Ik wilde even melden dat je daar een hele goede reden voor hebtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Toch wel een beetje![]()
hehe.
Ik wilde even melden dat ik een gruwelijke hekel heb aan 5vwo
Oepsquote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Soempie het volgende:
Status Voltooid
Score 0 van de 4 punten![]()
![]()
Ik ben braaf, halloquote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe iets waardoor ze je ontslaan![]()
Die van Friesche Vlag?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist echt heerlijke straciatellakwark opIk heb nog een halve bak, maar eigenlijk moet ik die niet nemen
Bourne Ultimatum al gecheckt?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist echt heerlijke straciatellakwark opIk heb nog een halve bak, maar eigenlijk moet ik die niet nemen
Mijn zus is maandag heen geweest, en ik ga morgenquote:
Ik zit het de laatste tijd ook per ongeluk te kijken. Complete freakshow is het, wat een mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Het overkomt me gewoon weer
Zit ik alweer per ongeluk Gouden Kooi te kijken
* snel wegzapt
Zondag, minimarathon gehoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je de eerste twee films nog een beetje in je geheugen? Dat helpt wel, namelijk
verslaafdequote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Het overkomt me gewoon weer
Zit ik alweer per ongeluk Gouden Kooi te kijken
* snel wegzapt
2 vrouwen waren aan het zoenen en toen kregen ze ruzie met hun 'vriendjes' want die vonden dat niet zo leukquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zit het de laatste tijd ook per ongeluk te kijken. Complete freakshow is het, wat een mensen.![]()
Als ik die lui zie schreeuwen heb ik gewoon de neiging om mijn schoen tegen de tv aan te pleuren![]()
Lieve schat, ik wil de pret niet drukken, maar die twee vrouwen, nou... Dan moet je wel erg wanhopig zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee vrouwen die zoenen is dan wel weer goed
Ik moet wel in stijl blijven hè
Dat heb ik ook gezien!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2 vrouwen waren aan het zoenen en toen kregen ze ruzie met hun 'vriendjes' want die vonden dat niet zo leukHet niveau
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je noemt me 'lieve schat'!![]()
Overigens heb ik geen idee wie die vrouwen zijn. Als het dikke negerinnen of ranzige Olga's zijn haak ik sowieso af.
Er zijn genoeg mensen die het kennen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat niemand in Nederland Embrace kent. Ik weet zelf niet eens meer hoe ik bij die band ben gekomen. Was misschien in mijn Smash Hits-periode lang geleden
Ik vind dit nummer echt zó ongelooflijk mooi.
Come back to what you know.
http://www.youtube.com/watch?v=CI1kCbcOfZw deze dus. En nee, ik vind het orgineel niet echt mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het kennen hoor
Ik zal eens een nummer uploaden voor je dat ze gecoverd hebben. How Come, orgineel is van D12 (die hiphopband van Eminem uit Detroit)
Je zei 'mop' tegen me.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Zeg 't eens, mop?
Dan ken ik de verkeerde mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef Supersheep het volgende:
Er zijn genoeg mensen die het kennen hoor
Wanneer zullen we gaan trouwen?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
En jij 'schat' tegen mij![]()
We zijn gemaakt voor elkaar![]()
En Dove zeep. Maar helaas, dat telt niet mee. Alleen voor spek en bonen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik ken wel dove, van die chocolade, telt dat ook?
Ik heb een heel goed idee! We reizen Nem achterna. Trouwen in Las Vegas, dan kan hij onze getuige zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Heb je een voorstel?
En al ideeën voor de huwelijksreis?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ken ik de verkeerde mensen.![]()
Ken je doves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |