idd.quote:
Was idd een perfect weekendje.quote:Op zondag 25 november 2007 11:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd.
Ondanks dat we onder ons niveau speelden en het lang duurde voordat de 1e goal viel, was het wel eeen verdiende overwinning.
En als je dan hoort dat manure heeft verloren...
Understatementquote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Nederlaag van Man Utd is natuurlijk lekker.
Hopen dat ze Allardyce er voor die tijd niet uitgooien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
maar NUFC uit is traditioneel lastig
quote:Wenger hit by Euro touchline ban
Arsenal manager Arsene Wenger has been handed a touchline ban for his side's Champions League tie against Steaua Bucharest on 12 December.
The ban imposed by Uefa is a result of Wenger being sent to the stands after a row with the fourth match official as Arsenal lost 3-1 at Sevilla on Tuesday.
The offence carries an automatic one-match suspension and will also deny Wenger access to the dressing room.
A Uefa spokesman told BBC Sport the ban may be extended after an investigation.
It is the first time in his career that Wenger has received a touchline ban, but he has shrugged off the consequences of it and decided against making an appeal.
"For a long time I have wanted to watch a game from a directors' box," said Wenger.
"We will try to deal with the problem. You can always communicate with the bench - it is a very artificial rule.
"If I say something to the guy next to me, he can communicate with the guy down on the bench."
The incident which resulted in the ban came when Wenger seemed angered by apparent time-wasting by Sevilla's Jesus Navas and remonstrated with Dutch official Reinold Wiedemeijer, who asked the Gunners' boss to move from the side of the pitch.
Wenger appeared reluctant to completely leave the area and watched the final minutes of the match from behind perimeter advertising boards, rather than in the stands.
Arsenal need to beat Steaua in their final Group H match, and hope Sevilla do not beat Slavia Prague, to finish top of their group and earn a potentially easier knockout match in the next stage.
The Gunners' defeat in Sevilla was their first of the season and meant they missed the chance to claim top spot in their group.
De eerste helft vond ik zeer sterk, na de rust ging het nergens over, uiteindelijk toch winst en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten weer binnen, al was het niet echt overtuigend.
Hleb geblesseerd eraf
Uiteraard, eerste van de drie uitwedstrijden is gewonnen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste helft vond ik zeer sterk, na de rust ging het nergens over, uiteindelijk toch winst en daar gaat het om.
Nu woensdag NUFC uit.
Volgens mij heeft LFC daar nog slechte herinneringen liggen op Turf Moor ...quote:Op zondag 2 december 2007 17:44 schreef DutchGooner het volgende:
Burnley away in the FAC op 5/6 januari.
Liverpool jaquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LFC daar nog slechte herinneringen liggen op Turf Moor ...
Wedstrijd is nu vastgesteld op zondag 6 januari, aanvang 15.00 uur (Nederlandse tijd).quote:Op zondag 2 december 2007 17:44 schreef DutchGooner het volgende:
Burnley away in the FAC op 5/6 januari.
Dat veranderd wel als United op bezoek komt over 2 weken!quote:
Uhm, stomme vraag misschien maar welk Unitedquote:Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als United op bezoek komt over 2 weken!
Flinke lay op Arsenal iig.
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als United op bezoek komt over 2 weken!
Highly unlikelyquote:Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Met Cesc en Hleb wel.
Chelsea is niet sterker dan wij dit seizoen dus ik zie niet in waarom wij niet zouden winnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:58 schreef jojomen4 het volgende:
Whoops, Chelsea bedoel ik. Was in de war omdat beide toppers die dag vallen.
Maar van Chelsea winnen ze het denk ik ook niet.
Vorig weekend.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef PyTh het volgende:
Wanneer wordt van Persie eigenlijk weer terug verwacht?
Hopelijk tegen Chelsea dan welquote:Op donderdag 6 december 2007 10:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Highly unlikely![]()
Injured quartet likely to miss Boro clash
quote:Van Persie gaat na het weekend weer trainen
Robin van Persie's rentree bij Arsenal is aanstaande. De buitenspeler mag weer beginnen met de groepstraining na weken buitenspel te hebben gestaan met een blessure aan zijn knie.
Trainer Arsène Wenger denkt dat Van Persie eerst rustig aan moet doen: "Hij heeft er bijna twee maanden uitgelegen. Daarom is het afwachten hoe hij op het trainen reageert. We zullen geduld met hem moeten hebben."
Naast Van Persie nadert ook Abou Diaby zijn rentree bij The Gunners. Hij zal net als zijn Nederlandse collega maandag weer bij de groepstraining aansluiten.
quote:Almunia ziet Engels elftal wel zitten
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 7 december om 11:23
De keepersproblematiek in Engeland gaat mogelijk worden opgevangen door iemand van buitenaf. Arsenal-doelman Manuel Almunia heeft namelijk wel oren naar een Brits staatsburgerschap. Over één jaar voldoet de Spanjaard aan alle voorwaarden om hier aanspraak op te kunnen maken. De 30-jarige Gunner zegt het vertrouwen van de Engelse fans graag te willen omzetten in een daad. “Als ik Engeland kan helpen zodra speelgerechtigd ben, wil ik het land ook meteen bedanken voor alle steun die ik heb gehad”, stelt Almunia in El Mundo Deportivo. “Ik zou niet weten waarom ik niet voor hen zou kunnen spelen. Ik sluit niets uit”, zegt de oud-speler van onder meer Recreativo Huelva.
Almunia is na jaren als reservedoelman uitgegroeid tot de onbetwiste nummer één bij Arsenal. Onlangs liet trainer Arsène Wenger zich al positief uit over zijn pupil. "Hij zit niet ver van een uitnodiging voor het Spaanse elftal af, dat weet ik zeker. Ik weet dat Luis Aragones aan hem denkt”, was de mening van de trainer. Wellicht dat deze uitspraken nu een heel andere wending gaan krijgen. Almunia speelde nooit een interland voor Spanje.
En Arsenal heeft 'm voor een prikke op komen halen uit België. Moet je eens nagaan.quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef jojomen4 het volgende:
Eboue had net rood mogen krijgen. Tegen Sevilla was het ook al zo'n klein vervelend jochie. Wat een mietjuh zeg, lijkt Robben wel.
quote:Op zondag 9 december 2007 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Arsenal heeft 'm voor een prikke op komen halen uit België. Moet je eens nagaan.
36 miljoen neerleggen voor een 1e klas huillie als Robben.
Dat moet wel..nog maar 10 min ofzo?quote:Op zondag 9 december 2007 16:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben bang dat de ongeslagen status is verdwenen na vandaag
Jij begon met de de vergelijkng Robben/Ebouequote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef jojomen4 het volgende:
En wat heeft de prijs van Robben in godsnaam te maken met het feit dat Eboue zich als een kutje gedraagd?
Ja.quote:Op zondag 9 december 2007 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat moet wel..nog maar 10 min ofzo?
Waarom zou ik? Die gast speelt een goede wedstrijd en vervolgens een rits als dikke stront. Maar blijf vooral volhouden dat een rots in verdediging van Real is. Zou ik ook doen als je voor zo'n matige verdediger 30 miljoen neerlegtquote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Ga je in het Real topic nog melden dat Pepe gisteren een geweldige pot speelde? Of geef je alleen je mening als die je goed uitkomt?
En waarom vergelijk jij in godsnaam een speler die af en toe vervelde steekjes uithaalt, in plaats van een speler waarvan iedereen loopt te kosten van zijn doorzichtige duikelingen?quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En wat heeft de prijs van Robben in godsnaam te maken met het feit dat Eboue zich als een kutje gedraagd?
Ligt eerder aan de onmacht van Arse dan aan de kwaliteit van boroquote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ze spelen echt als een natte krant verdomme. Tyfus Boro...
True...quote:Op zondag 9 december 2007 16:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ligt eerder aan de onmacht van Arse dan aan de kwaliteit van boro
Lieve schat, Pepe is aan het begin van het seizoen geblesseerd geraakt en is net terug. Welke rits heb jij gezien dan?quote:Op zondag 9 december 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Die gast speelt een goede wedstrijd en vervolgens een rits als dikke stront. Maar blijf vooral volhouden dat een rots in verdediging van Real is. Zou ik ook doen als je voor zo'n matige verdediger 30 miljoen neerlegt
[..]
Ik vergelijk zo'n speler omdat er vanuit de Arsenal hoek (Wenger & spelers, denk aan de aanslag op Ruud bij ManU, plus fans hieroquote:En waarom vergelijk jij in godsnaam een speler die af en toe vervelde steekjes uithaalt, in plaats van een speler waarvan iedereen loopt te kosten van zijn doorzichtige duikelingen?
Please gast ga lekker naar je eigen hokje toe. Je Arsenal getroll is niks nieuws onder ons.
Moet je ook kunnenquote:Op zondag 9 december 2007 16:31 schreef Horloge het volgende:
2-1 voor de statistieken. Binnen één week een redelijk comfortabele voorsprong in de PL verspeeld...
Hij is nog steeds in hart en nieren voor Fenerbahçe, alhoewel ik het wel jammer vond. Kunnen we zijn plaats wel opvullen en is het altijd leuk om hem later wanneer hij verbeterd is weer te zien terugkeren bij ons.quote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen enkel spijt van zijn vertrek?
quote:Van Persie op tijd fit voor Chelsea
Arsenal-trainer Arsène Wenger kan hoogstwaarschijnlijk deze week weer over sterspeler Robin van Persie beschikken. De Nederlander raakte tijdens het EK-kwalificatieduel tegen Slovenië in oktober geblesseerd aan zijn knie, maar lijkt volledig hersteld te zijn.
Voor Wenger komt de terugkeer van Van Persie als geroepen. Volgend weekend staat de topper tegen Chelsea op het programma, maar de Fransman zag in de voorbije weken sterkhouders als Cesc Fabregas, Matthieu Flamini en Alexander Hleb in de lappenmand verdwijnen.
“Flamini heeft een realistische kans om mee te spelen”, verklaarde Wenger op de digitale thuishaven van de Londense club. “Van Persie zou in de basis kunnen beginnen, evenals Diaby. Over Cesc en Hleb kan ik op dit moment nog niks zeggen.”
The Gunners kenden een ongelukkige week met een gelijkspel tegen Newcastle United en het eerste verlies van het seizoen tegen Middlesbrough afgelopen zondag. Tegen Chelsea kan de ploeg van Wenger zich weer oprichten en de koppositie proberen te consolideren.
Sporadisch, volg meer http://www.arsenal-world.co.uk/ voor alle gossip en het serieuze nieuws en The Gooner voor de luchtige stukjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:52 schreef Horloge het volgende:
Even een vraagje trouwens...volgen jullie arseblog? Of hoe komen jullie aan jullie Arsenal nieuws?
Yep, hij zit al bij de selectie voor de wedstrijd tegen Steaua.quote:
Hleb, Flamini, Cesc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef mcyodogg het volgende:
Hee, das niet afgesproken. Jullie 3 belangrijke eruit, wij 3 belangrijke eruit.
arseblog is dagelijkse kost. de manier waarop het geschreven is is vaak wel grappigquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sporadisch, volg meer http://www.arsenal-world.co.uk/ voor alle gossip en het serieuze nieuws en The Gooner voor de luchtige stukjes
Geef Inter maar.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
Eerste helft was gewoon goed en had het zeker 4,5-0 moeten staan.
Na de verrassende gelijkmaker was hiet niet veel meer.
3 Punten zijn binnen en we krijgen gegarandeerd een mooie loting zolang we niet tegen Porto loten.
Je kon merken dat ie spelritme miste. Er mislukte wat acties.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef Pritt het volgende:
Hoe speelde Rvp?
Hoorde het jaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:44 schreef Bartoli het volgende:
die van de NOS "Bendtner, het jonge Oostenrijkse talent"
volgens mij is het toch echt een Deen
Whehehequote:Op woensdag 12 december 2007 23:44 schreef Bartoli het volgende:
die van de NOS "Bendtner, het jonge Oostenrijkse talent"
volgens mij is het toch echt een Deen
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op woensdag 12 december 2007 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoorde het ja
NOS soms.... gisteren ook bij Marseille-Pool:
''Hypia speelt het gehele seizoen al geweldig''
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd
Wel geluk dat SWP probeerde de hoekvlag omver te schieten in plaats van te scoren. Verder nog kopballetje van Shevchenko, schot Kalou. En in de eerste helft was het helemaal weinig wat Chelsea creeerde.quote:Op zondag 16 december 2007 19:20 schreef Tim86 het volgende:
fantastische wedstrijd, dik verdiende overwinning. Heb echt genoten
Een 2,3-0 overwinning was zeker terecht geweest met afgekeurde goals voor Adebayor (dubieus) en Van Persie (buitenspel). Daarnaast nog flink wat gemiste kansen en Chelsea heeft nagenoeg niets kunnen creëren..
Lekker invalbeurt voor van Persie, miste alleen wat scherpte voor de goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |