quote:Robin van Persie has suffered a knee injury while away with Holland. Early indications show the striker faces a lengthy spell on the sidelines. "After the Reading game [on November 12] there is an international break of two weeks," said Wenger on November 1. "He should be back following that."
Van der Sar werd ook gelijk na zijn blessure opgeroepen voor Oranje, terwijl hij bij United nog niet speelde.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:38 schreef Gunner het volgende:
Zou van basten zo dom zijn?
Zeg dat wel. Elke keer dat er weer interlands gespeeld worden, raakt er minstens één van Arsenal geblesseerd. Gaat leuk worden straks met die Afrika Cup..quote:
Diarra denk ikquote:Op woensdag 21 november 2007 07:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Elke keer dat er weer interlands gespeeld worden, raakt er minstens één van Arsenal geblesseerd. Gaat leuk worden straks met die Afrika Cup..
Volgende wedstrijd dus waarschijnlijk zonder Flamini en Fabregas (die geschorst is). Dus dan krijg je Gilberto Silva - Hleb in het centrum denk ik?
Is ook een goede speler voor die plek inderdaad. Dit seizoen is eindelijk een soort-van luxeprobleem ontstaan in plaats van een structureel tekort aan spelers. Dat is dan wel lullig voor mensen als Gilberto en Diarra, die een stuk minder aan spelen toekomen.quote:
Een ervaren aanvaller erbij zou mooi zijn, maar heeft als nadeel dat je hem altijd zult moeten opstellen (vanwege de status/prijs). Als Arsenal iemand als Anelka koopt (ik noem maar een naam), zal dat de ontwikkeling van de youngsters belemmeren. Walcott zou nog rechts op de flank kunnen spelen, maar Bendtner zal dan vrijwel zeker vertrekken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef Gunner het volgende:
Iets meer ervaren wat Bendtner en Walcott niet zijn al hebben ze wel potentie.
Eduardo heeft ook potentie maar is veelal geblesseerd geweest en is nog niet 100% gebracht door Wenger en Van Persie heeft ook al wel zijn deel blessures gehad dit en vorig seizoen.
Volgens mij krijgen ze dan de FIFA op hun dak, en de spelers zullen ook niet blij zijn niet voor hun land te mogen uitkomen. Van mij mogen interlands überhaupt worden afgeschaft, totaal niet relevante wedstrijden.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
Gaat tijd worden dat we geen spelers meer gaan afstaan voor interland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |