En Arsenal heeft 'm voor een prikke op komen halen uit België. Moet je eens nagaan.quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef jojomen4 het volgende:
Eboue had net rood mogen krijgen. Tegen Sevilla was het ook al zo'n klein vervelend jochie. Wat een mietjuh zeg, lijkt Robben wel.
quote:Op zondag 9 december 2007 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Arsenal heeft 'm voor een prikke op komen halen uit België. Moet je eens nagaan.
36 miljoen neerleggen voor een 1e klas huillie als Robben.
Dat moet wel..nog maar 10 min ofzo?quote:Op zondag 9 december 2007 16:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben bang dat de ongeslagen status is verdwenen na vandaag
Jij begon met de de vergelijkng Robben/Ebouequote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef jojomen4 het volgende:
En wat heeft de prijs van Robben in godsnaam te maken met het feit dat Eboue zich als een kutje gedraagd?
Ja.quote:Op zondag 9 december 2007 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat moet wel..nog maar 10 min ofzo?
Waarom zou ik? Die gast speelt een goede wedstrijd en vervolgens een rits als dikke stront. Maar blijf vooral volhouden dat een rots in verdediging van Real is. Zou ik ook doen als je voor zo'n matige verdediger 30 miljoen neerlegtquote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Ga je in het Real topic nog melden dat Pepe gisteren een geweldige pot speelde? Of geef je alleen je mening als die je goed uitkomt?
En waarom vergelijk jij in godsnaam een speler die af en toe vervelde steekjes uithaalt, in plaats van een speler waarvan iedereen loopt te kosten van zijn doorzichtige duikelingen?quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En wat heeft de prijs van Robben in godsnaam te maken met het feit dat Eboue zich als een kutje gedraagd?
Ligt eerder aan de onmacht van Arse dan aan de kwaliteit van boroquote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ze spelen echt als een natte krant verdomme. Tyfus Boro...
True...quote:Op zondag 9 december 2007 16:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ligt eerder aan de onmacht van Arse dan aan de kwaliteit van boro
Lieve schat, Pepe is aan het begin van het seizoen geblesseerd geraakt en is net terug. Welke rits heb jij gezien dan?quote:Op zondag 9 december 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Die gast speelt een goede wedstrijd en vervolgens een rits als dikke stront. Maar blijf vooral volhouden dat een rots in verdediging van Real is. Zou ik ook doen als je voor zo'n matige verdediger 30 miljoen neerlegt
[..]
Ik vergelijk zo'n speler omdat er vanuit de Arsenal hoek (Wenger & spelers, denk aan de aanslag op Ruud bij ManU, plus fans hieroquote:En waarom vergelijk jij in godsnaam een speler die af en toe vervelde steekjes uithaalt, in plaats van een speler waarvan iedereen loopt te kosten van zijn doorzichtige duikelingen?
Please gast ga lekker naar je eigen hokje toe. Je Arsenal getroll is niks nieuws onder ons.
Moet je ook kunnenquote:Op zondag 9 december 2007 16:31 schreef Horloge het volgende:
2-1 voor de statistieken. Binnen één week een redelijk comfortabele voorsprong in de PL verspeeld...
Hij is nog steeds in hart en nieren voor Fenerbahçe, alhoewel ik het wel jammer vond. Kunnen we zijn plaats wel opvullen en is het altijd leuk om hem later wanneer hij verbeterd is weer te zien terugkeren bij ons.quote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen enkel spijt van zijn vertrek?
quote:Van Persie op tijd fit voor Chelsea
Arsenal-trainer Arsène Wenger kan hoogstwaarschijnlijk deze week weer over sterspeler Robin van Persie beschikken. De Nederlander raakte tijdens het EK-kwalificatieduel tegen Slovenië in oktober geblesseerd aan zijn knie, maar lijkt volledig hersteld te zijn.
Voor Wenger komt de terugkeer van Van Persie als geroepen. Volgend weekend staat de topper tegen Chelsea op het programma, maar de Fransman zag in de voorbije weken sterkhouders als Cesc Fabregas, Matthieu Flamini en Alexander Hleb in de lappenmand verdwijnen.
“Flamini heeft een realistische kans om mee te spelen”, verklaarde Wenger op de digitale thuishaven van de Londense club. “Van Persie zou in de basis kunnen beginnen, evenals Diaby. Over Cesc en Hleb kan ik op dit moment nog niks zeggen.”
The Gunners kenden een ongelukkige week met een gelijkspel tegen Newcastle United en het eerste verlies van het seizoen tegen Middlesbrough afgelopen zondag. Tegen Chelsea kan de ploeg van Wenger zich weer oprichten en de koppositie proberen te consolideren.
Sporadisch, volg meer http://www.arsenal-world.co.uk/ voor alle gossip en het serieuze nieuws en The Gooner voor de luchtige stukjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:52 schreef Horloge het volgende:
Even een vraagje trouwens...volgen jullie arseblog? Of hoe komen jullie aan jullie Arsenal nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |