SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer is Zonneveld er weer bij en dan kan Salcido weer terug naar het centrum, naast Da Costa. Laat Addo dan maar naast Simons spelen voor de balans op het middenveld en dan Aissati en Afellay als links- en rechtshalf.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef Devrim_ het volgende:
Psv![]()
PSV haalt dus never nooit de volgende ronde als ze zo blijven spelen
idd... meer spanning dan nodig was...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ik ben Ajacied en zeur niet over geluk. Over Feijenoord-fans kan ik ook een blik opentrekken.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha check die Ajacieden hier zeuren over lucky PSVZullen we jullie wedstrijd van zondag er nog even bijhalen?
En dan spelen ze tegen een iets betere tegenstanderquote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgende keer is Zonneveld er weer bij en dan kan Salcido weer terug naar het centrum, naast Da Costa. Laat Addo dan maar naast Simons spelen voor de balans op het middenveld en dan Aissati en Afellay als links- en rechtshalf.
Hoezo? Bij voetbal win je als je meer scoort dan de ander. Dan verdien je de punten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Jasza het volgende:
Ik ben Jo en ik kan niet scoren, verder was een gelijkspel verdiender.
Heeft ie niet nog 1 wedstrijd schorsing nu , of was dat alleen Hersi met 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgende keer is Zonneveld er weer bij en dan kan Salcido weer terug naar het centrum, naast Da Costa. Laat Addo dan maar naast Simons spelen voor de balans op het middenveld en dan Aissati en Afellay als links- en rechtshalf.
Zal ik heracles-psv er ook ff bijhalen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha check die Ajacieden hier zeuren over lucky PSVZullen we jullie wedstrijd van zondag er nog even bijhalen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
Fener - InterGast, je kan wel steeds in spoiler tags doen maar je verneukt het (ms bewust) door je posticons en smileys, duidelijk dat je turk bent en voor wie je bent dus dat zegt al genoeg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |