trapez label.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
Hoi minimalisten.
Ik ben bezig met wat muziek bij elkaar te zoeken voor een setje. De sfeer die ik deze set wil laten uitademen, is een beetje in de trent van "Chloé - I want you", "Fuzzion - I C U" en "Shonky, Jennifer Cardini - Lies"
Ik ben nog een beetje onbekend met deze vorm van minimal en kom niet verder als releases van de "Kill the DJ", "BPitch Controller" en "Mobiliee Records" labels.
Heeft een van jullie nog aanraders voor me?
Het meeste wat ik tegenkwam van Kompakt was, net zoals veel van Soma en Minus, te snel.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
trapez label.
misschien kompakt? al vind ik dat zelf niet zo vet.
wel vet:
lee curtiss & gadi mizrahi - virgin sacrificewat maakt die lee curtiss toch vette tracks
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:06 schreef n00cL30n het volgende:
Heuhj!
<125 bpm, imoquote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef nipeng het volgende:
Ha een kleine revival in het topic.
En wanneer is iets langzaam?
Ik zal zo ff kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
[afbeelding]
heb je de Kompakt 7 cd al beluisterd?
die is vrij langzaam
Uh.. zou ik dat ook kunnen gebruiken...?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef teknomist het volgende:
Kompakt 7? Ik ben al bij Total 8...
jij hebt vast ook meer tijdquote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef teknomist het volgende:
Kompakt 7? Ik ben al bij Total 8...
GRiNNiKquote:
Een handheld stepsequencer.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GE-lJzKIzDE
Zal hem vanavond eens binnen halen en luisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:29 schreef da_rippah het volgende:
Mixje van mijn hand:
http://rapidshare.com/files/64640660/Joost_mix.mp3
Tracklist:
01. Jack Mate - Two Tone [Freude am Tanzen]
02. Phage - Lumberjack (Edit) [Sender]
03. Gui Boratto - Tales From the Lab Part 1 [Defrag]
04. Danilo Vigorito - Gluttony [Intelligence]
05. Mihalis Safras - I need my mom [Syndikaat]
06. Red Robin & Jacob Hilden - Tin Soldier [Trapez]
07. Bart Skils & Anton Pieete - The Running Man (Adam Beyer Remix V2) [100% Pure]
08. Bart Skils & Anton Pieete - The Shining [100% Pure]
09. Gel Abril - Very Wrong (Chaim mix) [CDR]
10. Gabriel Ananda - Shake Ready [Karmarouge]
11. Alex Under - I've got the power [CDR]
12. The Fix - Medication Time [Yeah:No]
13. Milos Garos - U e buel? [CDR]
Niet allemaal even minimal, maar ok
Ik probeer, als ik er in mijn omgeving niets van hoor, of kan vinden, altijd een kijkje te nemen op beatport en last fm.quote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Teqronaut het volgende:
Het zal vast al wel oud zijn maar ik ben heeelemaal verkocht aan
Marc houle - Bay of Figs
Echt zo fantastisch nummer vind ik t
kent iemand iets vergelijkbaars maybe ?
Nope.. Zal ff gaan kijken of ik ergens al een voorproefje kan vinden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef teknomist het volgende:
Iemand de nieuwe 3x12" van Ricardo Villalobos al gehoord?
alleen sampletjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef teknomist het volgende:
Iemand de nieuwe 3x12" van Ricardo Villalobos al gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |