d[x_x]bquote:Op donderdag 20 september 2007 18:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en nog iets, zie je mensen al hun ogen knijpen alsof het kruisjes zijn?, Neen!
Zoek een leven om te janken over iemand die klaagt over iets onbenulligs.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:22 schreef DarkManta het volgende:
Neem een leven ipv te janken over iets onbenulligs.
Zoek een leven om te janken over iemand die klaagt die klaagt over iets onbenulligs.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zoek een leven om te janken over iemand die klaagt over iets onbenulligs.
Nou kan ik een bepaald topic uit [GAM] erbij pakken, maar dat zal een dooddoener zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Zoek een leven om te janken over iemand die klaagt die klaagt over iets onbenulligs.
kijk, die is tof, want dat is Kirby, en Kirby is een oldschool held voor menig gamerquote:Op donderdag 20 september 2007 18:27 schreef Malle_beer het volgende:
<('-'<)
Oh ja want ik schaam me voor iets wat ik leuk vindquote:Op donderdag 20 september 2007 18:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou kan ik een bepaald topic uit [GAM] erbij pakken, maar dat zal een dooddoener zijn![]()
happerdehap zat op de trap, hij zag de troll en ging toen van happerdehapquote:Op donderdag 20 september 2007 18:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh ja want ik schaam me voor iets wat ik leuk vind. tyf toch op man.
<---quote:Op donderdag 20 september 2007 18:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijk, die is tof, want dat is Kirby, en Kirby is een oldschool held voor menig gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |