Hij presenteert voetbal-insite.. Vandaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Clearly vbl topic
Waren weer gemene opmerkingen..Goed dat ik niet gezien hebtquote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Schopje naar SHO, en opgeschoond.
Wie gemene opmerkingen maakt over je krijgt met mij te maken, Truusquote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren weer gemene opmerkingen..Goed dat ik niet gezien hebt![]()
O, wat heerlijk relevant weerquote:Ruim twee jaar geleden liep de vorige relatie van de presentator na twee jaar op de klippen op Aruba.
Hoe weet je dan dat ze gemeen warenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren weer gemene opmerkingen..Goed dat ik niet gezien hebt![]()
Houd jij je bek jaquote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze gemeen waren
Jeetje was gewoon een vrag hoor.quote:
Wat leuk zeg dat Wilfred gaat trouwen met Anita Dendermonde!quote:
Wtf is Anita Dendermonde?quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat leuk zeg dat Wilfred gaat trouwen met Anita Dendermonde!.
Lol, was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:44 schreef Marble het volgende:
[..]
sprekend iddquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:44 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:44 schreef Marble het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |