quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef KidA89 het volgende:
Hey Cartman gets his anal probe is een klassieker. een beetje respect graag![]()
een echt fan kijkt alles en kijk elke dag hoe lang het duurt voor de het nieuwe seizoen verder gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef MASD het volgende:
klassiekersalleen mongolen kijken de nieuwste episodes
Dat jij nou net de puberteit in bent geklommen betekent niet dat de originele South Park afleveringen slecht zijn, jij hebt gewoon nog geen goed gevoel voor smaak ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:37 schreef Rozevla het volgende:
Neeeheeee !!! Daar zijn die stemmetjes nog niet echt leuk van. Die nieuwere zijn veel gestroomlijnder
Wel achterlijk trouwens dat ze als één van de eerste series waren die met de zomerstop begonnen en bijna als laatste weer beginnen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef dragems het volgende:
[..]
een echt fan kijkt alles en kijk elke dag hoe lang het duurt voor de het nieuwe seizoen verder gaat.
ETA: 14 Days 6 Hours 24 Minutes
Ben je 12 ofzo, want bij South Park draaid het om zoveel meer dan schelden, daarnaast RESPECT voor de klassiekers ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Rozevla het volgende:
South park was kut vandaag
het was zoeen ouwe waarin ze nog niet leuk schelden en heel raar praten echt zoeen ding wat nog als een van de eerste gemaakt was maar waar eigenijk gewoon geen moer aan is![]()
IK WIL DIE NIEUWE !!!! Die zijn tantoe spang![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
soms is het wel leuk om een oude aflevering te kijken.
toen was het echt nog om te shocken. echt enorm veel nutteloos gescheld, dodelijk geweld.
later verschoof de serie meer richting politiek commentaar.
Seizoen 11 gaat vanaf 3 oktober verder (Amerikaanse tijd) dus rond 4 of 5 oktober zullen de rips wel rondzwerven op het web, of kan je een low-res kijken op allsp.comquote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Rozevla het volgende:
het was zoeen ouwe waarin ze nog niet leuk schelden en heel raar praten echt zoeen ding wat nog als een van de eerste gemaakt was maar waar eigenijk gewoon geen moer aan is![]()
Goeie link!!!quote:
5 min nadat de afl stopt heb ik em binnenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:53 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Seizoen 11 gaat vanaf 3 oktober verder (Amerikaanse tijd) dus rond 4 of 5 oktober zullen de rips wel rondzwerven op het web, of kan je een low-res kijken op allsp.com![]()
quote:
Scott Tenorman!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Varr het volgende:
Die aflevering waarin cartman een jongen zijn ouders laat opeten die vermalen zijn in een bord pasta (oid).
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Scott Tenorman!ZO gruwelijk inderdaad op het eind
Je brengt me op een idee!
*gaat kijken* oh seizoen 5
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef Varr het volgende:
[..]
[afbeelding]
"yummy, the sweet tears of unfathomable sadness!"
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:51 schreef Rozevla het volgende:
Whehehe
Ik heb deze topicje gemaakt en die mensen reageren echt faya ouwe !!! WHihihi
ja hahah die chilliequote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn god ja, die aflevering is echt gruwelijk
Say what?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
dat grapje werd ook al snel oud. kenny is voor de rest ook maar een waardeloos karakter eigenlijk
zOMG HIJ HEEFT DE WERELD GERED MET DE GOUDEN PSP!!!!!!111quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
dat grapje werd ook al snel oud. kenny is voor de rest ook maar een waardeloos karakter eigenlijk
Die aflevering is echt gruwelijk! Eerste keer dat ik em zag wist ik niet dat de Bloods en de Crips echt bestondenquote:
quote:
chilli!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Varr het volgende:
Die aflevering waarin cartman een jongen zijn ouders laat opeten die vermalen zijn in een bord pasta (oid).
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
I made you eat your parents ! hahahaha..hahaha!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef Varr het volgende:
[..]
[afbeelding]
tantoe spangquote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Rozevla het volgende:
Dat grapje is juist leuk, iedere keer maar weer afvragen op wat voor manier Kenny deze aflevering weer aan de beurt zal komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n brute aflevering, één van m'n favorietenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef Varr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dacht ik ook , Southpark is top !!! , enne eerlijk gezegd vond ik Cartman's oude stem veel toffer...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan dit in in klaagbak staan?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan dit in in klaagbak staan?
quote:
quote:Ik heb deze topicje gemaakt en die mensen reageren echt faya ouwe !!! WHihihi
dies fokking oud al manquote:Op zondag 23 september 2007 03:38 schreef Sjibble het volgende:
zet op CC! Nieuwe South park!Stan's toekomstige zelf
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 23 september 2007 11:37 schreef McKillem het volgende:
Ik vind het tegenwoordig maar poep, south park. Achterlijke moraal correcte "wat hebben we nou geleerd" zooi aan het eind.![]()
quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt het niet dat stan of kyle of wie dan ook aan het eind van een aflevering iets geleerd heeft en dat we elkaar moeten respecteren en weet ik wat voor shit?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |