Jaja, het wordt weer herfst enzo en iedereen wordt verkouden.
Nou, hier blijft het niet bij verkouden zijn. Door het snuiten van mijn neus of weet ik veel waardoor, kreeg ik er een oogholteontsteking bij. Vorige week 2 dagen last van gehad, toen ging het wel weer. Deze dinsdag voelde ik het al weer opkomen, maar ik nam een aspirine en dacht laatmaarhangen.
Die avond onze jaarlijkse gondelvaart-traditie gevierd (Alphen a/d Rijn, jeweetzelluf), met versierde boten en feestboten enzo. Ik uitgenodigd voor een feestboot van een organisatie waar ik bij hoor. Kan ik dus eigenlijk niet missen. Eind van de avond, pijn in mijn oog als een malle. Tranen, pijn in mijn hoofd, etcetera. Toen ik eindelijk in bed lag voelde het alsof mijn hoofd afstierf, en ben zo vredig in slaap gevallen.
Volgende dag nog steeds pijn, niet naar school gegaan. Twee van de drie eerste woensdagen van school gemist, met uiteraard de belangrijkste/meeste vakken. Maak ik vast een goede indruk mee. Vandaag ook school gemist, want het loopt nog steeds niet lekker. Net even oldskool gestoomd *hatsjoe*, *hatsjoe* en dat luchtte wel een beetje op. Maar nog steeds pijn in mijn voorhoofdsholte, en linkerbovenoogholte, en linkeronderoogholte.
Samenvatting:
Au in hoofd.
Klacht:
Pijn
![]()
Carl Noten