abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53322953
hoe laat je jeans veilig wat krimpen. Mijn ene nieuwe hilfiger denim broek is net ietsiepietsie te groot en zou hem graag ietsiepietsie laten krimpen. How do so safe? tell me for i misbehave.

graag serieuze reacties aangezien ik naief ben ..
pi_53323165
In een koud bad gaan zitten met je broek aan.
pi_53323181
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef bbtb77 het volgende:
In een koud bad gaan zitten met je broek aan.
lauw is fijner.

maar dat dus
pi_53323228
Met een schaar?
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_53323305
denk niet dat het gaat dus :p toch bedankt
pi_53323335
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef Stinkywinky het volgende:
denk niet dat het gaat dus :p toch bedankt
hoezo niet? die opmerking van het bad was serieus.
pi_53323364
ik dacht trouwens dat het een heet bad moest zijn, maar blijkbaar niet
pi_53323422
van internet:
"Zij gingen jeans dragen om te laten zien dat ze niet netjes en keurig waren. Ook in films zag je jonge helden in spijkerbroek. Steeds meer jongeren - voor het eerst ook meisjes! – trokken een spijkerbroek aan. Die moest lekker strak zitten, dus gingen ze zelfs met hun nieuwe broek in bad liggen om hem te laten krimpen. Hun ouders vonden het schandalig. Ze schudden bezorgd het hoofd: wat moest er terechtkomen van de jeugd?"
pi_53323521
wtf, wat is de theorie daar dan achter? dacht eerder aan wassen met heet water ofzo ..?
  donderdag 20 september 2007 @ 11:59:32 #10
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_53323673
is ie te lang of ook te wijd?
pi_53323699
Garment Rinse Wash

De "oer-jeans-wash, gewassen zonder verdere toevoegingen op 45 graden. We kennen deze allemaal nog wel van vroeger. Geeft enorm af bij de eerste paar keer wassen (dus pas op met andere kledingstukken, banken etc.). Met de vrijkomende indigo kun je echter wel perfect een te vaal geworden jeans bijkleuren! Als je met deze jeans in een warm bad gaat zitten en deze op je lichaam laat drogen, heb je de perfect fit"". Ik vrees dat de generatie van na 1980 geen flauw idee heeft waarover we het hebben! Deze wassing is alleen verkrijgbaar bij (hoe toepasselijk) de CLASSIC.
pi_53324169
het is alleen te wijd aan mijn buik . NIET te lang dus. lengte is goed maar de wijdte mag iets smaller
pi_53325907
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Stinkywinky het volgende:
het is alleen te wijd aan mijn buik . NIET te lang dus. lengte is goed maar de wijdte mag iets smaller
riem dragen en hopen dat er geen plooien ontstaan, maar als het maar om een ietsiepietsie gaat, zal dat wel meevallen..
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:34:41 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_53330958
Dat in dat bad zitten was vroeger zo toen de jeans nog niet behandeld werden met allerlij wassingen, tegenwoordig zit er weinig krimp in. TS wat is een ietsiepietsie? 1cm of meer?
pi_53341276
toch wel 2 cm aan aan de buik. Echt raar want mijn andere tommy hilfiger jeans is dezelfde maat, ook low waist, regular, straight... nuja is niet zo erg. ik zal nog wel wat bijkomen. hard trainen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')