wat is er mis met bij mc donalds werkenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Beter dan bij de MC Donalds werken of iets dergelijks.
Ook laatst eens 1 of andere eikel die ging elke dag klagen omdat ik 2 minuten te laat was, wat ie zelf zei. Ik had toen 3 wijken omdat niemand vervanging kon krijgen, dus was toen vanaf kwart voor 4 bezig. Die man heeft nu trouwens al opgezegdquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef DuranK het volgende:
Ach, van die zeikerds heb je er altijd bijzittenIk had wel ooit eens dat ik me verslapen had. Kan gebeuren he. Als dat gebeurde, ook al was het maar 10 minuten te laat dat ik kwam. Stond er altijd zo'n teef me op te wachten met de mededeling: "Je bent te laat, de volgende keer wil ik mijn krant op tijd
"
Maar als ik op tijd kwam stond ze me nooit op te wachten met lekkere koekjes ofzo he, kuthoer![]()
Hoho wacht even, dat is geen Teef, maar een Klant.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef DuranK het volgende:
Ach, van die zeikerds heb je er altijd bijzittenIk had wel ooit eens dat ik me verslapen had. Kan gebeuren he. Als dat gebeurde, ook al was het maar 10 minuten te laat dat ik kwam. Stond er altijd zo'n teef me op te wachten met de mededeling: "Je bent te laat, de volgende keer wil ik mijn krant op tijd
"
Maar als ik op tijd kwam stond ze me nooit op te wachten met lekkere koekjes ofzo he, kuthoer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |