Nou, dat zijn weinig mensen met je eens, hoor. Ik ken althans enkele mensen aan de uni die het hebben gedaan en die ermee gestopt zijn, omdat het te moeilijk was.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:03 schreef Pendri het volgende:
Hier op de CHE hebben we Spaans ook als keuzevak. Maar dat is erg minimaal. 6 lessen ofzo.
Niettemin is het een leuk taal. Veel makkelijker dan Frans en Duits als je het mij vraagt (dat deed je niet, maar toch)
Wat heb je precies gehad bij Spaans? Want zoals ik al zei, is Spaans echt niet de gemakkelijkste taal, zeker niet als je wat verder bent. "Ik ben X", "Ik ben X jaar" gemakkelijk is om in het Spaans te zeggen wil ik ook nog wel gelovenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef marcofok het volgende:
spaans is wel makkelijk. Ik heb het geleerd in Spanje zelf en dat is echt de best manier. niet op school!!!!
Daar heeft ze niet zoveel aan als ze havo doetquote:Op woensdag 19 september 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Is Romaanse Talen en Culturen aan de uni geen optie?.
Nou, zo moeilijk is Spaans toch ook weer niet? Gewoon normaal qua moeilijkheidsgraad dacht ik zo. Ik vond Spaans (vorig jaar gedaan als 2e Romaanse taal bij de studie RTC aan uni) redelijk te doen. (Komt natuurlijk omdat veel woorden en ook grammatica regels overeenkomen met Italiaans, magoed...)quote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je precies gehad bij Spaans? Want zoals ik al zei, is Spaans echt niet de gemakkelijkste taal, zeker niet als je wat verder bent. "Ik ben X", "Ik ben X jaar" gemakkelijk is om in het Spaans te zeggen wil ik ook nog wel geloven.
Voor de rest ben ik het met je eens: immersion is de beste manier om een taal te leren. Maar het is ook behoorlijk pittig en vermoeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |