abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53308933
Waarom moet dat godvergeten programma nou altijd zo nodig zelf dingen willen bepalen.
Als ik een plaatje op een bepaalde plek wil hebben, moeten ie hem niet zelf verschuiven. IK wil bepalen waar dat plaatje komt en niet door word laten doen. Er is toch genoeg ruimte waar ik hem wil hebben.

En nou staat dat kutding nog steeds fout.

Owja: Word

Ben boos.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 september 2007 @ 19:56:59 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53309039
Misschien plaatje laten inspringen een optie??

Mensen die klagen terwijl ze het pakket niet eens kennen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:57:06 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53309045
Dan doe je toch echt iets verkeerd
pi_53309095
dat enter = 2 enters en shift + enter = 1 enter is ook schijtirritant
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53309161
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien plaatje laten inspringen een optie??

Mensen die klagen terwijl ze het pakket niet eens kennen.
Inspringen? Als ik een halve pagina vrij heb en er moet een plaatje ter grootte van ongeveer 1/3e pagina in, zou ik het toch gewoon met uitlijning onder en boven, of om contour moeten kunnen. Gaat normaal áltijd goed, maar zo nu en dan weer niet. Het is niet de eerste keer dat ik dit heb. Meestal bij wat complexere documenten, met bijschriften en verwijzingen.

En ik ken Word normaalgesproken goed genoeg om er mee te werken (en om te weten dat het kut is)

En ben nog steeds boos.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:01:29 #6
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_53309180
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:53 schreef Schuifpui het volgende:
Owja: Word ]
Word
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_53309198
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef Nobu het volgende:
Dan doe je toch echt iets verkeerd
Nee.

Volgens mij ligt het echt aan Word. Zodra je boven de 15 pagina's met tabellen, plaatjes en verwijzingen komt is het altijd raak. Schijt programma.
pi_53309376
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
www.openoffice.org
idd, zeer toffe oplossing
pi_53309933
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
www.openoffice.org
docs.google.com

Shared bestanden, in realtime met mogelijk duizenden kilometers tussen twee mensen toch samen aan een document werken. Heilig.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:36:52 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53310055
Heel herkenbaar heb dat ook altijd met Frontpage...krijg het nooit waar ik het hebben wil.
En dan ga je erbij typen verspringt alles weer

zal wel aan mij liggen

WYSIWYG yeah right
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 19 september 2007 @ 20:41:00 #12
165512 MASD
Music is dead.
pi_53310152
plaatjes goed krijgen moet je via die hondjes doen!
Long live music.
pi_53310276
Word en plaatjes ergens neerzetten is inderdaad een hel. Is er plek zat, schuif je 'm 1mm op, pleurt Word 'm op de volgende pagina
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_53310312
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:41 schreef MASD het volgende:
plaatjes goed krijgen moet je via die hondjes doen!
doh, dat probeer ik, maar als die hondjes dan opeens niet luisteren.

Heb het inmiddels al opgelost. In plaats van een plaatje heb ik maar extra text neergezet en het plaatje op de volgende pagina, zoals Word wil.
pi_53310360
Ik doe plaatjes altijd in van die cellen. Dat werkt super en als je 2 cellen maakt heb je meteen een mooi kader om eventueel commentaar neer te zetten. Krijg altijd complimentjes voor de techniek van leraren .
pi_53310882
tja das gewoon incompetentie van jouw, gewoon rekening houden met je pagina marges en ff plaatje instellen dat ie voor of achter je tekst zweeft.
pi_53311184
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef punkjunk het volgende:
Ik doe plaatjes altijd in van die cellen. Dat werkt super en als je 2 cellen maakt heb je meteen een mooi kader om eventueel commentaar neer te zetten. Krijg altijd complimentjes voor de techniek van leraren .
bedankt...die ga ik onthouden
Dankzij het schelden met kanker staat het wél midden in de aandacht, krijgt het meer geld van fondsen en weldoeners, en kan er dus meer aan gedaan worden. Met andere woorden, schelden met kanker helpt tegen kanker.
Kanker.
pi_53311603
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef hoerezooi het volgende:
tja das gewoon incompetentie van jou,
Je zou van een tekstverwerker als word mogen verwachten dat het iets intuitiever werkt, ik heb ook regelmatige ruzie met het programma, dan kom je er uiteinddelijk via de help wel weer uit, maar het is knap vervelend dat het allerlei dingen voor je gaat zitten bedenken en daarin ook volhard als je het al 20 keer hebt proberen te herstellen.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:35:21 #19
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_53311701
Ik heb er nooit problemen mee hoor, die problemen die hier worden beschreven komen omdat je niet weet hoe je het eigenlijk moet doen.
pi_53311734
Soms inderdaad ook walgelijk irritant dat Word, ook met inhoudsopgaven maken, die fucking headers die weer naar de klote gaan :@ of dat je als je een stuk tekst met backspace een regel omhoog doet, dat die dan gelijk naar de pagina erboven gaat. GRRR
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:40:55 #21
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_53311987
Plaatje invoegen, dubbelklik op plaatje, tabblad layout, kiezen en plaatsen.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 19 september 2007 @ 21:46:13 #23
191595 xenthje
Squats N Milk ROAAAR!!!!!!!!!!
pi_53312061
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef NJlo het volgende:

[..]

docs.google.com

Shared bestanden, in realtime met mogelijk duizenden kilometers tussen twee mensen toch samen aan een document werken. Heilig.
Vandaag nog geprobeerd.
De hele layout was verneukt , vandaar dat ze het een beta noemen

Als het écht werkt zoals ze het adverteren is het geweldig inderdaad, maar momenteel? Nee.
pi_53312463
OpenOffice.org Forr Livee jeweetss man
Ik ben Q en jij lekker niet!
pi_53312665
Wat een hoop experts opeens.

Nog een keer: het ligt niet aan mij. Er is genoeg ruimte, ook aan de randen. Ik klik op invoegen, afbeelding - uit bestand, kies m'n afbeelding en klik op invoegen. Automatisch staat ie dan op inline met tekst, of iets dergelijks. Ik wil hem niet helemaal in het midden, niet helemaal links, maar zelf bepalen waar ie komt. Daarom kies ik dus bij de uitlijning boven en onder, er moet immers geen tekst naast. En dan, zonder reden, springt m'n plaatje naar de volgende pagina. Waarom in godsnaam? Hij pastte daarnet toch ook, waarom dan opeens niet? En terug plaatsen hoe maar. Als je hem gaat verplaatsen staat ie soms op een heel andere plaats, of kan ik hem helemaal niet vinden. Soms gebeurt het, lang niet altijd. Maar het gebeurt altijd bij grote documenten.
Dus: het ligt niet aan mij, maar Word is niet capabel genoeg om grote bestanden te verwerken.

En al die leuke truukjes werken weer niet als je er ook een bijschrift bij wil zetten, die je gebruikt in je document om naar te verwijzen.
pi_53312713
google docs werkt idd redelijk. Alleen ben je daarna ong 30 minute de layour aan het maken in word om het deftig op papier te krijge Zodat je nog bijzonder weinig tijdswinst boekt vergeleke met op een ftp bestanden delen
pi_53316261
Je moet ook niet met plaatjes kloemelen in een tekstverwerker. Daar zijn opmaakprogramma's voor.

Probeer Papyrus eens.Klein, snel, zuiver geprogrammeerd en het crasht niet bij 300 bladzijden tekst.
Farts are jazz to assholes
  donderdag 20 september 2007 @ 00:00:53 #28
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53316438
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef NJlo het volgende:

[..]

docs.google.com

inderdaad onbetaalbaar
pi_53316461
Je kunt er gewoon niet mee omgaan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_53316487
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef trabant het volgende:
[...]

Probeer Papyrus eens.Klein, snel, zuiver geprogrammeerd en het crasht niet bij 300 bladzijden tekst.
Is dus niet gratis, eh?

pi_53316779
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan
De spijker op zijn kop!

Als je al het verschil niet kent tussen enter en shift-enter, dan moet je niet op het programma zeiken, maar op je gebrek aan kennis. Koop een boek ofzo.

Nou is Word ook een vervelend programma. En als je docs.google.com serieus als alternatief voor een desktop tekstverwerker ziet, dan heb je het ook niet begrepen.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_53316931
Zal de volgende keer dat het gebeurt m'n document wel uploaden en dan mogen jullie maar eens proberen om dat plaatje op de normale manier goed te zetten. Durf te wedden dat het niet lukt.

Ok als je een simpel document van 5 bladzijde maakt is word nog ok, maar zodra je serieuzer bezig bent is het kut.
pi_53316946
Oh en wat dat enter en shift enter gedoe er nou mee te maken heeft.

Dat was ik iig niet, dat heeft iemand anders gepost.
pi_53317075
Digibeet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')