quote:Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef Remzz het volgende:
Iedereen die het helemaal heeft gelezen mag zijn vinger op steken.
Ook de reden dat ik nooit een Chello-abonnement in combinatie met telefonie neem. Ik heb dat toch liever gescheiden van elkaar. En we bellen toch nooit echt vaak. Dus zoveel besparen we er nou ook weer niet mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Varr het volgende:
Tja, de providers zijn nog zo betrouwbaar met een gewone lijn, maar met alle aanbieders van VOIP lopen orders in de soep. Ook al loopt 95% wel goed, 5% is nog steeds veel te veel.
hier is het juis andersom kabel is zo onstabiel als het maar zijn kan en met adsl totaal geen problemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef McKillem het volgende:
ADSL nemen is een slecht plan, 20mbit ADSL nemen is een nog slechter plan (kans dat je daadwerkelijk 20/8= 2500kilobytes - overhead = 2300kilobytes haalt is nihiel tenzij je de wijkcentrale voor je deur hebt staan), 20 Mbit ADSL van tele2....Ik heb er ooit es voor gewerkt, en ben niet voor niets opgezout.
En dan nog natuurlijk die verhouding die nergens op slaat. 20mbit down en maar 1mbit up.Maargoed ik ben 1 van die weinige mensen die upload interessanter vinden dan download.
Heb hier kabel, kost wat meer. Maar superstabiel, iets meer dan de beloofde snelheid, geen gefuck.
Maargoed, ik hoef dan ook niet voor een duppie op de eerste rij.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hier is het juis andersom kabel is zo onstabiel als het maar zijn kan en met adsl totaal geen problemen.
Overigens geven veel providers aan dmv postcode check wat je snelheid waarschijnlijk wordt
Ik heb ook kabel.. van CHELLO wel te verstaan. Ook al heet dat tegenwoordig niet meer zo, prima snelheid(+-900kb/s)quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef McKillem het volgende:
ADSL nemen is een slecht plan, 20mbit ADSL nemen is een nog slechter plan (kans dat je daadwerkelijk 20/8= 2500kilobytes - overhead = 2300kilobytes haalt is nihiel tenzij je de wijkcentrale voor je deur hebt staan), 20 Mbit ADSL van tele2....Ik heb er ooit es voor gewerkt, en ben niet voor niets opgezout.
En dan nog natuurlijk die verhouding die nergens op slaat. 20mbit down en maar 1mbit up.Maargoed ik ben 1 van die weinige mensen die upload interessanter vinden dan download.
Heb hier kabel, kost wat meer. Maar superstabiel, iets meer dan de beloofde snelheid, geen gefuck.
Maargoed, ik hoef dan ook niet voor een duppie op de eerste rij.
nooit down geweest in de 4 jaar dat we nu adsl hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef Cubewoods het volgende:
Heb 1 keer een uur downtime gehad, in de 1.5 jaar dat ik het 20mbit voetbal pakket van tele2 heb. Pech dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |