Ik moet ook terug, maar dat is niet zo ver als Frieslandquote:Op donderdag 20 september 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan en kom ook, maar ik moet ook nog terug. Mogelijk naar Friesland, maar het kan ook zijn dat ik die maandag geen colleges heb. In dat geval hoef ik me minder te haasten.
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welk treinstation moet je hebben voor AmstelveenDie bestaat geen volgens NS
Amsterdam CS ligt denk ik het dichtst in de buurt, misschien Amsterdam Amstelquote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welk treinstation moet je hebben voor AmstelveenDie bestaat geen volgens NS
9292OV zegt voor een willekeurig adres in Amstelveen dat ik moet reizen via Amsterdam Zuid/WTCquote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Amsterdam CS ligt denk ik het dichtst in de buurt, misschien Amsterdam Amstel
Ik zal eens kijken..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
9292OV zegt voor een willekeurig adres in Amstelveen dat ik moet reizen via Amsterdam Zuid/WTC
Uhh, blote billetjes in het grasquote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zal ik es gaan eten vanavond?
Ik heb vandaag gewoon een rollade opquote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had nog lekker brood liggen van gisteren. Nu twee kipburgertjes in de oven liggen, net al kaas en worst op. Eet ik tenminste nog iets 'fatsoenlijks' vandaag.
En ik heb nog niet zo heel lang geleden post 8000 achter de rug... je gaat hard B.!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Danku, danku
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |