quote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed idee! We reizen Nem achterna. Trouwen in Las Vegas, dan kan hij onze getuige zijn.![]()
Zeg maar dat Mikkie en ik eraan komen. Daar knapt hij vast van op.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
![]()
Nem is net geland. Hij heeft hoge koorts.Echt klote.
Ik heb ook bijna alleen maar oudere cd'squote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb alleen de oudere cd's. Ik ben de laatste jaren helemaal niet meer zo op de hoogte van muziek. Ik word een ouwe lul.![]()
Mag ik er wel bij zijn schat?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vette shit!
Alleen, ik wil geen hele familie erbij enzo hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Mag ik er wel bij zijn schat?
Jullie gaan nou al met elkaar vreemd!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Als je maar niet met een stok als cadeautje aan komt, druifje.
Als jij belooft om niet met jouw beschimmelde stok rond te gaan zwaaien zoek ik wel wat anders uit hoor honingkotsertjequote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je maar niet met een stok als cadeautje aan komt, druifje.
* Brengt de bruidsjurk weer terugquote:Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan nou al met elkaar vreemd!
Ik blaas de bruiloft af.![]()
Mooi excuus om niet te trouwen toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
Nouja zeg, als je zo jaloers bent.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Beetje ranzig voor een koosnaampje. Is dat normaal bij jullie thuis?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
ZEGGEUH... WYC... wat doet Yuri met jouw bruidsjurk?
Je bent zelf net zo slecht!
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Wilde jij de bruidsjurk dragen Yuri?
Dit is wel iets minder onschuldig dan het vragen om foto's.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet, maar ik verheugde me op de huwelijksnacht
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n zus noemde d'r ex altijd hangbuikzwijntje. Enigszins dubieus...
Het is gewoon een alternatief voor bijtje, dat is alles hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Beetje ranzig voor een koosnaampje. Is dat normaal bij jullie thuis?
Vandaag werd ik door een docent nog aangemoedigd om pulp te gaan kijkenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Het overkomt me gewoon weer
Zit ik alweer per ongeluk Gouden Kooi te kijken
* snel wegzapt
Zap een paar keer per avond en je bent klaarquote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag werd ik door een docent nog aangemoedigd om pulp te gaan kijken. Nou ja, niet per se pulp, maar meer verschillende programma's en tijdschriften inkijken zodat ik leer wat er allemaal op de markt is
Dat weet ik, maar zeg dan ook gewoon bijtje, desnoods darretje.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is gewoon een alternatief voor bijtje, dat is alles hoor
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zeg dan ook gewoon bijtje, desnoods darretje.
Voortaan moet ik elke keer als ik honing gebruik aan kots denken.![]()
...en daardoor ja zeggen en jou als een wild beest bespringen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef Mikkie het volgende:
en hopen dat mensen overrompeld worden
"quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is mijn nieuwe tactiek. In plaats van een stap terug doen, meteen doorstormen richting m'n doel en hopen dat mensen overrompeld worden
Ouch... best pijnlijk op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik dacht dat ik voor morgen 10 pagina's moest lezen ofzo. Het blijken er 60 te zijn
hij was nog niet afquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt 'm onder de knie, merk ik.
Kijk wyccie, ik heb het niet van een vreemde
Dus nu? Heb je al een smoes verzonnen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Maar ja, toen begon ik me vanmiddag te bedenken dat je maar één werkgroep mag missen. Als je er twee mist ben je al bespreekgeval. Kortom: ik mag er écht maar één missen, want als bespreekgeval ga ik het niet redden
Heb je er ook een uitgebreide versie van? Met de functies, etc. Daar gaat m'n tentamen over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor iedereen die laatst weinig kon volgens van Soempie's breinexperimenten
Wat studeer jij eigenlijk? Ik dacht dat je kunstgeschiedenis deed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
Heb je er ook een uitgebreide versie van? Met de functies, etc. Daar gaat m'n tentamen over.![]()
Nee, dat helaas niet. Als je nou een lijstje van de 50 Amerikaanse staten met hoofdsteden moest hebben ging het wel lukken, maar helaas niet wat die hersendelen doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je er ook een uitgebreide versie van? Met de functies, etc. Daar gaat m'n tentamen over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |