Ja ik zag het na m'n post! Misschien is het wel een gat in de internetmarkt: Otmail!quote:
Heb op m'n werk gewoon een outlook account maar de Otmail is altijd handig voor thuis! Als ie het tenminste doet!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
Neem een fatsoenlijk domein en dan heb je geen last van Otmail.
Jipmail schijnt ook goed te werken...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:54 schreef Renesite het volgende:
Ik heb "Sienmail"
hetnet... Normaal nergens last van...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:55 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, heb je planet/hetnet/KPN?
Ik las ergens dat de DNS servers vrij lam zijn.
wat is de meerwaarde van een betaalde email account eigenlijk?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:58 schreef Senta het volgende:
Wat een gezeur om om een gratis email account, neem een betaalde heb je ook nooit dat gezeur meer.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef -En4Cer- het volgende:
True. Hotmail Live suckt.
Waarom moet je er wat van maken?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:16 schreef dubidub het volgende:
Mensen die K*T typen.Wat moet ik er van maken? KAT otmail live?
Hotmale lijkt me meer iets voor jouquote:Op woensdag 19 september 2007 18:16 schreef dubidub het volgende:
Mensen die K*T typen.Wat moet ik er van maken? KAT otmail live?
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Pwny het volgende:
ja godver ik wil die oude gewoon
je kan hem toch weer terugzetten naar oude modus
waar kan dat ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |