abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53666189
Wat een gedoe om ontbrekende miles te claimen bij KLM.

Een formulier naar Parijs sturen, ja doei.

Zoveel miles zal ik überhaupt al niet krijgen voor Delhi - Bagdogra.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:45:32 #177
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_53673470
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:58 schreef Fogel het volgende:
Iets positiefs over SAS: twee vluchten op 1 boarding pass! Dit gaat de goede kant op
Dus he? Je had 2 vluchten met een transfer, en maar één boardingpass? He, kijk! Das wel handig!

En is de lay out van Nederland nog het zelfde?
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 20:46:53 #178
45833 crew  Fogel
pi_53676709
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef Douwe het volgende:

[..]

Dus he? Je had 2 vluchten met een transfer, en maar één boardingpass? He, kijk! Das wel handig!

En is de lay out van Nederland nog het zelfde?
Inderdaad, de heading is Trondheim-Amsterdam en dan staat eronder TRD-OSL en welke stoel en hoe laat, en de regel daaronder OSL-AMS en stoel en hoe laat. Erg handing

Ik vlieg morgenvroeg om 0610 de eerste 550km, pas rond half 10 kan ik zien of de layout van Nederland nog hetzelfde is
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_53677361
Je kwam niet met de boot

Die ligt nu tegenover m'n kantoor
  Moderator donderdag 4 oktober 2007 @ 04:53:02 #180
45833 crew  Fogel
pi_53684831
Onmenselijk om zo vroeg op te staan
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:06:08 #181
45833 crew  Fogel
pi_53733380
Another 300 miles to go... (ongeveer)
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:41:21 #182
45833 crew  Fogel
pi_53734274
Nu op fok vanuit het vliegtuig, WLAN heeft betere dekking hier in het vliegtuig dan in de terminal!
pi_53734781
Fogel *live* vanaf de polderbaan
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_53735074
Ik had nergens bereik op m'n laptop op Schiphol.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_53736647
K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn miles Hoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.

[edit] had er een fotootje bij gezet, maar bij nader inzien sloeg het nergens op, dus weer weggehaald ) [/edit]

[ Bericht 31% gewijzigd door Vogue op 06-10-2007 02:10:47 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:32:39 #186
73911 ultra_ivo
pi_53738530
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand heb horen klappen in het vliegtuig.

Gisteren nog bij de vlucht van Lubljana naar Charleroi.
Was wel een mixterugreis gisteren en eergisteren
*boot van Stari Grad naar Split
*trein van Zagreb naar Lubljana met onderbeking door een bus tussen Knin en een of ander klein station
*busje naar vliegveld
*vlucht
*fiets van vliegveld Charleroi naar station
*trein naar Maastricht.
Al met al 31u30 bezig geweest met de terugreis.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:50:47 #187
45833 crew  Fogel
pi_53738643
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:04 schreef Thetallguy het volgende:
Fogel *live* vanaf de polderbaan

Het was live van gate 28 op Gardermoen
pi_53738657
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Nu op fok vanuit het vliegtuig, WLAN heeft betere dekking hier in het vliegtuig dan in de terminal!

En met de nieuwe PDA layout kun je ook zonder problemen FOK!'en zonder laptop
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:54:12 #189
45833 crew  Fogel
pi_53738665
Ik ben van donderdag 0:455 tot vannacht 0:135 van huis geweest om een presentatie te houden van 15 minuten... heerlijk, die reviews van internationale projecten
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:55:23 #190
45833 crew  Fogel
pi_53738671
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:53 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

En met de nieuwe PDA layout kun je ook zonder problemen FOK!'en zonder laptop

Ik heb geen PDA, wel een laptop. Wel een Nokia N800 tot mijn beschikking, maar da's een prutsding, gebruik liever een laptop met keyboard.
pi_53738772
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:54 schreef Fogel het volgende:
Ik ben van donderdag 0:455 tot vannacht 0:135 van huis geweest om een presentatie te houden van 15 minuten... heerlijk, die reviews van internationale projecten

Daar bestaat zoiets als teleconferencing voor
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:18:15 #192
45833 crew  Fogel
pi_53738814
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:13 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Daar bestaat zoiets als teleconferencing voor

Was geen optie in dit geval helaas...
pi_53739304
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef Vogue het volgende:
K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn miles Hoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.
Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen? Ik zal nog eens beter kijken dan. Het betreft ook geen vlucht van KLM, maar van Jet Air, een partner van KLM.

Vakantie was erg geslaagd, uiteindelijk. In het begin zag het er niet best uit. De eerste paar dagen in India was het een verhaal van slecht weer, dichte mist, onbegaanbare wegen en onbereikbare bestemmingen. Dan reden we over een bergpas en bestond het uitzicht uit een egaal grijs vlak. We hebben jeeps genomen in plaats van een bus, vanwege de zeer slechte wegen. Door aardverschuivingen waren sommige dingen echter ook met de jeeps gewoon niet te bereiken en is het programma deels omgegooid. Ik heb nog een foto van een weg waar 80% van weggeslagen is door een aardverschuiving.

Later ging het beter en in Bhutan was er eigenlijk helemaal geen probleem meer.

Nog wat grappigs; wij kwamen 's avonds aan in Darjeeling en kwamen met onze jeeps vast te staan, omdat er een demonstratie aan de gang was. Een lange stoet trok over straat, met spandoeken, en scanderend 'Vote for Prashant!'. Wij dachten aan politiek, mogelijk komende verkiezingen. Bij navraag bleek Prashant echter uit Darjeeling te komen en één van de kandidaten te zijn in de finale van Indian Idols...

Prashant heeft uiteindelijk trouwens inderdaad de finale gewonnen - toen ik al in Bhutan was.

En in Bhutan bleek dat onze reisleider bevriend is met Jigme Drukpa. Wie? Jigme Drukpa, de Bhutanese muzikant waarmee Blof heeft samengewerkt tijdens hun Umoja project en de enige Bhutanees met conservatorium.

We hebben dus op een avond in ons hotel een heel bijzonder privéoptreden van deze man gehad.

Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:46:20 #194
45833 crew  Fogel
pi_53739881
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen? Ik zal nog eens beter kijken dan. Het betreft ook geen vlucht van KLM, maar van Jet Air, een partner van KLM.

Bij partner airlines moet je inderdaad de boarding card opsturen. En sommige partners zijn eigenlijk geen partners, zoals Aer Lingus, en als je pech hebt dus ook Jet Air (daar kreeg ik op de heenweg wel punten op de terugweg niet, boarding card opgestuurd en toen schreven ze terug dat Aer Lingus geen partner is en dat ik dus geen punten krijg... en dat terwijl ik mijn miles statement van de heenreis bijgevoegd had en daarop had aangegeven dat die vlucht dus wel punten opleverde).
pi_53742154
Het moet niet gekker worden...

Wat is het volgende? Een Bedrijfsuitjes Fee, want u als consument bent gebaat bij vrolijke medewerkers die uw boeking verzorgen?
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:56:23 #196
45833 crew  Fogel
pi_53742298
Wow, da's wel erg extreem! Misschien ISP fee? "omdat wij een internet verbinding nodig hebben, vragen wij een kleine bijdrage...."
pi_53742364
Ga je naar Japan?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_53742425
Nu vraag ik me alleen nog af of het 40 euro meer waard is om met Alitalia te vliegen in plaats van met Finnair.

Finnair:
- Geen personal entertainment
- MD11 (oude bak)
- extra overstap op terugweg
- overstap op Helsinki
+ 40 euro goedkoper

Alitalia
+ 777 op de heenweg, 747 van JAL op de terugweg
+ personal entertainment
+/- overstap heen op Milaan en terug op Rome
- bestaat deze maatschappij nog over 6 maanden?
pi_53742596
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ga je naar Japan?

Volgend jaar. Maar dat moet nu al gepland worden...
pi_53742888
Getverdemme Alitalia.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')