Wat een misconceptiequote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Heathen het volgende:
De massa is nu eenmaal de middelmaat. En waarom niet afzetten tegen de middelmaat als je gaat voor het hoogste?
Lees de OP nog eens, sukkel:quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
Tja, moet de massa maar eens verder kijken dan hun neus lang is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Prima als je het niet eens bent met de massa, maar niet om het niet-eens-zjin-met-de-massa zelf
ipods zijn ook kut toch...er zijn betere mp3 spelers!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
mensen die iPods kut vinden, mensen die niet van populaire muziek houden, mensen die mode maar niets vinden...
daar kots ik op
mode is ook kutquote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef vaudej het volgende:
mensen die iPods kut vinden, mensen die niet van populaire muziek houden, mensen die mode maar niets vinden...
daar kots ik op
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef Dibble het volgende:
kankerlui, btw burberry nektasjes FTW![]()
quote:Hobby's
- Fok!
- Shoppen
- Slapen
- Beetje muscle pump af en toe
nee, ik heb liever een metal tshirtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef MASD het volgende:
[..]
mode is ook kutof loop je liever in roze shirtje met een goud/zilverglitterende tekst
ook niet, maar wel veel lieverquote:Op donderdag 20 september 2007 23:38 schreef vaudej het volgende:
[..]
nee, ik heb liever een metal tshirt
Maar als je de tegenovergestelde mening van de massa aanneemt, dan heb je net zomin een eigen meningquote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef KosterT het volgende:
Er zijn gewoon te weinig mensen met een eigen mening. Iedereen neemt maar de mening van de massa aan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Heathen het volgende:
De massa is nu eenmaal de middelmaat. En waarom niet afzetten tegen de middelmaat als je gaat voor het hoogste?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ken je ze? Van die mensen die zich afzetten tegen alles dat door de massa op handen gedragen wordt? En die zichzelf dan heel verfijnd/alternatief/gedistingeerd vinden? Veelvoorkomend voorbeeld: iemand die weigert Titanic te kijken, want "dat is zo'n massafilm die ieder al gezien heeft"![]()
Prima als je het niet eens bent met de massa, maar niet om het niet-eens-zjin-met-de-massa zelf!![]()
Klaag hier over massahaters en vertel enthousiast met welke massale trends jij vol overgave meedoet![]()
OMG ja, vreselijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Kontiki het volgende:
Mja, of die lui die lopen te zeuren dat ze al jaren fan zijn van band x, maar het nu maar bagger vinden omdat nu iedereen x te gek vindt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg gewoon jeuk van mensen die iets veroordelen zonder er ook maar iets vanaf te weten
waar heb je die zonnebril vandaan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die alles als "afzetten" beschilderen zodra er een verschil is tussen een bepaald individu en de massa.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |