Inspringen? Als ik een halve pagina vrij heb en er moet een plaatje ter grootte van ongeveer 1/3e pagina in, zou ik het toch gewoon met uitlijning onder en boven, of om contour moeten kunnen. Gaat normaal áltijd goed, maar zo nu en dan weer niet. Het is niet de eerste keer dat ik dit heb. Meestal bij wat complexere documenten, met bijschriften en verwijzingen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien plaatje laten inspringen een optie??
Mensen die klagen terwijl ze het pakket niet eens kennen.![]()
Nee.quote:
docs.google.comquote:
doh, dat probeer ik, maar als die hondjes dan opeens niet luisteren.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:41 schreef MASD het volgende:
plaatjes goed krijgen moet je via die hondjes doen!
bedankt...die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef punkjunk het volgende:
Ik doe plaatjes altijd in van die cellen. Dat werkt super en als je 2 cellen maakt heb je meteen een mooi kader om eventueel commentaar neer te zetten. Krijg altijd complimentjes voor de techniek van leraren.
Je zou van een tekstverwerker als word mogen verwachten dat het iets intuitiever werkt, ik heb ook regelmatige ruzie met het programma, dan kom je er uiteinddelijk via de help wel weer uit, maar het is knap vervelend dat het allerlei dingen voor je gaat zitten bedenken en daarin ook volhard als je het al 20 keer hebt proberen te herstellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef hoerezooi het volgende:
tja das gewoon incompetentie van jou,
Vandaag nog geprobeerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
docs.google.com
Shared bestanden, in realtime met mogelijk duizenden kilometers tussen twee mensen toch samen aan een document werken. Heilig.
inderdaad onbetaalbaarquote:Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
docs.google.com
Shared bestanden, in realtime met mogelijk duizenden kilometers tussen twee mensen toch samen aan een document werken. Heilig.
Is dus niet gratis, eh?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef trabant het volgende:
[...]
Probeer Papyrus eens.Klein, snel, zuiver geprogrammeerd en het crasht niet bij 300 bladzijden tekst.
De spijker op zijn kop!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |