Dat is waar. Die heb ik ook een keer gehoordquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:08 schreef Thetallguy het volgende:
Tellen de Ryanair-bandjes met geklap na aankomst ook?
Easyjet is de goedkoopste en makkelijkste. Omvliegen met Ryanair is niet echt een optiequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Vliegen met jet2com is me prima bevallen. En geen klappen bij de landing. Komend jaar is de Britse Open Squashkampioenschappen in Liverpool. Welke lowbudgetmaatschappijen vliegen daarnaartoe vanaf Amsterdam? In ieder geval Easyjet, maar weten jullie toevallig meer?
Het is even wennen. Of gewoon terugzetten naar de oudequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:26 schreef Thetallguy het volgende:
Ik schrok van de nieuwe layout
Uiteraard. Overigens kwam ik in het niet-Schengen-gedeelte waardoor ik niet naar de Starbucks op Schiphol kon en dus moest wachten tot in Londen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien dat Jag er antwoord op kan geven?Of drink je ook pure koffie Jag?
Dus he? Je had 2 vluchten met een transfer, en maar één boardingpass? He, kijk! Das wel handig!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:58 schreef Fogel het volgende:
Iets positiefs over SAS: twee vluchten op 1 boarding pass! Dit gaat de goede kant op
Inderdaad, de heading is Trondheim-Amsterdam en dan staat eronder TRD-OSL en welke stoel en hoe laat, en de regel daaronder OSL-AMS en stoel en hoe laat. Erg handingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dus he? Je had 2 vluchten met een transfer, en maar één boardingpass? He, kijk! Das wel handig!
En is de lay out van Nederland nog het zelfde?
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand heb horen klappen in het vliegtuig.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Nu op fok vanuit het vliegtuig, WLAN heeft betere dekking hier in het vliegtuig dan in de terminal!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En met de nieuwe PDA layout kun je ook zonder problemen FOK!'en zonder laptop
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:54 schreef Fogel het volgende:
Ik ben van donderdag 0:455 tot vannacht 0:135 van huis geweest om een presentatie te houden van 15 minuten... heerlijk, die reviews van internationale projecten![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar bestaat zoiets als teleconferencing voor![]()
Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef Vogue het volgende:
K_Man, die kan je via de website terugclaimen, heb ik ooit een keer gedaan zo, was wel ff een gedoe maar binnen een week had ik mijn milesHoe heb je het gehad trouwens? Heb al even niet in TRV gezeten, zal zo de topics eens doorlezen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens de website moet je een formulier invullen en met de originele boardingcard naar Parijs sturen?Ik zal nog eens beter kijken dan. Het betreft ook geen vlucht van KLM, maar van Jet Air, een partner van KLM.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:00 schreef Thetallguy het volgende:
Ga je naar Japan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |