abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203586
Heb net even BB aangezet, zitten Bart en Sabien op de bank te smoezen. Ze gaan wel erg zielig met hun nominatie om hoor. Bart heeft het voorstel om alle lucifers mee te nemen en nog meer dingen (versta het niet zo goed, mogen de BB'ers wel fluisteren van BB??)

Plus Bart meent dat hij de enige is daar die een fles wijn kan open maken. Reden te meer om Bart daar weg te krijgen, wat is dat een nep macho zeg........

Ze zaten vanmiddag trouwens ook al de hele tijd samen buiten. En Sabien vond dat smoezen in de groep toch niet zo netjes...

Het is wel interessant om te blijven luisteren omdat ze het verdacht veel over het weggaan hebben, jij, ik, samen, eerst ik dan jij etc.
------------------
"Deze post is zo waardevol: ik had er eerst ook geen notie van", aldus Bianca

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 19 Oktober 1999).]

fake a dream
pi_203587
Klopt... ze zonderen zich al de hele dag af van de groep. Hebben ook al meerdere malen geroepen dat ze samen willen vertrekken...

ps. Ze hadden het ook nog over dure spullen jatten.

Het enige waar ze verder over kunnen lullen is hoe vaak ze herkend zullen worden in het Cafe...

vrees voor hun dat het niet bij het Cafe zal blijven Bart en Sapje...

Willem: 'Nou, Trut!'

Moderator dinsdag 19 oktober 1999 @ 17:37:00 #3
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_203588
Als blikken konden doden zou Sabine nu samen met Bharth de 250 ruggen kunnen verdelen...
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_203589
Wat me ook opvalt is dat Bart altijd tegen Sabine zegt: 'dat 'ie er wel even wat van gaat zeggen.... morge ofzo'... Maar als het er op aankomt trekt alleen Sabine haar mond open Bart blijven wazig kijkend aan de zijlijn staan...

Wat een nep-Macho(tje) toch

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203590
In hetzelfde gesprek zegt Sabine dat de PTT destijds een foutje heeft gemaakt en dat haar GSM-nummer in het telefoonboek staat en opvraagbaar is bij '008'.

Geruststellend weet Bart te melden dat Nederland slechts haar voornaam weet.....

Het staat me bij dat inmiddels alle achternamen bekend zijn.

DUS: alle Sabine-haters, sla uw slag

pi_203591
Tijdens datzelfde gesprek zei Bart ook dat ze iedereen goed 'terug konden pakken' als ze samen weggaan, want als zij eruit zijn zouden er veel minder mensen kijken, volgens hem. Sabine was het daar mee eens. Gelukkig zijn ze verder helemaal niet arrogant of zo.
pi_203592
Ja, en gelukkig komt het ook niet in hen op dat de reden dat zij genomineerd zijn bij hun te vinden zou kunnen zijn.

Deze twee 'tortelduifjes' gaan gebukt onder het 'Wij tegen de wereld-syndroom'!

---------------------------------------------
Sabine: "Doe normaaaaaaal!"

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')