graphics als pdf? Is dat niet een raar formaat daarvoor?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
it works
en nu maar hopen dat al die graphics in pdf formaat te downloaden zijn
Dan neem je het op op videoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r is niet echt een live-feed ofzo hoor
mjah het punt is dat die site vooral Mac gericht is. maar ik heb geen mac. en je kunt er waanzinnig mooie graphics vandaan halen, die mij heel mooi kunnen helpen met m'n flashanimaties voor stage.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
graphics als pdf? Is dat niet een raar formaat daarvoor?
Je hebt 'm al?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neuh, daar bedank ik voorDie stok heeft in een paar dagen tijd ook al flink wat schimmel verzameld
"I thought I was safe between your thighs"quote:Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RfTHio6WREc
Heb je nog recente foto's?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
Daantje heeft aan mijn taart en vorkje gelikt
Heyquote:Op donderdag 20 september 2007 21:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoilotgenootje met spastische darmen
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je nog recente foto's?katjes
Ik geloof dat ze een en hetzelfde zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyIs dat trouwens hetzelfde als Irritable Bowel Syndrom of heb ik nu gewoon 2 enge dingen?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ff langs huis om 'm te laten drogen, schimmelvrij te maken en te signeren
Nou weet ik niet hoe lang ff is maar dat is vrij vroegquote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:
ik ga nog ff tv kijken dan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |