quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Razor21 het volgende:
Teringzooi ik had de tip van deze website :
http://www.bouvierkennel.nl/verzorging/oorpubl.htm
En ik zie nu pas dat het voor honden is![]()
![]()
![]()
Dat lijkt mij dus ook een genot...ik hoop zo dat als ik hem laat uitspuiten dat er een megaprop uitvalt en dat er een wereld voor mijn open gaat. Met andere woorden dat ik in 1 keer supergoed ga horen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Biogarde het volgende:
Men, ik had vorig jaar winter een oorontsteking. Liet beide oren uitspuiten bij de dokter.
Men, als je ziet wat een bagger er uit een oor kan komen![]()
![]()
En dan maak je ze dagelijks schoon!
Maar echt, dat gevoel is uber. Aanrader[afbeelding]
Veel mensen denken dat het pijn doet.
En er gaat een wereld voor je open. Je hoort echt veel beter![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef Flashwin het volgende:
beter dan je oorharen proberen wegtebranden met een aansteker en vervolgens een topic op fok openen dat je al een paar dagen doof bent aan 1 oor!
heeft iemand de link naar dat topic?
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Ow wat lijkt mij dit een genot als dit eruit zou komen![]()
Probleem is ik kan nog niet naar een dokter die heb ik nog niet geregeld sinds ik in mei in Almere ben gaan wonen.
![]()
En smerige foto's van oorsmeerproppenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welkom op FOK! Verzamelplaats voor mongolen, paardenfluisteraars en doemdenkers.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef chatter het volgende:
Citroensap.
Ieder normaal denkend mens weet dat citroensap olie oplost.
Dus gewoon wat citroensap in je oor druppelen, even goed inlaten werken en dan eruit laten lopen.
Voel me nu al thuis. Geloof ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welkom op FOK! Verzamelplaats voor mongolen, paardenfluisteraars en doemdenkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |