Doe mn best maar vaak wilt t nog steeds scheurenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:16 schreef MASD het volgende:
gewoon voorzichtig eraf halenbij mij is het nog nooit fout gegaan
welke dvd is het ?![]()
Tis wel leuk voor later, kan nu nog steeds op de LP's van mn ouders zien dat ze er 30 jaar geleden 6 gulden voor betaald hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik liet vroeger zelfs de prijzen erop zitten. Dat vond ik hip ofzo![]()
afzettersquote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tis wel leuk voor later, kan nu nog steeds op de LP's van mn ouders zien dat ze er 30 jaar geleden 6 gulden voor betaald hebben.
Inderdaad. Nu download ik gewoon een film, zonder menu, zonder berichten vooraf, DVD erin -> film begint. Gratis en het is ook nog toegestaan zolang je het niet verspreid (toch?)quote:Op donderdag 20 september 2007 18:25 schreef Devolution het volgende:
Tig stickers op de hoes, hoge prijzen, tientallen niet-te-skippen anti-piracy-berichten vóór het begin van de film... Way to go![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:25 schreef Devolution het volgende:
Tig stickers op de hoes, hoge prijzen, tientallen niet-te-skippen anti-piracy-berichten vóór het begin van de film... Way to go![]()
Preciesquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat verschrikkelijk irritant is dat zeg. Alsof iemand er ook daadwerkelijk naar kijkt.
![]()
Ja maar dan moet je wel scheiten. Als je gaat plassen, heb je grote kans dat ze nog niet afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Precies
Gooi altijd die dvd erin, ga ik ff chips en wat te drinken pakken, nog ff naar de plee en dan is al dat gezeik meestal wel voorbij
hoge prijzen? DVD's zijn spotgoedkoop. Maand nadat ze zijn uitgekomen kom je ze al in de 5 eurobak tegen, als ze daar al niet waren begonnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:25 schreef Devolution het volgende:
Ja dat is toch hoog, een lege dvd kost 17 cent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Herald het volgende:
[..]
hoge prijzen? DVD's zijn spotgoedkoop. Maand nadat ze zijn uitgekomen kom je ze al in de 5 eurobak tegen, als ze daar al niet waren begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |