Wat enig Douwe!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef Douwe het volgende:
Ik ga trouwens morgen naar Kopenhagen! Impulstripje
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef k_man het volgende:
Nou, ik zal nog 'ns wat vertellen over de vakantie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef k_man het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:38 schreef DutchTrain het volgende:
Nog zo'n leuke: http://www.survivorman.ca/
Vanaf vanavond 21.00 op Discovery
We waren met een dertigtal Lotussen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef Fogel het volgende:
Maar in die stukjes natuur valt toch geen auto te spotten?
Over spotten gesproken, deze vond ik een X-aantal weken geleden op het plein hier in de stad:
[ afbeelding ]
Nee, maar niet verwonderlijk in Lampegat / De Lichtstadquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vorige week overigens voor het eerst van het bestaan van de Lichtjesroute in Eindhoven gehoord. Kennen jullie het? Vond het er wel leuk uitzien (en de bevrijding met licht vieren is natuurlijk ook symbolisch)
Spannende foto.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef Vogue het volgende:
K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn milesHoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.
[edit] had er een fotootje bij gezet, maar bij nader inzien sloeg het nergens op, dus weer weggehaald) [/edit]
Jigme, dat is toch wel de meest voorkomende voornaam in Bhutan volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:06 schreef k_man het volgende:
En in Bhutan bleek dat onze reisleider bevriend is met Jigme Drukpa. Wie? Jigme Drukpa, de Bhutanese muzikant waarmee Blof heeft samengewerkt tijdens hun Umoja project en de enige Bhutanees met conservatorium.
We hebben dus op een avond in ons hotel een heel bijzonder privéoptreden van deze man gehad.
Voor dat bedrag kun je hiervandaan toch wel een jaar lang elke maand naar Valencia vliegenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Fogel het volgende:
Total: 3822 mi, ik krijg dus iets meer dan 1 gevlogen mile per kroon
(De prijs in Noorse kronen was 3811 NOK)
41¤ per retourtje? Lijkt me wel heel erg goedkoop, maargoed, met al die prijsvechters tegenwoordig is dat misschien wel te doen vanaf vliegvelden met lage belastingen (als ik het goed herinner is ongeveer 100¤ van de ticketprijs belasting).quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kun je hiervandaan toch wel een jaar lang elke maand naar Valencia vliegen![]()
Prrrrrrrrrrrrrr.quote:
De markt is hier te klein voor Ryanair, rond Oslo vliegen ze wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:09 schreef Thetallguy het volgende:
Ryanair vanaf Maastricht of Eindhoven red je best voor ¤41 ja
grappig dat TRD-AMS-VLC net lijkt op het kaartje alsof het een directe vlucht is
Niemand... vrienden waren daar voor een korte trip, en zeiden voor de grap: 'Jij komt ook, dus?'. Een dag later bezorgde ik ze de schrik van hun leven door ze klem te rijden voor hun hotelquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat enig Douwe!Wie heb je daar wonen dat je zo ineens hebt besloten naar Kopenhagen te gaan?
![]()
Beetje op je teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:46 schreef k_man het volgende:
Nou, dat vond ik nou ook, de foto was iets te pikant voor een gemiddelde HTL lezerquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Spannende foto.![]()
handig die nieuwe editgeschiedenisfunctie voor mods
Je bent met de auto gegaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Douwe het volgende:
Spanair is een prima maatschappij, niets meer, niets minder. Maar ach, jij verafschuwt SAS, en wie is nou toevallig de eigenaar van Spanair...
[..]
Niemand... vrienden waren daar voor een korte trip, en zeiden voor de grap: 'Jij komt ook, dus?'. Een dag later bezorgde ik ze de schrik van hun leven door ze klem te rijden voor hun hotel
Jaquote:
Ja, en dat alles voor 1 nachtje Malmö!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Vogue het volgende:
Malmö is leuk![]()
Lund is nog leuker![]()
Maar jee, met de auto, das nog best een eind
Hee, kijk eens bij mijn laatste vluchtverslag... ik ben minder negatief nu, maar op tijd vliegen kunnen ze nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Douwe het volgende:
Spanair is een prima maatschappij, niets meer, niets minder. Maar ach, jij verafschuwt SAS, en wie is nou toevallig de eigenaar van Spanair...
[..]
Goedkoop!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:13 schreef DutchTrain het volgende:
Voor mij werd het geen Alitalia, noch Finnair, maar toch SAS naar Tokyo.
675 euro voor een retourtje incl tax in het Japanse hoogseizoen
En ik vlieg met een A340 mét personal entertainment. Alleen de overstap op Kopenhagen is wat minder, maar beter dan de overstap in Helsinki natuurlijk.
Is die lounge niet gratis, als ik tegen die tijd eindelijk eens de silver status heb bereikt van SAS EuroBonusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef Fogel het volgende:
Goedkoop!
Kastrup, niks mis mee wat mij betreft. 2 rode woesten en een halve liter bier, klassieke pitstop daar![]()
Als je er lang moet zijn ga je gewoon de lounge in (eventueel tegen betaling, 75dkk voor 3 of 4 uur geloof ik)
Ja, zo zijn wij. Hooggewaardeerde users zoals jij moet je af en toe strelen. Digitaal dan.quote:
Permanent of bezoek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef tevebe het volgende:
Net mijn vlucht geboekt. 4 maart vlieg ik terug naar NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |