quote:Op donderdag 20 september 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een draq queen ziet zelfs vrouwelijker uit dan jij! Met je kilo's make-up om je lelijk mormel te verbergen.
Een ander oplossing door gewoon niet naar te kijken en negeren.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Camplo het volgende:
1 tool
1 oplossing
glock + neqschot.
Zeer irritant figuur ja.
Weekend is nog niet aangebrokenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Beetje slecht humeur vandaag?
Ga piem0ls zuigen.
Nee joh zo'n persoon wil je toch wurgen tot je het lichtje in zijn ogen uit ziet gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Camplo het volgende:
1 tool
1 oplossing
glock + neqschot.
Zeer irritant figuur ja.
jij snapt het spelletjequote:Op donderdag 20 september 2007 13:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh zo'n persoon wil je toch wurgen tot je het lichtje in zijn ogen uit ziet gaanen dan nog wat langer voor de zekerheid.
ooowwwh! jij zei vies woordjequote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga piem0ls zuigen.
?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ooowwwh! jij zei vies woordje![]()
billekoekje voor jouw
![]()
Laat het batsen met brechtje aan echte mannen over, ik doe het welquote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ooowwwh! jij zei vies woordje![]()
billekoekje voor jouw
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:52 schreef tonks het volgende:
Nou als er een liefdesfestival was dan mocht brechtje niet mee doen want dat zou niet eerlijk zijn
Lawl.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een draq queen ziet zelfs vrouwelijker uit dan jij! Met je kilo's make-up om je lelijk mormel te verbergen.
ik dacht dat kleuters nog in de zandbank speelden.. schijnbaar zitten die tegenwoordig ook op fok..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga piem0ls zuigen.
Oh echt?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:00 schreef Brechtje het volgende:
Ik wed dat hij me nog nooit gezien heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |