Ik hoorde die kutstem wel op de tv maar toen lag ik heerlijk in mn bed met mn laptop.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:38 schreef Biogarde het volgende:
Idd. Wat een schijtprogramma. Stond net op hier, maar zat toch achter m'n pc.
Ze waren op Lowlands zag ik nog snel. Niet grappig iig![]()
Als ik dan die kenkerbek zie, kan ik hem wel schieten.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:51 schreef Koenz0r het volgende:
The new show will be presented: "Owm tien oaver agt, end tien over half elf!"
Zo ongeveerquote:Op donderdag 20 september 2007 00:00 schreef Koenz0r het volgende:
Naja, zometeen That's 70's show, en daarna Southpark!
Nu zal SP wel weer een lang herhaalde aflevering zijn.
Sarah Silverman, schijnt toch best een grof gebekte dame te zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
en zonet kreeg ik iets van een Sara Silver ofzo. Ook totaal niet grappig.
Deze is leuk....quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Herald het volgende:
[..]
Sarah Silverman, schijnt toch best een grof gebekte dame te zijn
Zal wel, ik vond er niets aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Herald het volgende:
[..]
Sarah Silverman, schijnt toch best een grof gebekte dame te zijn
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Deze is leuk....
Zeikt ze Paris Hilton af waar ze bij zit.
http://www.youtube.com/watch?v=Dg9mK_CezzU
Ik vond die beschamende bek die Paris trok ook wel om te lachen....quote:Op donderdag 20 september 2007 03:25 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
Die kop van Jack Nickelson tussendoor....
![]()
Ik geloof dat hij een Nederlandse vrouw heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
Volgens mij is die kerel in de reclame gewoon een Nederlander..... De lamlul.
'Twice the explosions' Uhuh.... voor je bakkes!
Hmm, toch maar eens die show van haar kijken. Als het dezelfde humor is als dat fragment....quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Deze is leuk....
Ja hoor, Greg Shapiro, castmember van Boom Chicago, echt puur hollandsquote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
Volgens mij is die kerel in de reclame gewoon een Nederlander..... De lamlul.
'Twice the explosions' Uhuh.... voor je bakkes!
eensquote:Op donderdag 20 september 2007 13:24 schreef renz0r het volgende:
maar mensen 1 ding
FAMILY GUY![]()
![]()
Gewldig!
Bob Fagget, vuile kankerjosti die gast. Bahquote:Op donderdag 20 september 2007 13:26 schreef hamkaastosti het volgende:
amerikaanse humor
2 woorden: Bob Saget
gisteren was weer briljantquote:Op donderdag 20 september 2007 18:30 schreef Radioheader het volgende:
Ik vind CCN wel lachen, beetje botte grappen en goed gedaan met die nederlandse woorden tussendoor. Overigens vind ik Family Guy wel het beste programma op CC!
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Deze is leuk....
neuh, ze zenden alleen maar seizoen 5 t/m 8 uit ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef FunFair het volgende:
en ik zag dat ze southpark opnieuw begonnen met uitzenden... waarom? ze zijn toch niet nu al door alle 11 seizoenen heen gewerkt ofwel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |