Ik wilde even melden dat je daar een hele goede reden voor hebtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Toch wel een beetje![]()
hehe.
Ik wilde even melden dat ik een gruwelijke hekel heb aan 5vwo
Oepsquote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Soempie het volgende:
Status Voltooid
Score 0 van de 4 punten![]()
![]()
Ik ben braaf, halloquote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe iets waardoor ze je ontslaan![]()
Die van Friesche Vlag?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist echt heerlijke straciatellakwark opIk heb nog een halve bak, maar eigenlijk moet ik die niet nemen
Bourne Ultimatum al gecheckt?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist echt heerlijke straciatellakwark opIk heb nog een halve bak, maar eigenlijk moet ik die niet nemen
Mijn zus is maandag heen geweest, en ik ga morgenquote:
Ik zit het de laatste tijd ook per ongeluk te kijken. Complete freakshow is het, wat een mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Het overkomt me gewoon weer
Zit ik alweer per ongeluk Gouden Kooi te kijken
* snel wegzapt
Zondag, minimarathon gehoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je de eerste twee films nog een beetje in je geheugen? Dat helpt wel, namelijk
verslaafdequote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Het overkomt me gewoon weer
Zit ik alweer per ongeluk Gouden Kooi te kijken
* snel wegzapt
2 vrouwen waren aan het zoenen en toen kregen ze ruzie met hun 'vriendjes' want die vonden dat niet zo leukquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zit het de laatste tijd ook per ongeluk te kijken. Complete freakshow is het, wat een mensen.![]()
Als ik die lui zie schreeuwen heb ik gewoon de neiging om mijn schoen tegen de tv aan te pleuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |