heb jij geen youtube?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
doe eens wat linkjes zodat ik het kan checken.
ik wil de bijzondere raps horen, en ik kan wel iets opzetten, maar dan weet ik nog niet of naar iets speciaals zit te luisteren. graag dus linkjes van zijn muziek die echt de baas zijn.quote:
http://youtube.com/watch?v=kkD6j3-I3XMquote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil de bijzondere raps horen, en ik kan wel iets opzetten, maar dan weet ik nog niet of naar iets speciaals zit te luisteren. graag dus linkjes van zijn muziek die echt de baas zijn.
dom.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Willewa het volgende:
Royce Da 5'9'' is gruwelijk..
Rot toch op man.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef danos het volgende:
Vieze Freddy is zelfs beter dan dit etnisch stukje kotsbaarheid
mainstream sowieso..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef CG het volgende:
Hiphop is de laatste jaren al zó dood he. Het dieptepunt was wel dat nummer This Is Why I'm Hot![]()
Opgezwolle allemaal leuk en aardig, maar wordt ook wel mainstream nu.. Duvelquote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef Yorrit het volgende:
[..]
mainstream sowieso..
kijkt verder dan je neus lang is..
in ons geval hoef je niet eens zover te kijken.. Opgezwolle
Inderdaad je zou bijna wensen dat hij kanker krijgt hequote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef Hagelkaas het volgende:
Hij is idd echt kanker goed.
Haha, metalquote:Op zondag 23 september 2007 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad je zou bijna wensen dat hij kanker krijgt he
Rappers zijn niet overgewaardeerd, want ze verkopen nog steeds veel te veel CD's
En ik vind metal goed, maar ga toch ook niet klagen dat het ondergewaardeerd is.
TS je bent gewoon een jankert.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad je zou bijna wensen dat hij kanker krijgt he
Rappers zijn niet overgewaardeerd, want ze verkopen nog steeds veel te veel CD's
En ik vind metal goed, maar ga toch ook niet klagen dat het ondergewaardeerd is.
TS je bent gewoon een jankert.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |