HET ZIJN MAAR ...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha check die Ajacieden hier zeuren over lucky PSVZullen we jullie wedstrijd van zondag er nog even bijhalen?
Zoals altijd onderschat je PSV. Zelfs als Ronaldinho, Alex en Cannavaro bij PSV onder contract stonden dan zou je nog zeggen dat ze er uit vliegen. Ik snap het wel hoor Jasza: Het is pijnlijk voor jequote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan spelen ze tegen een iets betere tegenstander![]()
Uit gaan ze er sowieso 3x(of bij cska niet) af denk ik, thuis tegen Inter word sowieso lastig![]()
Op basis van het spel was een gelijkspel verdiender laat ik het zo zeggen danquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Bij voetbal win je als je meer scoort dan de ander. Dan verdien je de punten.
Volgens mij had ie 1 wedstrijd schorsing.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft ie niet nog 1 wedstrijd schorsing nu , of was dat alleen Hersi met 2 wedstrijden.
Zoals altijd overschat jij psv, want je ziet zelf ook wel dat ze dit seizoen gewoon verdedigend een stuk minder zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoals altijd onderschat je PSV. Zelfs als Ronaldinho, Alex en Cannavaro bij PSV onder contract stonden dan zou je nog zeggen dat ze er uit vliegen. Ik snap het wel hoor Jasza: Het is pijnlijk voor je.
Inderdaad. Net zoals de 3 voorgaande jaren. Toch kwamen we toen ook steeds ver. Wat zei je voorgaande jaren eigenlijk?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan spelen ze tegen een iets betere tegenstander![]()
Uit gaan ze er sowieso 3x(of bij cska niet) af denk ik, thuis tegen Inter word sowieso lastig![]()
Jaloers dat jullie CL spelen en Ajax nietquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk om de post van de Ajax-fans te lezen de het wel netjes houden, maar waar de afgunst/jaloezie vanaf druipt
Zijn ze ook. Aanvallend zijn ze echter beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zoals altijd overschat jij psv, want je ziet zelf ook wel dat ze dit seizoen gewoon verdedigend een stuk minder zijn![]()
Natuurlijk zijn we wel een beetje jaloers, want het duurt onderhand wel erg lang voordat we weer in de CL zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk om de post van de Ajax-fans te lezen de het wel netjes houden, maar waar de afgunst/jaloezie vanaf druipt
Toen zei ik dat ze wel doorgingen in de poulequote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals de 3 voorgaande jaren. Toch kwamen we toen ook steeds ver. Wat zei je voorgaande jaren eigenlijk?
De verdediging van Inter gaat er niet van schijten hoo?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Aanvallend zijn ze echter beter.
Eensch.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
Jaloers dat jullie CL spelen en Ajax niet
Jaloers dat jullie Perez hebben en Ajax niet
De manier waarop er gewonnen is, maar de overwinning telt.
Dat is mijn samenvatting.
En andersom al helemaal niet! wat een organisatie in die verdediging zeg :Squote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
De verdediging van Inter gaat er niet van schijten hoo?![]()
En als je alle goals optelt?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Door het oog van de naald voor PSV.
Als je alle kansen optelt had CSKA moeten winnen.
Ach, als Huntelaar er al tegen scoortquote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
De verdediging van Inter gaat er niet van schijten hoo?![]()
Dat is psv altijd voetbal zo lelijk als t maar ken en toch winnen :S ANTI-VOETBAL!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jaloers dat jullie CL spelen en Ajax niet
Jaloers dat jullie Perez hebben en Ajax niet
De manier waarop er gewonnen is, maar de overwinning telt.
Dat is mijn samenvatting.
Da Costa een voldoende?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Farfan(Te weinig aan de bal geweest)
Een 1-1 gelijkspel zou een terecht resultaat zijn geweest.
Toch![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij had ie 1 wedstrijd schorsing.
quote:PSV mist Zonneveld door stokoude schorsing
Eindhoven - PSV moet het in de Champions League-wedstrijd van aanstaande woensdag tegen CSKA Moskou doen zonder Mike Zonneveld. De linksback heeft nog een schorsing van twee wedstrijden openstaan van zijn tijd bij NEC. De Nijmegenaren speelden in november 2003 in de UEFA Cup tegen Wisla Kraków (1-2). Zonneveld kreeg toen een rode kaart.
De UEFA doet niet aan verjaring en dus moet Zonneveld, die deze zomer over kwam van NAC Breda, nog even wachten op zijn debuut in het kampioenenbal.
Ook Youssouf Hersi, nu FC Twente, heeft aan het duel met Kraków een schorsing van twee duels overgehouden.
(Bron: telegraaf)
Je bent wel erg gul.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Farfan(Te weinig aan de bal geweest)
Een 1-1 gelijkspel zou een terecht resultaat zijn geweest.
Toch![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |