quote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef AffenStrudel het volgende:
Als ie niet stopt moe tje zo'n glashamer gebruiken en die op zijn hoofd laten landen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef floris.sp het volgende:
Ja laatst wilde ik en een maatje met de bus stopte die eikel niet eens.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef KidA89 het volgende:
En over een tijd gaan ze gewoon weer staken omdat ze vinden dat ze meer loon verdienen.
Wat heugelijk al die medestanders, dat doet mij deugd!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Dibble het volgende:
goed topicopjagen dat gespuis en achter je fiets aan slepen
![]()
das servicequote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef reetveter het volgende:
haha bij mij was er zon gehandicapte in zon rolstoel, wou die instappen.. en dat duurde nogal. begrijpelijk want zo snel zijn die leute niet. doet die mafkees de deur dicht rijd die zo weg
waarop veel geklaag en gezeur van de berijders kwam, waar de buschauffeur overigens gewoon door reed.
Das gelogen !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef floris.sp het volgende:
Ja laatst wilde ik en een maatje met de bus stopte die eikel niet eens.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:38 schreef afcajos het volgende:
klacht: mensen die teveel smiley's gebruiken in hun OP![]()
Gelukkig is het iemand opgevallenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:38 schreef afcajos het volgende:
Boh! Daar noem je nog een treffend euvel!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:01 schreef Branieschopper het volgende:
ZRTLNRC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben ik weer
Boh gekke zeg! De bist ge-lollerpwneerd! Die buschauffeurs zijn lang niet meer dat wet geweest is... Enbarmelijck slechte qualiteit!
Bij ons staan ze maar met hun handen in hun zakken sjekkies te draaie.. En dan 21 seconden te laat vertrekken, omdat hun sjekdraai manouvres van zo'n verwerpelijke en trage aard zijn..! Bohzzers man.. Echt pontivicaal!
Wat heb ik er mee te maken??quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:53 schreef GebakkenEi het volgende:
Het komt allemaal door de OV-chipkaart, oftewel de Antichrist.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:45 schreef Dibble het volgende:
goed topicopjagen dat gespuis en achter je fiets aan slepen
![]()
Ik wou net zeggen..... het ziet me geel voor de ogen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:38 schreef afcajos het volgende:
In amerika zou je nog winnen ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Ego8 het volgende:
TWINTIG meter?
Ik zou echt een miljoen euro aan schadeclaims indienen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |