hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef Jekoos het volgende:
Zoek het zelf maar uit > oke dan ga ik naar huisNEE
hierblijven jongeman. Ga maar wat in de klas doen, maar je blijft hier.. niet naar huis
![]()
dat zeg ik, maar ik was midd. school meer dan zat, ouwehoeren altijd daar. mbo was me enige kans nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:37 schreef mvingerhoets het volgende:
Iets wat je ook in 2 jaar Havo had gekunnen....
Denken dat het MBO minder erg is dan de HAVO...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef Jekoos het volgende:
dat zeg ik, maar ik was midd. school meer dan zat, ouwehoeren altijd daar. mbo was me enige kans nog.
ja en dan zit je over 4 jaar op het HBO en dan trek je het daar niet, want in 4 jaar lang niets doen ben je zo lui geworden dat het op het HBO niets meer wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Jekoos het volgende:
ik had ook havo kunnen doen maar dat trek ik niet denk ik.. nu moet ik 4 jaar niks doen om naar het HBO te kunnen straks
Welke opleiding? Bij ons kan dat niet, ik had alle toetsen ook al maanden voor het einde van het schooljaar klaar maar de "grote eind-toetsen" moet je allemaal tegelijk doen op een vaste datum ergens in het einde van het schooljaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:58 schreef unox_worst het volgende:
Ik heb mijn mbo in 1,5 jaar afgemaakt door zelf mijn opdrachten te verzinnen.
ICT beheer niveau 4 op ROC Aventus in Apeldoorn.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Welke opleiding? Bij ons kan dat niet, ik had alle toetsen ook al maanden voor het einde van het schooljaar klaar maar de "grote eind-toetsen" moet je allemaal tegelijk doen op een vaste datum ergens in het einde van het schooljaar.
Ah nee, te simpel!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef unox_worst het volgende:
[..]
ICT beheer niveau 4 op ROC Aventus in Apeldoorn.
Zelf een webshop schrijven of een lanparty organiseren kan je zo 2 jaar vrijstelling opleveren![]()
Het is MBO...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |