Photoshop CS3quote:
Jep dat vat het wel samen ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
Telegraaflezers.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik loop kranten. En dan is er zo`n abbonee, waarvan ik niet wil zeggen dat ze op de rondostraat wonen omdat ik hun privacy respecteer, die gaat zeuren omdat ik werkelijk waar maar 1 meter over hun stukje grond kom. Een plattegrondje om het helderder te maken.
[afbeelding]
Dus ik bezorg zeg maar de volkskrant en als ik kom aanrijden rij ik een klein stukje over de grond van de telegraaf abbonee, komt die vrouw (zelfs in de stromende regen) telkens van dat hun niks met hun buren te maken hebben e.d..
Klacht: Je buren ruzie op het kranten jochie afreageren
Goede conclusie.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
Telegraaflezers.
Ik loop die folder genaamd "Telegraaf" ook enkelt voor de kerstkaartjes, dat verdient altijd wel lekker. Vooral als ik villa`s heb.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
Telegraaflezers.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:33 schreef L.Denninger het volgende:
Vorige keer heb ik je ook al een rotschop verkocht
Tief een end op, zoek je eigen stukje grond !
Gewoon omdat de reactie geweldig is natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Nobu het volgende:
Kansloos mens natuurlijk, maar waarom voel jij de behoefte om een meter bij de buren over het erf te kruisen?![]()
Hoax! Mensen in villa's lezen het nrc, zoals echte stoere elitaire burgers betaamd.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik loop die folder genaamd "Telegraaf" ook enkelt voor de kerstkaartjes, dat verdient altijd wel lekker. Vooral als ik villa`s heb.
is dr niet aan af te zienquote:
Nooit een krantenwijk gehad?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Nobu het volgende:
Kansloos mens natuurlijk, maar waarom voel jij de behoefte om een meter bij de buren over het erf te kruisen?![]()
Dus ik bezorg zeg maar de volkskrant
Oftewel.. hoaxquote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik loop die folder genaamd "Telegraaf" ook enkelt voor de kerstkaartjes
Ik loop kranten. En dan is er zo`n abbonee, waarvan ik niet wil zeggen dat ze op de rondostraat wonen omdat ik hun privacy respecteer
Klacht: über gierige mensen.
Ja m`n tante die ging het lokale blaadje lopen omdat zij hem nooit in de bus kreegquote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, ik had ook eens een abonnee die om 18.05 de deur uitstormde en zei: dat ik de volgende keer toch echt de krant om 18.00 moest bezorgen..
Het ging om de plaatselijke krant met alleen maar komkommer-nieuws
Zeikerds heb je er altijd bij zitten.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, ik had ook eens een abonnee die om 18.05 de deur uitstormde en zei: dat ik de volgende keer toch echt de krant om 18.00 moest bezorgen..
Het ging om de plaatselijke krant met alleen maar komkommer-nieuws
Zeikerds heb je er altijd bij zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |