abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203550
Sabine is toevallig nog wel het lekkerste kippetje dat er in het huis rond loopt. En als je die wegstemt heb je helemaal geen reden meer om naar BB te kijken.
pi_203551
FOEI!

Inderdaad! Het is maar dat jullie het weten! Stel je voor dat we niet meer die domme achterbakse lelijke trien erin zouden hebben! Plus dat ze het nog met Bart heeft gedaan ook! Dat kun je van bv. Ruud niet zeggen! Ruud heeft Bart nog geen 1 knuffel gegeven!

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. Moge duidelijk zijn dat ook ik een ontzettende teringhekel aan Sabine heb.... en nee, ze ziet er ook niet uit. Ik ga nog liever met Saar van Sesamstraat uit.

pi_203552
Als je de overige zesduizend topics hebt gelezen weet je wat we tegen Sabine hebben
pi_203553
Nee tara ziet er goed. Dat is pas een arrogante schijnheilige hoer.
Nee het zijn niet de mensen waarmee ik lol kan maken zegt ze dan. Alsof ze boven iedereen staat.

Nee doe mij maar sabine i.p.v. die schijnheilige Tara

dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:51:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203554
Mona is toevallig nog wel het lekkerste biggetje dat er in het huis rond loopt. En als je straks de juiste bril van je oogarts krijgt heb je helemaal geen reden meer om naar Sbine te kijken.

Gelukkig vind ik het karakter van de kandidaten belangrijker dan hun uiterlijk, want ik moet helaas vaststellen dat Maurice toch wel het lekkerste wijf van het stel is.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_203555
Simpel:

sabine wegstemmen... bart loopt erachteraan.

Buiten zegt sabbelientje: fuck off bartje
Bartje zegt: huil huil...

en bartje wordt homo...

May the force be with you

Forum Admin dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:57:00 #7
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_203556
Dus daarom heeft Maurice een kut...
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_203557
quote:
op 10-19-1999 om 04:55 PM schreef Robje © het volgende:

en bartje wordt homo...

Altijd al gedacht dat Martin gelijk had

pi_203558
PFFFFFFFRRRRRRTTTTT!!!!

Het mannetje kan het niet hebben dus begint 'ie over TARA.... wel, voor zover ik daarop in ga:

- Nee.

TARA is gewoon weg gegaan, zonder iemand te dissen. End of story.

Hee vind je het niet erg dat macho Bartje 'je vrouwtje' zit te palen op dagelijkse basis?

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. Oh nee, vast niet, want er is geen liefde bij betrokken. Sabine: 1 rolletje drop mentos en je mag er zes keer overheen.

pi_203559
sabine is helemaal niet lekker, bart wel dat is een stuk. reden te meer om haar d'ruit te kicken
pi_203560
Sabien is een lekker wijf die tenminste de guts heeft om of en toe tegen mensen in te gaan. Dit heeft geen enkele van de andere bewoners. Ja, als ze weten dat de "groep" achter ze staat wel ja (i.h.b. achterbakse Karin). Sabbel heeft alleen Bart (kan alleen hijgen en napraten) en Mona (kan alleen oergeluiden maken). Toch trekt ze haar bek open en ik moet zeggen dat ik genoten heb hoe ze Karin volledig uitkleedde (ik geloof vorige week). Sabine is dom, zeer dom, inderdaad maar ik vind dat voor _alle_ bewoners gelden.
Sabine moet blijven, zandhaas Spring in't Veld moet eruit!

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_203561
quote:
op 10-19-1999 om 05:14 PM schreef orrymain het volgende:
Sabien is een lekker wijf die tenminste de guts heeft om of en toe tegen mensen in te gaan. Dit heeft geen enkele van de andere bewoners.

SORRY DAT IK HET ZEG, MAARREH....

Sabine is een hele domme bits die (volgens mij) strontjaloers is op Karin, eigenlijk Maurice wil maar niet kan krijgen (Bravo Maurice) dus maar Bart uit pure geilheid over zich heen laten gaan.

Verder heeft ze TOTAAL geen eigen mening, laat zich VEEL te VEEL beinvloeden door andere achterbakse bitsen als Mona, die volgens mij iedereen tegen elkaar wil opzetten om zelf die 250 ruggen op te strijken.

Zo, daar kun je het wel ff mee doen denk ik....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Ben je het met me eens zeg dan yooohoooo! hehehehe.... geintje.

pi_203562
Sabine jaloers op Karin?! Wahahaha, dat dacht ik niet he. Sabine heeft gewoon een hekel aan Karin, dat is heel iets anders. Of dat dan terecht is of niet laat ik even in het midden. Voorzover Sabine eigenlijk voor Maurice gaat: dit is pure speculatie en heb ik helemaal niet uit de beelden kunnen afleiden. Wel leuk om over te filosoferen natuurlijk maar eigenlijk geen enkele aanwijzing voor. Feit is dat ze met Bart naait (of dat erg overtuigend s(t)imuleert ) en ja, dat doet ze uit pure geilheid.

Sabines mening boeit me niet, die hoeven ze in dat huis van mij niet te hebben. Heb jij de bewoners ooit een standpunt horen innemen over iets anders dan de meest lullige trivialiteiten? Ik niet, dus de mensen die er daar wel een mening op nahouden hebben bij mij echt geen streepje voor of zo.

Ik blijf erbij dat het een stelletje meelopers in dat huis zijn, die eerst afwachten wat anderen van een situatie vinden en dan conform de weg van de minste weerstand een standpunt innemen. Ik doel hiermee op Karin, Maurice, Bianca, Bart, Mona.

Mzzl

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 10:06:00 #14
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_203563
Tsja...wat heb ik tegen Bien...

Kijk in begin was ze gewoon lekker
Toen werd het een lekker dom ding
Toen werd het een lekker dom sletje
En nu is het een verwent,lui,dom,opstandig en ONGELOFELIJK irritant sletje!
Van mij mag die muts weer lekker naar Tilbury opmoeven, lekker met der mutsvriendinnen de kroeg induiken en op 1 avond 20 verschillende Bartjes te scoren.
Weer 1 reden erbij waarom ik NOOIT naar Tilburg zou gaan...

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_203564
Ik ben het met orrymain eens. Ok...Sabine is verwaand maar ze heeft inderdaad als enige in het BB huis het lef om te zeggen wat ze denkt, ook als dat niet zo leuk is om te horen. Dat wil niet zeggen dat ze altijd gelijk heeft maar ze is ieder geval niet zo schijnheilig dan de rest.
pi_203565
jammer dat er ook in ons forum mensen zijn gekomen zonder hersens en topics maken over niks. zat er aan te komen...jammer
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_203566
quote:
op 10-20-1999 om 10:06 AM schreef Doopy-X het volgende:

Weer 1 reden erbij waarom ik NOOIT naar Tilburg zou gaan...

Als 1 bepaald persoon je weerhoud niet naar een bepaalde stad te gaan dan kun je beter op een onbewoond eiland gaan wonen.

pi_203567
Ik vind dit een topic met een veelheid aan ongenuanseerde uitspraken. Jullie praten over mensen die je alleen maar van af het TV scherm kent en dan ook nog in een situatie die vere staat van de werkelijkheid. Hoe vaak blijken we ons in het dagelijks leven, na enige tijd niet vergist te hebben in iemand uit onze directe omgeving. Of hebben jullie(de meeste) een bovennatuurlijke mensenkennis. Ik helaas niet.
pi_203568
quote:
op 10-20-1999 om 10:11 AM schreef lily het volgende:
Ik ben het met orrymain eens. Ok...Sabine is verwaand maar ze heeft inderdaad als enige in het BB huis het lef om te zeggen wat ze denkt, ook als dat niet zo leuk is om te horen. Dat wil niet zeggen dat ze altijd gelijk heeft maar ze is ieder geval niet zo schijnheilig dan de rest.

Sabine niet schijnheilig? Onder meer de volgende dingen komen direct in mij op:
- het krentenbroodverhaal;
- het gesmoes over Karin achter haar rug om;
- haar gedrag sinds ze genomineerd is: ze is constant aan het roddelen en zeuren en klagen over de anderen maar zegt dat niet tegen hen. Nee, als ze bij de anderen zit, gaat ze heel schijnheilig 'gezellig, vrolijk en vriendelijk' doen.

Maar verder is ze niet schijnheilig hoor.

pi_203569
Mirrorman zit op het juiste spoor! Wie de aflevering van gisteravond toevallig op video heeft, moet de scène tussen Sabine & Maurice nog maar eens aandachtig bekijken: Maurice vertelt S. waarom hij haar genomineerd heeft, maar S. hoeft het eigenlijk niet eens te horen (WIL het ook niet horen, au-au, dat doet pijn), want, zo zegt ze, ze wist het al, ze "voelde hem al hangen" of zoiets. Da's allemaal leuk & aardig, maar het gaat om de BLIK in Sabines ogen, op dat moment. Die blik verraadt devotie in combinatie met vernedering (want: afgewezen door Plastic Maurice) en stil verdriet, want HIJ was degene op wie zij haar oog als eerste liet vallen, maar helaas kwam Bart door de binnenbocht aangejakkerd, en ja, als geboren & getogen Tilburgse doe je dan meteen zaken. Miscalculatie. En intussen moest ze óók nog met lede ogen aanzien hoe Karin er met de buit vandoor ging. Da's nie leuk, hoor.

Een schizofreen is nooit alleen
  woensdag 20 oktober 1999 @ 10:30:00 #21
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_203570
quote:
op 10-20-1999 om 10:14 AM schreef lily het volgende:
Als 1 bepaald persoon je weerhoud niet naar een bepaalde stad te gaan dan kun je beter op een onbewoond eiland gaan wonen.

Lilly...LEZEN moet je...ik zei" WEER 1 reden waarom ik niet naar Tilburg zou gaan"
Dit betekend dat er nog talloze andere redenen zijn waarom ik daar niet naartoe zou gaan...dit is slechts een bijvoegsel an de lijst...
JIJ BEGRIJP!?
Heel fijn....

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_203571
quote:
op 10-20-1999 om 10:15 AM schreef sombie het volgende:
Maar verder is ze niet schijnheilig hoor.

niet zo schijnheilig dan de rest..

pi_203572
Ha die Tanjalies, toch weer terug op het honk?! Nou ja, ongenucanceerd... absoluut, daar heb je een puntje. Okee, een PUNT. Maar laten we BB nou maar gewoon aanzien voor wat het is: een programma dat zich per uitstek leent voor heftige speculatie & fantasierijke analyses. Dat heeft inderdaad niets met bovennatuurlijke mensenkennis te maken, maar op basis van de uitzendingen en streams valt toch wel het 1 & ander op te maken. Daarbij is het gewoon lekker & interessant & fascinerend & amusant & grappig & weldadig & ontluisterend & eh... menselijk om op deze manier aan het huis-, tuin- en keuken-filosoferen te slaan. Ja toch?! BB blijft uiteindelijk volksvermaak, en wij vinden eerlijk gezegd dat het programma zichzelf DANKZIJ dit forum overtreft. Mensen putten zich hier uit in kleurrijke beschrijvingen en originele analyses, wat wil je nog meer?!
Een schizofreen is nooit alleen
  woensdag 20 oktober 1999 @ 10:42:00 #24
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_203573
quote:
op 10-20-1999 om 10:11 AM schreef lily het volgende:
Ok...Sabine is verwaand maar ze heeft inderdaad als enige in het BB huis het lef om te zeggen wat ze denkt, ook als dat niet zo leuk is om te horen.

Dan mag ze daar wel eens mee beginnen tegen Bart. Die heeft ze ook nog wat te vertellen wat ie niet zo leuk vindt om te horen.

pi_203574
quote:
op 10-20-1999 om 10:42 AM schreef Azrifel het volgende:

Dan mag ze daar wel eens mee beginnen tegen Bart. Die heeft ze ook nog wat te vertellen wat ie niet zo leuk vindt om te horen.

dat klopt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')