quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef Vogue het volgende:K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn miles
![]()
Hoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.
Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen?
![]()
Ik zal nog eens beter kijken dan. Het betreft ook geen vlucht van KLM, maar van Jet Air, een partner van KLM.
Vakantie was erg geslaagd, uiteindelijk. In het begin zag het er niet best uit. De eerste paar dagen in India was het een verhaal van slecht weer, dichte mist, onbegaanbare wegen en onbereikbare bestemmingen. Dan reden we over een bergpas en bestond het uitzicht uit een egaal grijs vlak. We hebben jeeps genomen in plaats van een bus, vanwege de zeer slechte wegen. Door aardverschuivingen waren sommige dingen echter ook met de jeeps gewoon niet te bereiken en is het programma deels omgegooid. Ik heb nog een foto van een weg waar 80% van weggeslagen is door een aardverschuiving.
Later ging het beter en in Bhutan was er eigenlijk helemaal geen probleem meer.
Nog wat grappigs; wij kwamen 's avonds aan in Darjeeling en kwamen met onze jeeps vast te staan, omdat er een demonstratie aan de gang was. Een lange stoet trok over straat, met spandoeken, en scanderend 'Vote for Prashant!'. Wij dachten aan politiek, mogelijk komende verkiezingen. Bij navraag bleek Prashant echter uit Darjeeling te komen en één van de kandidaten te zijn in de finale van
Indian Idols...
Prashant heeft uiteindelijk trouwens inderdaad de finale gewonnen - toen ik al in Bhutan was.
En in Bhutan bleek dat onze reisleider bevriend is met Jigme Drukpa. Wie? Jigme Drukpa, de Bhutanese muzikant waarmee Blof heeft samengewerkt tijdens hun Umoja project en de enige Bhutanees met conservatorium.
We hebben dus op een avond in ons hotel een heel bijzonder privéoptreden van deze man gehad.