouwen, het beter is om lelijke vrouwen te neuken?![]()
Mensen met een eigen mening.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
daar kots ik op
Mannen die shoppen als hobby hebben moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:37 schreef Laton het volgende:
[..]
[..]
geen wonder dat je ze niet mag, jij moet wel jaloers zijn erop.
Ik boycot ze niet, maar gezien de masale histerie rondom de site heb ik niet eens de tijd genomen om überhaubt de site te checken, er zijn toch tientallen (betere) alternatieven.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Dat is niet waar, de mens zoals elk ander natuurlijk organisme heeft een perfecte verhouding van (naar wat ik geloof) 1,6*, daaraan is aan te lijden of iemand objectief mooi is of niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik stel dat mensen mooie vrouwen prefereren. Daarbij geef ik geen invulling aan wat dat "mooi" precies inhoudt, want dat is afhankelijk van individuele meningen.
OMG KAST-CONFORMIST!quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:10 schreef Synthesist het volgende:
Ik ben geen massa. Ik heb wel een iPod, maar daarmee was ik dan ook een van de eerste.
modequote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
daar kots ik op
Ik hou niet van de meeste populaire muziek. Niet omdat het populair is maar omdat ik het gewoon niet goed vind...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
daar kots ik op
Zie de Red Hot Chili Peppers, de eerste 2/3 cd's waren top, totdat de commercie ze ontdekte (mede door Blood/sugar/sex/magic en ze nu alleen nog maar kutmuziek makenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Kontiki het volgende:
Mja, of die lui die lopen te zeuren dat ze al jaren fan zijn van band x, maar het nu maar bagger vinden omdat nu iedereen x te gek vindt.
*fixed*quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Zie de Red Hot Chili Peppers, de eerste 2/3 cd's waren top, totdat de commercie ze ontdekte (mede door Blood/sugar/sex/magic en ze nu alleen nog maar kutmuziek maken ze gingen afkicken van de drugs
Laat ze dan maar gouw weer het witte poeder op gaan zoeken, want die zoutloze troep van nu is niet meer om aan te horenquote:
Ooit van K3 gehoord?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef ELdudeness het volgende:
Waarom krijg je pas besef van die "massa" zo rond na je puberteit/ begin volwassenheid.
Als kind heb je hier eigenlijk nog geen besef van. Dan ben je eigenlijk nog gewoon puur jezelf, en ben je nog niet bezig met wat anderen van jou zouden kunnen vinden.
Pas als je volwassen wordt gaat dit steeds meer spelen lijkt het wel .
Volwassenheid is eigenlijk gewoon het aanpassen aan de massa, daar lijkt het soms wel op.
True.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Heathen het volgende:
EinZ pauper TSquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef CG het volgende:
[..]
True.
En op dit moment wordt 'de massa' vertegenwoordigd door SBS en Nederlandstalige paupermuziek en daar zet ik me graag tegenaf![]()
De Titanic is ook gewoon een kutfilm?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Veelvoorkomend voorbeeld: iemand die weigert Titanic te kijken, want "dat is zo'n massafilm die ieder al gezien heeft"![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
daar kots ik op
Kun je het niet gewoon boycotten omdat het een nutteloze, slecht functionerende en onoverzichtelijke kutsite is dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Jij zet je nu af tegen een massa massahaters.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ken je ze? Van die mensen die zich afzetten tegen alles dat door de massa op handen gedragen wordt? En die zichzelf dan heel verfijnd/alternatief/gedistingeerd vinden? Veelvoorkomend voorbeeld: iemand die weigert Titanic te kijken, want "dat is zo'n massafilm die ieder al gezien heeft"![]()
Prima als je het niet eens bent met de massa, maar niet om het niet-eens-zjin-met-de-massa zelf!![]()
Klaag hier over massahaters en vertel enthousiast met welke massale trends jij vol overgave meedoet![]()
Klopt, maar ik zeg toch ook niet dat je je niet tegen massa's zou moeten afzetten? Maar doe dat dan wel met een gegronde reden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef Diramor het volgende:
[..]
Jij zet je nu af tegen een massa massahaters.
Huh? Ja ik volg het ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |