Mijn gedachte, zowel financieel en op het veld gaat het op dit moment voor de wind dus er is geen "nood" , iets wat er de laatste 2 seizoenen misschien wel was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede beslissing over die aandelen.

Als ik het zo tussen de regels door lees zal die morgen starten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef Gunner het volgende:
Ik hoop dat Eduardo eens fit is. Hij speelt altijd voor Kroatie, maar daana nooit voor AFC.

Verdiend ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
Fabregas en Wenger zijn speler en manager van de maand geworden.

Lehmann zit nooit op de bank.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:05 schreef RayMania het volgende:
Fabianski dus zelfs de voorkeur boven Lehmann als reservekeeper. Erg verrassend.

2 punten voor op manure, maar we hebben 1 wedstrijd minder gespeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
2-0 gewonnen, netjes.
5 punten los op de nummer 2 nu geloof ik

Ja, en ik ben er maar vanuit gegaan dat die gewonnen wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
2 punten voor op manure, maar we hebben 1 wedstrijd minder gespeeld.

Newcastle away, tricky onequote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er maar vanuit gegaan dat die gewonnen wordt.

Ik ben zeker ook niet negatief.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:59 schreef Gunner het volgende:
Geef die jongen wat tijd. Zoveel heeft ie nog niet gespeeld.

4 tot 6 weken kwijt.quote:Wenger: 'Blij dat het Robins kruisbanden niet zijn'
22/10/2007 23:12
Robin van Persie heeft de uitslag binnen van een scan die de ernst van zijn knieblessure moest vaststellen. Arsenal-coach Arsène Wenger is blij dat de linkpoot 'slechts' een mediale band heeft beschadigd, maar is de aanvaller nog altijd vier tot zes weken kwijt.
'We waren even bang dat Robin zijn kruisbanden had beschadigd, maar wat dat betreft is de uitslag van de scan positief', aldus Wenger tijdens een persconferentie. 'Hij heeft een blessure aan een mediale band, maar dat betekent nog steeds dat we hem lang moeten missen.'
Van Persie raakte geblesseerd tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Slovenië (2-0). Na een duel voor het doel van de Slovenen verdraaide de aanvaller zijn rechterknie en moest zich niet veel later laten vervangen.

Ja doei, ik hou er over op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef fanneke het volgende:
Van vi.nl
[..]
4 tot 6 weken kwijt.
kutzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |