Liverpool jaquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LFC daar nog slechte herinneringen liggen op Turf Moor ...
Wedstrijd is nu vastgesteld op zondag 6 januari, aanvang 15.00 uur (Nederlandse tijd).quote:Op zondag 2 december 2007 17:44 schreef DutchGooner het volgende:
Burnley away in the FAC op 5/6 januari.
Dat veranderd wel als United op bezoek komt over 2 weken!quote:
Uhm, stomme vraag misschien maar welk Unitedquote:Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als United op bezoek komt over 2 weken!
Flinke lay op Arsenal iig.
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als United op bezoek komt over 2 weken!
Highly unlikelyquote:Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Met Cesc en Hleb wel.
Chelsea is niet sterker dan wij dit seizoen dus ik zie niet in waarom wij niet zouden winnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:58 schreef jojomen4 het volgende:
Whoops, Chelsea bedoel ik. Was in de war omdat beide toppers die dag vallen.
Maar van Chelsea winnen ze het denk ik ook niet.
Vorig weekend.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef PyTh het volgende:
Wanneer wordt van Persie eigenlijk weer terug verwacht?
Hopelijk tegen Chelsea dan welquote:Op donderdag 6 december 2007 10:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Highly unlikely![]()
Injured quartet likely to miss Boro clash
quote:Van Persie gaat na het weekend weer trainen
Robin van Persie's rentree bij Arsenal is aanstaande. De buitenspeler mag weer beginnen met de groepstraining na weken buitenspel te hebben gestaan met een blessure aan zijn knie.
Trainer Arsène Wenger denkt dat Van Persie eerst rustig aan moet doen: "Hij heeft er bijna twee maanden uitgelegen. Daarom is het afwachten hoe hij op het trainen reageert. We zullen geduld met hem moeten hebben."
Naast Van Persie nadert ook Abou Diaby zijn rentree bij The Gunners. Hij zal net als zijn Nederlandse collega maandag weer bij de groepstraining aansluiten.
quote:Almunia ziet Engels elftal wel zitten
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 7 december om 11:23
De keepersproblematiek in Engeland gaat mogelijk worden opgevangen door iemand van buitenaf. Arsenal-doelman Manuel Almunia heeft namelijk wel oren naar een Brits staatsburgerschap. Over één jaar voldoet de Spanjaard aan alle voorwaarden om hier aanspraak op te kunnen maken. De 30-jarige Gunner zegt het vertrouwen van de Engelse fans graag te willen omzetten in een daad. “Als ik Engeland kan helpen zodra speelgerechtigd ben, wil ik het land ook meteen bedanken voor alle steun die ik heb gehad”, stelt Almunia in El Mundo Deportivo. “Ik zou niet weten waarom ik niet voor hen zou kunnen spelen. Ik sluit niets uit”, zegt de oud-speler van onder meer Recreativo Huelva.
Almunia is na jaren als reservedoelman uitgegroeid tot de onbetwiste nummer één bij Arsenal. Onlangs liet trainer Arsène Wenger zich al positief uit over zijn pupil. "Hij zit niet ver van een uitnodiging voor het Spaanse elftal af, dat weet ik zeker. Ik weet dat Luis Aragones aan hem denkt”, was de mening van de trainer. Wellicht dat deze uitspraken nu een heel andere wending gaan krijgen. Almunia speelde nooit een interland voor Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |