abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203599
Sabine is de Bitch en die moet je er gewoon bij hebben. Bart blijft toch niet tot het einde en met Sabine heb je veel meer lol. Ik wil wel zien hoe ze afgemaakt wordt door haar medebewoners.
Vrij verstandig, neuk een appel.
pi_203600
Geplet door Mona zeker.......
Tiet voar'n pafke..

dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:00:00 #3
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_203601
Ik word hier zo moe van....
Please, lees eerst de topics door en ga dan pas nieuwe topics openen!!!

Het leek een paar dagen redelijk te gaan, maar sinds de nominaties is het weer gekkenboel!

pi_203602
Maar aangezien iedereen dat gezeik van Sabine zat is, gaat ze donderdag zeker weg
Proud to be a scout
pi_203603
Wordt wel hele saaie tv als er alleen maar mensen achter blijven die elkaar graag mogen.
Van mij mogen Willem en Ruud eruit, dat zijn allemansvrienden. Dan krijg je 2 partijen.
Nog leuker wordt het als Sabine alleen achter blijft met Bianca en Karin en er dan na 100 lange, vreselijke dagen alsnog uit moet.
pi_203604
Zelfs op een gegeven moment gaat degenen die nu elkaars vrienden zien, elkaars negatieve trekjes zien, omdat ze dan geen ander 'irritant' persoon (lees Sabine) in de buurt hebben. Dus vreest niet! Het kan nog steeds leuk(er) gaan worden!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_203605
Dat lijkt mij ook wel ja. Op een gegeven moment zul je toch wel meer last krijgen van frustraties onderling na zo n lange tijd.

-Willem, of iemand anders natuurlijk, wordt waarschijnlijk helemaal ziek van die gitaar van Ruud en slaat dat ding in stukken.
- Iedereen wordt gek van Mona haar gejengel (zingen), wekt agressie op.
-Combi Karin en Maurice werkt iedereen op elkaars nerven op een gegeven moment. Zelfs van Maurice zijn onderbroeken wordt men gek.
- Bianca s diepe geklets begint een tenenkrommend gevoel biij de bewoners op te wekken.
- Wat Willem betreft, hij wekt denk ik niet zo veel irritaties op, hij is vrij relaxed. Maar ja, je weet het niet. Wie weet komt de duivel in hem boven op een gegeven moment.

Om zomaar wat te noemen.

See ya

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_203606
Waar heb je het over, twinny sister, chagarijn, ban jij de zus van Sabine of zo? Dan mag je trouwens ook blijven op dit forum, dat maakt het alleen maar leuk. Snap je het nou?
Vrij verstandig, neuk een appel.
pi_203607
Als Sabine MAG blijven krijgen we wel lekker sensatie op debuis, maar eigenlijk (als ik héél eerlijk ben) GUN ik het haar niet.

Als ze donderdag er niet uitgeknikkert wordt (oei, zou die kans er nog inzitten?) gaat haar EGOotje weer groeien (en da wil ik nie!)

Ze heeft teveel mensen (in mijn buurt) gekwetst EN DAT VERGEEF IK HAAR NOOIT!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')