Nee, maar wel wat nieuwer dan wat je gezien hebt. FF zoekenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je nog recente foto's?katjes
quote:
Die drie van mij zijn oud hoor, eerder voor een ander topic gemaakt maar vond ze hier nu ook wel passen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Die plaatjes. Nouja, je was niet de enige, maar je had de meeste
Dan geef ik toch de voorkeur aan dezequote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Supersheep het volgende:
Zag net de WE reclame weer voorbij komen.
Room Eleven - Bitch
Blijft mooi
Ik vind het mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind die reclame echt schijten, Sheep. Het origineel was pittig. Daar is de tekst ook naar. Het is nu echt zo'n vies, slap, zeiknummer geworden.
Eens!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind die reclame echt schijten, Sheep. Het origineel was pittig. Daar is de tekst ook naar. Het is nu echt zo'n vies, slap, zeiknummer geworden.
Die vind ik dan weer ontzettend lelijk en het orgineel tig keer beterquote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan geef ik toch de voorkeur aan deze
Smaken verschillen, gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer ontzettend lelijk en het orgineel tig keer beter
vind ik ook wel mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan geef ik toch de voorkeur aan deze
De helft is gemaakt met een 'professionele' camera. Door een hobbyfotografe.Idd erg mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 22:43 schreef wyccie het volgende:
Goede camera, haarscherp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |