abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53338376
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef Remzz het volgende:
Iedereen die het helemaal heeft gelezen mag zijn vinger op steken.

Knap dat je nog zo lang je geduld hebt bewaard. Van mij hadden ze denk ik allang die modem in hun reet mogen duwen.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Varr het volgende:
Tja, de providers zijn nog zo betrouwbaar met een gewone lijn, maar met alle aanbieders van VOIP lopen orders in de soep. Ook al loopt 95% wel goed, 5% is nog steeds veel te veel.
Ook de reden dat ik nooit een Chello-abonnement in combinatie met telefonie neem. Ik heb dat toch liever gescheiden van elkaar. En we bellen toch nooit echt vaak. Dus zoveel besparen we er nou ook weer niet mee.
pi_53339519
Fijn dat Douglas Adams altijd wel een uitspraak heeft die van toepassing is: "We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works".
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
pi_53339898
Mag ik je een tip geven ? Vraag om een vergoeding, ik heb zelf een korte periode bij Tele-2 helpdesk in Tilburg gezeten en daar werd dit allemaal uitgelegt. Tevens is het maximaal 20mbit, dus die 800k die je heb (ong 7mbit) is redelijk afhankelijk van de afstand van de centrale.

iig suc6, en ga er anders persoonlijk langs, ze zitten boven de schouwburgring in Tilburg
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 20 september 2007 @ 21:52:13 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53340420
Goed kut. Maar heel herkenbaar. UPC zelfde ellende. Maar op zich heb je nog verbinding, dat valt me nog meer dan eigenlijk.

btw: 2032 woorden, 4 pagina's, 195 regels, 62 paragrafen, 11766 karakters waarvan 9750 echte.
How can I make this topic about me?
pi_53340799
Planet

Bij iemand dat instellen lag al maanden in de soep dus ik bel die helpdesk eens om die modem gegeven na te kijken zegt hij doodleuk: als u nu een www.planet.nl/support gaat.

Tele2 blijf ik ver vandaan net als elk ander alles in 1 pakket.
telefonie, tv, en internet allemaal aparte bedrijven en nooit problemen gehad dus ik hou dat nog even zo
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53340850
Hierom blijf ik dus liever teveel betalen voor mijn inet only abo van planet
om te janken dit
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_53343302
* Trigalti steekt vinger op..
Heb ook al ooit een topic geopend over tele2...
------------------
pi_53343862
ADSL nemen is een slecht plan, 20mbit ADSL nemen is een nog slechter plan (kans dat je daadwerkelijk 20/8= 2500kilobytes - overhead = 2300kilobytes haalt is nihiel tenzij je de wijkcentrale voor je deur hebt staan), 20 Mbit ADSL van tele2.... Ik heb er ooit es voor gewerkt, en ben niet voor niets opgezout.

En dan nog natuurlijk die verhouding die nergens op slaat. 20mbit down en maar 1mbit up. Maargoed ik ben 1 van die weinige mensen die upload interessanter vinden dan download.

Heb hier kabel, kost wat meer. Maar superstabiel, iets meer dan de beloofde snelheid, geen gefuck.
Maargoed, ik hoef dan ook niet voor een duppie op de eerste rij.

[ Bericht 6% gewijzigd door McKillem op 20-09-2007 23:42:10 ]
pi_53345729
Damn wat een verhaal, behoorlijke ramp zo te lezen. Gelukkig ga ik zelf altijd voor kwaliteit (Demon/XS4ALL) en heb je dan geen last van dit soort dingen
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:09:22 #35
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_53348580
Ik was ook al sinds zonnet 56K lid van die club en ik heb werkelijk echt waar NOOIT problemen gehad
zelfs het opzeggen ging zonder problemen

maar dit is echt een drama verhaal man...
gezeik om niks...

sterkte!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_53350705
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef McKillem het volgende:
ADSL nemen is een slecht plan, 20mbit ADSL nemen is een nog slechter plan (kans dat je daadwerkelijk 20/8= 2500kilobytes - overhead = 2300kilobytes haalt is nihiel tenzij je de wijkcentrale voor je deur hebt staan), 20 Mbit ADSL van tele2.... Ik heb er ooit es voor gewerkt, en ben niet voor niets opgezout.

En dan nog natuurlijk die verhouding die nergens op slaat. 20mbit down en maar 1mbit up. Maargoed ik ben 1 van die weinige mensen die upload interessanter vinden dan download.

Heb hier kabel, kost wat meer. Maar superstabiel, iets meer dan de beloofde snelheid, geen gefuck.
hier is het juis andersom kabel is zo onstabiel als het maar zijn kan en met adsl totaal geen problemen.
Overigens geven veel providers aan dmv postcode check wat je snelheid waarschijnlijk wordt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_53351083
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hier is het juis andersom kabel is zo onstabiel als het maar zijn kan en met adsl totaal geen problemen.
Overigens geven veel providers aan dmv postcode check wat je snelheid waarschijnlijk wordt

En dan nog weet je het niet zeker. Als ik wat aanvraag wil ik krijgen wat ik bestel en niet gehinderd worden door vage "maren" "voorwaarden" en andere contractuele foefjes.

Ik heb een ping waar geen ADSL lijn aan kan tippen.

(daar geheel naast kan om 1 of andere onduiderlijke reden niemand ADSL leveren hier, mijn IS/RA is biljkbaar niet aangesloten in de wijkcentrale, en dit kan niet opgelost worden zonder een tellijn erbij te nemen van KPN... fucking hufters. )
pi_53363243
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef McKillem het volgende:

Ik heb ook kabel.. van CHELLO wel te verstaan. Ook al heet dat tegenwoordig niet meer zo, prima snelheid(+-900kb/s)
en 't ligt er nooit uit hier.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:58:20 #39
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_53366363
Ik hou het bij KPN proest*

Tele2 is in de meeste gevallen toch 3 keer niks...
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:51:52 #40
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_53369425
Hulde TS, flinke klacht en nog leuk geschreven ook.

Ik persoonlijk had allang een andere provider gezocht, Alice klinkt erg aanlokkelijk als ze geen telefonie zouden leveren. Ik wil geen VoIP-telefonie, ik wil gewoon POTS van KPN

Btw, sterkte TS, hoop voor je (en dat meen ik echt) dat je weg kunt bij Tele2... iedereen komt er vanwege de tarieven maar de rest is kut.

Ik had (dom dom dom) ook een Tele2-abo besteld, maar ze konden niet leveren omdat er geen vrij aderpaar was, order - gelukkig - kunnen annuleren via een tweedelijns helpdeskpersoon die ik via Tweakers tegenkwam

[ Bericht 42% gewijzigd door James1988 op 22-09-2007 02:04:29 ]
pi_53369952
wtf is een Isidorus? ff ter verduidelijking een pic?
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_53370243
Bagger verwijderd. Mensen die alleen maar willen lopen zeuren over de lengte van de OP hoeven sowieso niet te reageren.

En Tele2 is gewoon een bagger provider, heb er zelf ook al meer dan genoeg problemen mee gehad.

Het is begonnen met het zomaar overzetten van mijn lijn naar een 20 mbit abbo. Ik kon ineens niet meer inloggen met mijn oude ADSL modem, ik dus naar de KPN gebeld, die wisten mij te vertellen dat mijn lijn was overgenomen door Versatel, terwijl ik hun daar geen permissie voor had gegeven. Ik heb toen naar Tele2 gebeld en die gaven aan dat ze verder weinig aan konden doen (je mag blijkbaar zomaar een lijn jatten zonder toestemming). Maargoed, nog een paar mails gestuurd omdat ik de gebruikersnaam en ww wou zodat ik dat in mijn modem kon zetten, ik had de firmware al geupdated zodat hij ook een ADSL 2 lijn aankon. Echter vertikte die gare helpdeskmedewerker mij de benodigde gegevens te geven en verbrak gewoon de verbinding (nadat ik hem de pens had volgescholden). Ik heb door dit gekloot 6 week zonder internet gezeten, en dat is voor mij best wel een probleem omdat ik toen van mijn werk belangrijke mails moest ontvangen, dit moest ik dus maar doen door in te bellen via een 56k modem.

Echt een kutbedrijf dat Versahell (Tele2).
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:41:39 #43
191418 AcerOne
The One and Only
pi_53392683
haha, ik had ook zo'n soort verhaal wat begon vorig jaar in oktober.

ze bellen op, meneer, wilt u misschien tele2 compleet voor 29,95 per maand, ja hoor prima, ik betaalde toen nog 40 euro voor mijn langzame adsl abo.

dus 1 november word de modem opgeleverd, aansluiten geen verbinding.

het was ook net die periode dat tele 2 van 4 mb naar 20 mb snelheid ging.
waar ik GEEN recht op had, want ik had abo van 4mb afgesloten.

maar goed, om mijn verhaal af te ronden, na vele telefoontjes, had ik vanaf 1 november tot februari geen verbinding met het internet, maar wel mooi maandelijks geld afschrijven.

ik storneren en gelijk mijn abo opgezegt, wat een pauper service kennen die lui.

later kreeg ik nog twee herinnerings brieven van tele 2 dat ik moest betalen, Betalen? Waarvoor?

NOOIT meer tele 2 voor mij.

niet dat kpn zo goed is, maar ik heb het net aangevraagt, 1 week later kreeg ik de modem en kon gelijk internetten, pfff... wat was ik blij.
pi_53392919
Heb 1 keer een uur downtime gehad, in de 1.5 jaar dat ik het 20mbit voetbal pakket van tele2 heb. Pech dus
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_53405873
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef Cubewoods het volgende:
Heb 1 keer een uur downtime gehad, in de 1.5 jaar dat ik het 20mbit voetbal pakket van tele2 heb. Pech dus
nooit down geweest in de 4 jaar dat we nu adsl hebben
pi_53415097
Hehe, dit hele verhaal doet me denken aan hoe ik hier in Amsterdam ADSL heb gekregen. Was net zo'n gebed zonder eind. Maar in mijn geval dus met KPN. Als ik het me goed herinner hebben we dat maar 4 keer hoeven aanvragen.
pi_53436661
De telefoon doet het nu (met de nadruk op 'nu'). Mijn downloadsnelheid ligt echter op een trieste 3,8mb wat duidelijk maakt dat ik nog steeds op een verbindingssnelheid zit van 4mb in plaats van 20 mb.
Wat mij opvalt is dat de telefoonmedewerkers weinig collegiaal zijn. Steeds opnieuw wordt mij belooft dat dingen 'persoonlijk in orde' worden gemaakt. Waarop de volgende medewerker zijn/haar collega met het grootste gemak afvalt door te zeggen dat dit helemaal niet mogelijk is.
Zodra ik mededeelde dat ik, indien de zaken niet op orde zijn, vrijdag een aangetekende brief verstuur met de mededeling dat ik mijn abo opzeg, werd de toon grimmiger.

Ik heb mijn klacht inmiddels doorgestuurd aan ConsuWijzer. Van hen kreeg ik een mail dat de klacht nu naar de OPTA.
Tele2 heeft in een mail toegezegd met een schadevergoeding te komen omdat het hun fout is. Ben benieuwd.

Bedankt voor alle positieve reacties!
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
pi_53441382
Aanvulling: de medewerker die ik vanavond aan de telefoon had (gesprek van bijna 50 minuten!) kon, na overleg achter de schermen, de omzetting terug naar de afgesproken 20mb wel doen. Maar dan moest ik wel even een nieuw contract inspreken!
Dat heb ik geweigerd. Op 13 mei hebben we een afspraak gemaakt in een gesproken contract, Tele2 is die afspraak niet nagekomen. Ik zie niet in hoe dit probleem opgelost kan worden door de afspraak opnieuw te maken.
Behalve dan dat Tele2 daarna kan zeggen dat we op 24 september een afspraak hebben gemaakt en niet op 13 mei . . .
pi_53776589
Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen. Was ik eerst van plan weg te gaan bij Tele2, ik heb nu besloten te blijven. Geen zin om zelf allerlei moeite te moeten gaan doen met het vinden van een andere provider en het omzetten van mailadreseen.

Vorige week werd ik door een hele vriendelijke mevrouw van Tele2 gebeld. Zij gaf aan kennis te hebben van de hele situatie en wilde het nu voor eens en voor altijd oplossen . . . door mij een nieuw, ander en duurder contract voor te schotelen!
Ze was oprecht verbaasd dat ik dat niet wilde.

Vervolgens liet ze duidelijk merken dat ze haar vraagtekens had bij het feit dat mij 20Mb/s was toegezegd. "Heeft u daar een bewijs van?" Toen ik dat bewijs kon leveren veranderde haar toon. Volgens haar had ik op dat moment al een 20Mb/s verbinding. Ze zou mijn modem resetten, ik moest de stroom er maar even afhalen en dan een kwartier later waar aanzetten.

Ik vroeg me af of dat kwartier genoeg was voor Tele2 om de verbinding om te zetten . . .

Alle stappen doorlopen waarna de verbindingssnelheid een verbluffende 4Mb/s bleek te zijn. Er was dus niets veranderd.
Zelf maar weer de klantenservive gebeld: wachttijd minstens 20 minuten. Ik haak af.

Deze week opnieuw een klachtenformulier ingevuld op de site bij Tele2, met een verwijzing naar een kopie van het contract. De volgende dag ontving ik een mail van Tele2 dat ze mijn verzoek voor productwijziging hadden ontvangen . . .
In mijn klantgevens staat nu dat er een aanvraag voor 20Mb/s wordt verwerkt. Die melding staat er voor het eerst sinds mijn aanvraag op 13 mei.

Hoop doet leven.

De volledige gang van zaken gaat nog wel even naar de OPTA.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rudibu op 07-10-2007 22:23:34 ]
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:29:10 #50
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53777499
Echt een gebed zonder end dit.
Maar ergens ook weer lachwekkend. Te erg hoe slecht dit kan gaan zeg...
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')