Ik las echt 'Chickair'quote:
Ik zag vorige week een ClickAir vliegtuig voorbij taxien op Schiphol en dat zag er prima verzorgd en nieuw uit, niet alsof het uit elkaar zou vallen zoals sommige van de Martinair vliegtuigen bijvoorbeeld.quote:
En dan blijf je in Nederland wonen, of toch maar weer op zoek naar een ander land?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef tevebe het volgende:
[..]
Permanent. Ik zit hier op een werkvisum van een jaar.
Dat probleem had je niet gehad als het een recycletopic was geweest ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:25 schreef k_man het volgende:
De link (in het sticky topic met overzicht van landen en steden) naar het Barcelona-topic, mag trouwens wel eens aangepast worden. Die link gaat naar deel 2, we zijn ondertussen in deel 4.
Denk je dat de kerk af is nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:21 schreef k_man het volgende:
Ik heb mij voorgenomen tussen Kerst en Oud&nieuw naar Barcelona te gaan.
Da's alweer meer dan tien jaar geleden.
Nee, daarom ga ik juist. Volgens mij kunnen ze daar wel een goede projectleider gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:02 schreef Fogel het volgende:
Denk je dat de kerk af is nu?
Ik wil eerst mijn school afmaken en daarna kijk ik wat ik wil. Canada is een mooi land, maar of ik er permanent wil wonen weet ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan blijf je in Nederland wonen, of toch maar weer op zoek naar een ander land?
Vroeger bestond er nog Hooters Airquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 05:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Vroeger bestond er nog Hooters Air
KLM in ieder geval niet meer...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef k_man het volgende:
Ach, er zijn nog steeds wel luchtvaartmaatschappijen die het cabinepersoneel duidelijk selecteren op leeftijd en uiterlijk.
Dat zijn echt gestoord lage prijzen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Thetallguy het volgende:
Enkeltje Maastricht - Milaan geboekt bij Volareweb voor 1 cent. Enkeltje Bergamo - Weeze erbij bij Ryanair voor 5,99 en voor een euro of 14 incl. tax een retourtje Milaan kunnen regelen
Je moet wat als studentquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zijn echt gestoord lage prijzen!
Er is zo'n maatschappij in de VS waar je vrijwel zeker bij aankomst lid bent geworden van de mile-high club. Weet alleen niet meer de naam van die maatschappij te herinneren.quote:
Kom je ook eens buiten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:41 schreef Douwe het volgende:
In het nieuws en aanbiedingen topic maakt DutchTrain wel een aardig rekensommetje voor Rotterdam-Maastricht, enkele reis via Milaan... voor maar iets van 35 euroTempting
Met de NS is sneller, goedkoper (25,90¤ 2e klas), je krijgt meer beenplek en minder vervelende controles (en je mag zelfs drinken mee aan boord meenemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:41 schreef Douwe het volgende:
In het nieuws en aanbiedingen topic maakt DutchTrain wel een aardig rekensommetje voor Rotterdam-Maastricht, enkele reis via Milaan... voor maar iets van 35 euroTempting
TRV meetquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:41 schreef Douwe het volgende:
Dat heb ik op het moment ook. Anders wordt oktober de maand waarin ik niet in het buitenland ben geweest. Dat alles omdat afgelopen vrijdag de Duitse Spoorwegen weer eens aan het staken waren en ik op niet verder kon dan station Heerlen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:50 schreef Douwe het volgende:
Ik stem voor een eindsprint!
Ik heb de ziekelijke neiging om ergens een vlucht heen te boeken, maar heb geen idee waarheen. Iemand tips? 't Moet spotgoedkoop zijn, want in grossier níet in het geld
Wanneer ben je daar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:52 schreef Fogel het volgende:
TRV meet in Valencia?
Zie PM.quote:
OK. Dat gaat dan niet lukkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
Zie PM.
Leuke stad. Ik ken nog een goede club daar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:52 schreef Fogel het volgende:
TRV meet in Valencia?
Waar blijft de rest van dat verslag eigenlijk? Of wilde je op het hoogtepunt stoppen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuke stad. Ik ken nog een goede club daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |