Inderdaad! Het is maar dat jullie het weten! Stel je voor dat we niet meer die domme achterbakse lelijke trien erin zouden hebben! Plus dat ze het nog met Bart heeft gedaan ook! Dat kun je van bv. Ruud niet zeggen! Ruud heeft Bart nog geen 1 knuffel gegeven!
Grtz,
MiRR0RMaN.
P.S. Moge duidelijk zijn dat ook ik een ontzettende teringhekel aan Sabine heb.... en nee, ze ziet er ook niet uit. Ik ga nog liever met Saar van Sesamstraat uit.
Nee doe mij maar sabine i.p.v. die schijnheilige Tara
Gelukkig vind ik het karakter van de kandidaten belangrijker dan hun uiterlijk, want ik moet helaas vaststellen dat Maurice toch wel het lekkerste wijf van het stel is.
sabine wegstemmen... bart loopt erachteraan.
Buiten zegt sabbelientje: fuck off bartje
Bartje zegt: huil huil...
en bartje wordt homo...
quote:
op 10-19-1999 om 04:55 PM schreef Robje © het volgende:en bartje wordt homo...
Altijd al gedacht dat Martin gelijk had
Het mannetje kan het niet hebben dus begint 'ie over TARA.... wel, voor zover ik daarop in ga:
- Nee.
TARA is gewoon weg gegaan, zonder iemand te dissen. End of story.
Hee vind je het niet erg dat macho Bartje 'je vrouwtje' zit te palen op dagelijkse basis?
Grtz,
MiRR0RMaN.
P.S. Oh nee, vast niet, want er is geen liefde bij betrokken. Sabine: 1 rolletje drop mentos en je mag er zes keer overheen.
quote:
op 10-19-1999 om 05:14 PM schreef orrymain het volgende:
Sabien is een lekker wijf die tenminste de guts heeft om of en toe tegen mensen in te gaan. Dit heeft geen enkele van de andere bewoners.
SORRY DAT IK HET ZEG, MAARREH....
Sabine is een hele domme bits die (volgens mij) strontjaloers is op Karin, eigenlijk Maurice wil maar niet kan krijgen (Bravo Maurice) dus maar Bart uit pure geilheid over zich heen laten gaan.
Verder heeft ze TOTAAL geen eigen mening, laat zich VEEL te VEEL beinvloeden door andere achterbakse bitsen als Mona, die volgens mij iedereen tegen elkaar wil opzetten om zelf die 250 ruggen op te strijken.
Zo, daar kun je het wel ff mee doen denk ik....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ben je het met me eens zeg dan yooohoooo! hehehehe.... geintje.
Sabines mening boeit me niet, die hoeven ze in dat huis van mij niet te hebben. Heb jij de bewoners ooit een standpunt horen innemen over iets anders dan de meest lullige trivialiteiten? Ik niet, dus de mensen die er daar wel een mening op nahouden hebben bij mij echt geen streepje voor of zo.
Ik blijf erbij dat het een stelletje meelopers in dat huis zijn, die eerst afwachten wat anderen van een situatie vinden en dan conform de weg van de minste weerstand een standpunt innemen. Ik doel hiermee op Karin, Maurice, Bianca, Bart, Mona.
Mzzl
Kijk in begin was ze gewoon lekker
Toen werd het een lekker dom ding
Toen werd het een lekker dom sletje
En nu is het een verwent,lui,dom,opstandig en ONGELOFELIJK irritant sletje!
Van mij mag die muts weer lekker naar Tilbury opmoeven, lekker met der mutsvriendinnen de kroeg induiken en op 1 avond 20 verschillende Bartjes te scoren.
Weer 1 reden erbij waarom ik NOOIT naar Tilburg zou gaan...
quote:
op 10-20-1999 om 10:06 AM schreef Doopy-X het volgende:Weer 1 reden erbij waarom ik NOOIT naar Tilburg zou gaan...
Als 1 bepaald persoon je weerhoud niet naar een bepaalde stad te gaan dan kun je beter op een onbewoond eiland gaan wonen.
quote:
op 10-20-1999 om 10:11 AM schreef lily het volgende:
Ik ben het met orrymain eens. Ok...Sabine is verwaand maar ze heeft inderdaad als enige in het BB huis het lef om te zeggen wat ze denkt, ook als dat niet zo leuk is om te horen. Dat wil niet zeggen dat ze altijd gelijk heeft maar ze is ieder geval niet zo schijnheilig dan de rest.
Sabine niet schijnheilig? Onder meer de volgende dingen komen direct in mij op:
- het krentenbroodverhaal;
- het gesmoes over Karin achter haar rug om;
- haar gedrag sinds ze genomineerd is: ze is constant aan het roddelen en zeuren en klagen over de anderen maar zegt dat niet tegen hen. Nee, als ze bij de anderen zit, gaat ze heel schijnheilig 'gezellig, vrolijk en vriendelijk' doen.
Maar verder is ze niet schijnheilig hoor.
quote:
op 10-20-1999 om 10:14 AM schreef lily het volgende:
Als 1 bepaald persoon je weerhoud niet naar een bepaalde stad te gaan dan kun je beter op een onbewoond eiland gaan wonen.
Lilly...LEZEN moet je...ik zei" WEER 1 reden waarom ik niet naar Tilburg zou gaan"
Dit betekend dat er nog talloze andere redenen zijn waarom ik daar niet naartoe zou gaan...dit is slechts een bijvoegsel an de lijst...
JIJ BEGRIJP!?
Heel fijn....
quote:
op 10-20-1999 om 10:15 AM schreef sombie het volgende:
Maar verder is ze niet schijnheilig hoor.
niet zo schijnheilig dan de rest..
quote:
op 10-20-1999 om 10:11 AM schreef lily het volgende:
Ok...Sabine is verwaand maar ze heeft inderdaad als enige in het BB huis het lef om te zeggen wat ze denkt, ook als dat niet zo leuk is om te horen.
Dan mag ze daar wel eens mee beginnen tegen Bart. Die heeft ze ook nog wat te vertellen wat ie niet zo leuk vindt om te horen.
quote:
op 10-20-1999 om 10:42 AM schreef Azrifel het volgende:
Dan mag ze daar wel eens mee beginnen tegen Bart. Die heeft ze ook nog wat te vertellen wat ie niet zo leuk vindt om te horen.
dat klopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |