Ooit eens gewonnen en eigenlijk nog steeds van plan geweest 'ooit' te gebruiken, maar aangezien het er toch niet voor komt en het ding alleen maar in de weg staat nu in de verkoop.
Het gaat dus om een Terratec Noxon2 draadloze audiospeler. Kan muziek spelen van een computer via het netwerk, of via een rechtstreeks aangesloten usb-schijf of stick, of zelfs een aangsloten mp3speler. Er is software meegeleverd voor Windows en Mac, en er zit een afstandsbediening bij waarmee je via een 't9' systeem muziek kunt kiezen.
Nieuwprijs 190 euro, vraagprijs 100 euro. Geheel nieuw in doos, alleen eruit gehaald om te controleren of ie werkt. Als het goed is zit er ook nog gewoon garantie op. Verder geheel compleet, zelfs de baterijen voor de afstandsbediening en de handleiding zitten er bij. Die handleiding is soms overigens erg grappig. Niet dat dat 100 euro waard is, maar ik meld het maar even.
![]()
![]()
Plaatje van internet. Klik
hier voor een ander, groter plaatje. Had ik al gezegd dat 'onze zilveren vriend', zoals de handleiding hem bij de introductie noemt, hij ook internetradio speelt?
![]()
Indien interesse kan ik vanavond nog wel even foto's van mijn apparaat maken. Op te halen in Nijmegen of Tilburg, of eventueel op elk groot ns-station.